Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 22 |
Mobilspel
Pågående | 19 010 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-13 11:15 | |
![]() | Junonism Vad tycker ni om denna term? Själv anser jag att den är utan dess like. | |
Nasty Nimrod | 2008-05-13 11:24 | |
![]() | Kan man junonera offentligt? | |
Nasty Nimrod | 2008-05-13 11:29 | |
![]() | Aha, jag hittade "junonisk" när jag googlade, adjektiv för yppig/kurvig (kvinnokropp). Fick inga träffar på substantivformen, däremot... | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-05-13 11:30 | |
![]() | Utan dess like... | |
Minta | 2008-05-13 13:10 | |
![]() | Har det med antikens gud Juno att göra? | |
-Dem2 - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:37 | |
![]() | Utan dess like är en mycket bra tanke, Junonismen har utvecklats mycket på sistone. | |
Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:40 | |
![]() | Ståtlig och yppig. Enligt en översättning: Junonisk. Offentligt, enligt denna översättning, funkar säkerligen och förekommer säkerligen. | |
Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:40 | |
![]() | Junonismen, kategoriserat inom -ismen? | |
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:30 | |
![]() | Om du inte har något vettigt att säga föreslår jag att du håller kakhålet stängt, trashone! | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:30 | |
![]() | *flin* | |
Bitte - Administratör | 2008-05-13 14:31 | |
![]() | Vad vill du med detta inlägg?? Förklara är du snäll.. Bitte | |
NoiseMaker | 2008-05-13 14:33 | |
![]() | Han ville skriva ett svårt ord och se om nån visste vad det betydde (alt. kunde söka reda på vad det betydde). | |
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:37 | |
![]() | Du svävar i en okänd dimension, jag tycker synd om dig, kisen. Det kallas materialistisk dialektik, min gode vän! Om du inte förstår dig på såna här adekvata intentioner, föreslår jag att du sover på saken. /Frosty1 | |
Bitte - Administratör | 2008-05-13 14:37 | |
![]() | Frosty,, du verkar trevlig,, förklara i stället för oss som inte förstå Bitte | |
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:38 | |
![]() | Senaste inlägget är riktat till NoiseMaker. | |
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:43 | |
![]() | Det är svårt att förklara för någon som inte vill förstå, du försöker göra mig till åtlöje. Turligtvis så höjer jag ribban på denna diskussion avsevärt och därmed utelämnar jag ordet åt de som förstår ämnet. Mina intentioner med denna tråd är att skapa en livlig diskussion samt att öka förståelsen för mina och andras filosofiska teser. Personangrepp undanbedes, tack! | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:47 | |
![]() | "utelämnar ordet åt de som förstår ämnet", menar du inte lämnar ordet till någon som förstår ämnet? | |
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:49 | |
![]() | Nu ska vi inte märka ord, sluta vara så mossigt narcissitisk! | |
Sotfinger | 2008-05-13 14:50 | |
![]() | Eftersom detta inte är Klysch-tråden så tillåter jag mig att skriva ett ordspråk. "Det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta" Eller som Einstein lär ha sagt: den som inte kan förklara så att ett barn begriper har inte förstått det hela själv. | |
Bitte - Administratör | 2008-05-13 14:51 | |
![]() | Juno (gudinna) Wikipedia Denna artikel handlar om gudinnan Juno. För namnet, se Juno (namn). Juno avbildad på en denar.Juno var den högsta gudinnan i romersk mytologi, förknippad med gifta kvinnor och barnafödande, gift med Jupiter. Har gett namn till Juni månad. Juno brukar jämställas med den grekiska gudinnan Hera sedan de båda var gifta med den högste guden. Till skillnad från Hera var Juno en mycket värdig, till och med drottninglik gudinna och associerades inte med svartsjuka. Juno är också namnet på en av de fyra största asteroiderna i asteroidbältet. detta är juno _________________________ _________________________ __________ En ism (från -ism, en grammatikalisk ändelse med vars hjälp substantiv kan bildas), är en särskild inriktning inom ett större sammanhang. ofta en politisk eller social åskådning/ideologi (till exempel liberalism), inom medicinen ett patologiskt tillstånd e.dyl. (till exempel alkoholism) eller rent allmänt en mental eller intellektuell inställning (till exempel optimism), i konstsammanhang en definition eller inriktning av en konstnärs konst (till exempel impressionism, surrealism, futurism Detta är en Ism,, vad är det då du vill ha fram ?? Bitte | |