Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stabilt | 2008-05-21 23:48 | |
![]() | dåliga förlorare jag har spelat betapet länge......något som retar mig enormt är dåliga förlorare.............och det värsta är att dom är mycket äldre än mig...................vad å är det inte dom som klagar på dagens ungdom snacka om dubbelmoral.............. .....rätta mig om jag har fel. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:49 | |
![]() | och hur många såna här trådfar retar inte oss andra? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:49 | |
![]() | trådar' | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:52 | |
![]() | och inte säger dom hej eller tack för matchen heller | |
| stabilt | 2008-05-21 23:52 | |
![]() | visst men nu har jag fått nog | |
| vindsus86 | 2008-05-21 23:55 | |
![]() | gissa vad som stör mig?..................... ......................... ......................... ......................... ......................... ............ | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:56 | |
![]() | Jag vet inte...................me n jag gissar att det är någon som svär i forumet.................. ...............eller kan det vara att folk inte kan skriva ut tack eller hej.....................o ch därför skriver tt eller hh eller tfm?????????????????????? ??+ jag tror jag gissat rätt..................... .............. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:00 | |
![]() | Förstår att du tycker att det blir trist, stabilt. Tycker också att du kan få skriva det här. Om vissa är så trötta på dåliga-förlorar-trådar, så behöver de väl inte läsa eller svara. Om någon beter sig riktigt dumt eller skriver dumma saker till dig, tycker jag att du ska anmäla dem till spelvärdarna. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:02 | |
![]() | Ilandsproblem,,,sluta spela om det stör dig så mycket,,,gör något annat viktigt,,klia på ett myggbett eller något | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:07 | |
![]() | stabilt, många är dom, de där dåliga förlorarna. men fortsätt spela, du vänjer dig och tar inte illa vid dig sen. gör som jag, skriv upp dom spelare du tycker är tråkiga och spela inte med dom mer. kvar blir så himla många andra, som är trevliga och inte surnar till. ha det fint! | |
| vindsus86 | 2008-05-22 00:17 | |
![]() | ......................... ......................... ......................... ......................... ........................ | |
| Maybach | 2008-05-22 00:18 | |
![]() | Jag tycker dåliga förlorare är något positivt, det visar väl vilken tävlingsmänniska man är... | |
| Maybach | 2008-05-22 00:18 | |
![]() | Förlåt, även jag glömde tusen punkter.......... .......... ......................... ...... ..................... ......................... ......................... .... ............. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:22 | |
![]() | Maybach: Hahaha, jag hade precis tänkt att skriva det själv ;D | |
| Maybach | 2008-05-22 00:22 | |
![]() | Oj oj, en till vettig människa i forum!! Nåt är fel! | |
| stabilt | 2008-05-22 00:30 | |
![]() | Hördu Uffe uppsala det är inte kul att bli kallad det ena efter det andra heka tiden..................me n på ett sätt har du rätt det är ett värdsligt problem.................. .......men ändå | |
| Maybach | 2008-05-22 00:31 | |
![]() | ......................... .. .................. ......................... ...... ........ ......................... ..... ......... ................ ........ | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:33 | |
![]() | men varöfr inte kontakta en spelvärd då????????????????? De finns i varje spelrum.................. ................. med ett plus framför, tror jag...................... ............. kanske................... ................ ......................... .......................(r äcker det med............nu?) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:34 | |
![]() | Vad är det för hemliga morse kodder eller vad det nu är som ni skriver? | |
| Zizzi | 2008-05-22 00:34 | |
![]() | Ni som hugger direkt på sådana här trådar liknar en flock med vargar som direkt i klunga springer in i tråden och gör fula, plumpa avtryck. Ni "vädrar blod", adrenalinet spritter i era kroppar och ni hugger, hugger, hugger tills ingen mer vågar pipa fram en endaste liten åsikt. Eller kanske ännu hellre kan man likna er med en hög med moral"tanter" och moral"gubbar" som spänt och vaksam spanar över forumet tills ni hittar en stackars syndabock som VE OCH FASA har skrivit något som redan står i en tråd. Vilken fruktansvärd skymf, vilket snedtramp, detta accepteras INTE. Pang med linjalen över fingrarna. | |