Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:21 | |
![]() | ? Om man är 16 år och är tjej och gillar killar i 20 års åldern , allt mellan typ 20-23 och vill va tillsammans max med en kille som är 22 tror ni killen känner sig pedofilaktig för han är tillsammans med en så ung tjej? skämms killen? Och varför isåfall? | |
| Miss_jk | 2008-05-19 19:22 | |
![]() | Utdrag ur Forumregler: * Sätt en tydlig rubrik. Vill du snabbt få svar på din fråga eller locka användare till diskussion kan en bra rubrik vara A och O. Förklara ämnet redan i rubriken. Använd inte onödiga versaler eller utropstecken. "jAG hAR RULLAT!!!!!!!!!!!" är alltså ett dåligt exempel. Detta gäller även för den övriga texten i inläggen. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:23 | |
![]() | Huh?! Lord. | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:24 | |
![]() | Jaja, men det blev så svårt blev bara som ett frågetecken i hela huvet. :(. | |
| ledzeplin | 2008-05-19 19:26 | |
![]() | jag är 19, min tjej är 15, allt är luuungt | |
| Miss_jk | 2008-05-19 19:28 | |
![]() | När jag var 14 var jag tillsammans med en som var 18. Nemas problemas. Var tillsammans i fyra år. | |
| ataxisk | 2008-05-19 19:28 | |
![]() | det kan nog va svårt för även om killen är jättekär kommer han få höra av alla runt omkring att han är pedofil... | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:28 | |
![]() | Kärleken övervinner allt. Och betänk att om 25 år är paret 41 respektive 47 år. Det är ingen vidare stor åldersskillnad, tycker jag. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:29 | |
![]() | Är det inte lite underligt att bestämma sig för en viss åldersgrupp? | |
| ledzeplin | 2008-05-19 19:30 | |
![]() | haha, ja får mest höra av min flickvän att jag är pedofil:) äsch. nämen hör jag nån annan kalla mig för det så blir det en nävmacka | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:30 | |
![]() | Det är precis vad jag tycker att åldern inte spelar någon roll det är bara siffror så länge man tycker om varandra så är ju allt lugnt eller hur? :) Men om killen känner sig som en pedofil och alla runtom han säger åh är du ihop med en som är 15-16 år.. då är det ju inte fel påkillen man är tillsammans med utan hans kompisar, fast han inte är tillräckligt stark för att visa att han gilalr henne och kan stå för att hon är så ung, och det är lite fånigt med kilalr tycker jag, men synd är det. Men så är det ju. | |
| Miss_jk | 2008-05-19 19:31 | |
![]() | Ja, precis, varför vill du vara tillsammans med en kille i just den åldern? Varför inte bli tillsammans med den du blir kär i om det är ömsesidigt? | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:31 | |
![]() | Apan Bollo men nu är det så att jag gillar en som kan vara rutn 20-23 lite svårt att veta exakt hur gammal han är. | |
| ledzeplin | 2008-05-19 19:32 | |
![]() | säger kompisarna så, så handlar det iförsig nog bara om avundsjuka | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:32 | |
![]() | Apan Bollo 2008-05-19 19:29 "Är det inte lite underligt att bestämma sig för en viss åldersgrupp?" Det är inte direkt unikt att unga tjejer faller för äldre killar. | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:33 | |
![]() | Miss_jk, lite underligt med mig, men på nått sätt känns det som att äldre killar är mogna och förstår mer, fast dom kan ju också va lite omogna menmen, dom är under min ålder eller runtomkring min ålder känns bara att dom är något omgona dom med. Dryga också. Dock är min bror 17, fyller 18. Så det kanske är därför och dels för att jag vet att dem flesta är men, ska inte dra precis allihoppa över en kam, | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:36 | |
![]() | "Apan Bollo men nu är det så att jag gillar en som kan vara rutn 20-23 lite svårt att veta exakt hur gammal han är. " Du kanske borde lära känna honom lite först så kan du ta problemet med åldern sen, om du fortfarande gillar honom när du känner honom tillräckligt bra för att fråga hur gammal han är? | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:37 | |
![]() | Jo, det vet jag redan, det ska jag göra. :) Men problemet sitter ju hos mig att jag är blyg. | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:41 | |
![]() | Generellt sett så är ju tonårsgrabbar mer omogna än tonårstjejer. Så det är inte så konstigt att tjejerna söker sig till lite äldre killar. Jag tycker inte du ska oroa dig så mycket för vad folk ska tycka, maliinh. Och det där pedofilsnacket kan vi glömma direkt. De som går med sånt är VERKLIGEN omogna. | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:44 | |
![]() | Det var en av mina kompisar jag känner sog drog upp det, och hon är lite jobbig och mogen och si och så men endå, därförk ändes det endå som jag behövde dra upp det . Henn Glysén om dom intek änner sig pedogilaktiga och skämms.. så är det inget annat då? Och orkar kilalr verkligen tjejer som är både mogna och mogna? altså 50% på båda..? | |