Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fiskaren2 | 2008-05-28 10:25 | |
![]() | Hatar alla er... ...som drar ifrån ett slumpspel innan första ordet har blivit lagt och detta bara för att det råkade bli en, för er, ofördelaktig start beträffande spelplan, brickor mm. Tycker att det borde krävas precis som vid paus att motståndaren godkänner att man lämnar spelet. Som det är nu får ju den som drar inga konsekvenser alls. Vad tycker ni andra som sköter er? Ge gärna er åsikt ni som sticker titt som tätt också: | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-28 10:25 | |
![]() | Tråd 10 om detta nu. Kanske borde bli hög tid att göra något åt det. | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-28 10:27 | |
![]() | mmm eller så har alla fattat det det öär ju endå den 10:onde tråden =P | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-28 10:32 | |
![]() | Om du hatar nån på grund av ett ordspel på nätet så är det nog dags att börja fundera lite över vad man har för värderingar... det är faktiskt bara ett spel, gratis dessutom. De människorna tar inget ifrån dig, tvärtom är deras enda brott att de inte vill förlora det lilla de har. Ha lite medkänsla istället för att döma så hårt. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-05-28 10:40 | |
![]() | Ordvältaren? Får jag adoptera dig? | |
| Maybach | 2008-05-28 10:42 | |
![]() | Fiskaren2, irritera dig inte över andra när du själv irriterar rätt många i forum genom att starta en sån här nonsenstråd. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-28 10:42 | |
![]() | yayasout, det går bra, men jag vill ha hela barnbidraget själv. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-05-28 10:43 | |
![]() | Det ska du få. Fast då måsta man hjälpa till här hemma. Klippa gräset osv. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 11:01 | |
![]() | Mybach... Läsa en forumtråd är ju inte förpliktigat med något och Absolut inget att störa sig på, men när någon ger sig in i ett spel så skall det ju vara med risken att förlora som insats, eller har jag fel? Är det inte det som skänker spelglädjen? Vill man bara rulla, vinna och lägga "roliga" ord så finns ju möjligheten att spela själv... Ni som försvarar denna avsaknad helt av ryggrad, hur tänker ni själva? Spelar ni så kanske? Kanske blir ni överlyckliga när någora få inte lyckas följa "oskrivna regler" som ändå de flesta av oss har annamat? Och om det är så rätt, bra och förståligt att folk gör så, varför gör inte de flesta så då? Och "Hatar" var väl bara en förstärkning av ogillar med syftet att synas, och det syftet fullgjordes ju... Alla som klagar på formuleringen vet nog själva med sig att de har "hatat" när busse har gått för tidigt eller när ungarna inte kan hänga upp sina jackor? | |
| impala-58 | 2008-05-28 11:12 | |
![]() | jag hatar slumpad överhuvudtaget,jag förstår inte det roliga i att få 500 poäng på ett enda ord bara för att slumpen har lagt 3st 3ggr ordet och 2st 2ggr ordet i rad. Spelar jag däremot standardbräde och får storstryk så är motspelaren troligtvis mycket bättre än mej vilket inte behöver vara fallet i turspelet slumpad. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 11:14 | |
![]() | Men börja grina....att du bara orkar bry dig. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-28 11:15 | |
![]() | yayasout, hmm ok då... men om jag ska rensa ogräv vill jag ha extra veckopeng. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 11:35 | |
![]() | Om det bara handlar om tur när det gäller slumpad så borde jag ha 50% i vinststatistik. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 11:39 | |
![]() | Fiskaren. ta och lugna ner dig lite. är du en sån som gnäller över att motst lägger "fel" ord och inte bryr sig om du vinner? Det är ett spel men man vill ju vinna också, sen kan du nog kalla det fegspel bara för att jag inte lägger upp åt dig. | |
| KARR0 | 2008-05-28 11:51 | |
![]() | Jag håller helt med dej Fiskaren2! Tycker det är väldigt irriterande när folk gör som du beskriver... Häromdagen märkte jag inte ens att motspelaren dragit utan lade mitt ord och väntade på att den andra skulle lägga.. Om man inte vill spela slumpad så finns det ju andra spelplaner, väljer man slumpad får man räkna med att det kan gå hur som helst! Förresten vad är det som gäller? Kan man trycka "ge upp" innan några ord har lagts och då får man inga minuspoäng? | |
| Suds McDuff | 2008-05-28 11:59 | |
![]() | Jag tycker att "snålspelare" ska kunna finnas med när man väljer spelstil på snabbfrågorna. Hatar såna, och spelar inte med dom av just den anledningen. | |
| Peddape | 2008-05-28 12:00 | |
![]() | Alltså det är ganska komiskt det här. En stackare som spelar Betapet på den här sidan! (Alltså spelar! På den här sidan!) Skriver i sin frustration i forumet för att dela med sig av sin åsikt och lägga fram sin idé. Vad händer? Jo då dyker de upp. De slemmiga varelserna som lever sina liv på detta forum. Och de hugger direkt! Utan nåd. "Ditt spån, det finns ju för sjutton 10 trådar innan i detta ämne". "Det är gratis, klart de får lämna!" "Du gnäller säkert på annat också"! "Hata är ett starkt ord, vad är du för hemsk människa" Löjligt Fiskaren har faktiskt en poäng. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 12:00 | |
![]() | "snålspelare"? Kan det vara såna som vinner över dig? | |
| Peddape | 2008-05-28 12:04 | |
![]() | Vaknat på fel sida Mick? | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-28 12:05 | |
![]() | Syftar du på mitt inlägg får du fan vattna ögonen Peddo P, jag håller med henne. | |