Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2008-05-07 23:29 | |
![]() | Rubrik Jag skulle vilja att trådrubriken hänger med och syns ovanför alla inläggen. Visserligen borde man väl veta vilken tråd man är inne i men ibland klaffar det ju inte riktigt... | |
| Sotfinger | 2008-05-07 23:31 | |
![]() | Precisering: inte ovanför varje enskilt inlägg utan ovanför den grå raden där det står Användare - Inlägg. | |
| Sotfinger | 2008-05-08 11:19 | |
![]() | Ingen annan som tycker att det är en bra idé? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-05-08 11:40 | |
![]() | Jag gillar idén. Åtminstone skulle jag vilja se rubriken avskiljd från inläggstexten. Som den står nu kan den lätt tas för formaterad text tillhörande första inlägget. | |
| monk - Administratör | 2008-05-08 12:39 | |
![]() | Jag tror en sådan lösning är bra om man har ett öppet forum som indexerats i sökmotorerna.. T.ex. om man klickar på ett resultat från google och kommer till sida 4 i en forumstråd så vill man snabbt kunna läsa ovanför inläggen vad som var startinlägget... Betapet forum är ju dock inte öppet för sökmotorer och icke-medlemmar och man kan ju inte hoppa till sida 2,3,4 osv. utan att först ha klickat sig in på sida 1 där startinlägget står. | |
| Sotfinger | 2008-05-08 13:08 | |
![]() | Visserligen, men det skulle ändå vara praktiskt för en forumråtta som jag som hoppar mellan trådarna i Ordlekar (som kan vara rätt snarlika ....:-) och Snack, att veta var jag är nånstans. Det går ju undan ibland, och jag utnyttjar ofta möjlighteten att gå direkt till sista inlägget. | |
| Fruktskrutt | 2008-05-08 15:52 | |
![]() | Jag håller med dig Sotfinger. Det vore bra. :) | |