Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 20 092 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ms KisseMiss | 2008-05-06 00:11 | |
![]() | Vad beror det på att det är "trögt" att klicka? Det går inte att vara för snabb med att klicka på "Lägg" "Byt" och "Passa" när det blivit min tur, utan jag måste vänta upp till 2 sekunder. Vari ligger trögheten? Jag har bra dator, snabb uppkoppling och är flink i fingrarna så att vänta irriterar mig. (speciellt när tiden börjar rinna ut så klart! :-D) | |
| emmylicious | 2008-05-06 10:11 | |
![]() | Antingen så är det nåt fel på rummet. Är det flera rum det händer i eller är det alltid samma? Vilket? Är du säker på att din uppkoppling verkligen är bra? Den kanske strular? Kolla på www.bredbandskollen.se | |
| emmylicious | 2008-05-06 10:13 | |
![]() | Det första alternativet är inte så jättetroligt, då skulle flera haft problem.. En till grej är uppkopplingen mellan dig och betapet's server. Har du provat uppdatera Flashplayern? | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-06 10:37 | |
![]() | Så har det alltid varit för mig också oavsett spelrum, dator eller uppkoppling. Två sekunder vet jag inte om det är men jag kan inte klicka på den direkt utan att först röra lite på musen över den. | |
| emmylicious | 2008-05-06 10:38 | |
![]() | prova uppdatera flashplayern och se om det hjälper. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-06 13:45 | |
![]() | Inte är det då betapet, för det funkar bra både hemma och på jobbet för min del Bitte | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-06 14:30 | |
![]() | Om man håller pilen över någon av de tre knapparna innan det blivit ens tur så att knapparna aktiverats, så måste man flytta ut och in pilen på knappen för att den skall fungera. Så trodde jag i alla fall att det var, men som du säger så kanske det även går att vänta ett par sekunder om man inte vill röra på musen. Ska ta och prova om det är så... | |