Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 19 897 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
åsnis | 2008-05-30 14:04 | |
![]() | Vilka blir årets sommarpratare? Hej Deltar i en tävling där alla medel är tillåtna i researchen när det gäller att tippa årets sommarpratare. Den 9 juni är det dags för svarsinlämning till tävlingsledningen och nu undrar jag om ni forumister har några listiga namnförslag till mig? Vem tror du kommer att få fylla en dryg timme med allt från självförhärligande anekdoter till djupt berörande resonemang inramat av den klassiska signaturmelodin? | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-30 14:05 | |
![]() | Hur vet du att timmen blir dryg? Är det jag som ska prata? | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-30 14:07 | |
![]() | En vild gissning är hon där tjejen. Du vet fru Luuk. | |
åsnis | 2008-05-30 14:07 | |
![]() | Tror faktiskt inte det är ett syftningsfel i just den delen av meningen. :-) | |
åsnis | 2008-05-30 14:08 | |
![]() | Ah, Carina ngt, bra idé. Tack! Har även Emil Jensen som ett lite småhett namn. | |
andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-30 14:09 | |
![]() | Linda Rosing :-DDD | |
åsnis | 2008-05-30 14:10 | |
![]() | andraiedeal: det skulle ju vara otroligt hm.. pk.... ännu bättre än när Bang satte henne osminkad på omslaget. | |
andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-30 14:45 | |
![]() | Jag hoppas det inte blir hon... Själv skulle jag vilja höra Anders Wendin. Vet inte om han varit förr. | |
mackz_ | 2008-05-30 14:52 | |
![]() | alltså förkortningen PK... på min tid betydde det antingen privatknullare eller påklädd men nu ska det tydligen betyda politiskt korrekt och presskonferens stackars barnen i skolan... | |
åsnis | 2008-05-30 15:12 | |
![]() | andraideal: 29 juni 05 sommarpratade Moneybrother Hela bunten, i bokstavsorning: www.sr.se/Diverse/Ap...1/ 3602.pdf | |
åsnis | 2008-05-30 15:28 | |
![]() | Mina spindelsinnen säger Agneta Sjödin och Mona Sahlin, vad tror ni om det? | |
VictorV - Ej medlem längre | 2008-05-30 15:45 | |
![]() | Tänk också på de människor som just i år blivit uppmärksammade på ett eller annat sätt. Jag tror att Björn Gustafsson är mer aktuell än Carina Berg just av den anledningen, men däremot tror jag inte att han tackar ja. Och framför allt tänk på de personer som tidigare var okända men sedan på grund av någon olycka, brott, civilkurage etc blivit känd. Niklas Lång, präst i Stjärnsunds församling kan t ex vara en sådan "joker". Präster har ju talets gåva och han har säkert funderat en hel del. Eftersom det inte är valår lär ju någon politiker dyka upp. Tänk också på att det i den gruppen även finns personer som tidigare bott i Sverige. En sådan man finns ju till exempel i Iraks regering. Finns det någon musikartist som fått sitt genombrott i år eller som i alla fall har uppmärksammats mer än vanligt? Undrar hur "folkliga" Takida är? Någon författare? Och så sportpersoner. Det är ju OS i år så det lär ju dyka upp någon eller några fler sportpersoner än vanligt. Susanna Kallur? Och så har vi ju ett EM i fotboll nu.. Kolla vilka som tidigare sommarpratat innan du lägger in någon av dem. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-05-30 15:47 | |
![]() | Vi lär få dras med hemskheter som Magnus Uggla och Orup. *brr* | |
åsnis | 2008-05-30 15:51 | |
![]() | Underbart VictorV, tur att jag inte tävlar mot dig :-) Niklas Lång åkte direkt in på lisan! Funderar just nu på Björn Gustafsson d.ä. Lite mer P1-känsla på honom... Kajsa Bergkvist kan kanske ge lite skönt perspektiv på idrottsvärlden nu när hon har slutat hoppa. Det där med att de som pratat en gång inte kommer igen stämmer inte riktigt, hyfsat många har återkommit, men visst, oddsen stiger väl lite iaf. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-30 16:02 | |
![]() | Sätter en tia på Mona Sahlin. | |
VictorV - Ej medlem längre | 2008-05-30 16:06 | |
![]() | Funderar vidare på det där med brott..I år har det ju varit några uppmärksammade brott och någon med anknytning till den världen på ett eller anant sätt tror jag dyker upp. Någon expert på DNA? Någon från rikspolisen? | |
linen9 | 2008-05-30 16:09 | |
![]() | Ja, återkommande pratare är ju inte alls ovanligt. Jan Eliasson kanske är redo för en come back t ex? De vill säkert ha någon som kan säga nåt klokt om "denna globaliserade värld vi lever i.." etc. | |
åsnis | 2008-05-30 16:19 | |
![]() | Hm... Brottsspåret är bra. Kanske han den gamle Claes Cassel, Stockholmpolisens informatör (eller var det månne rikspolisen han arbetade för?) Eller va-vare-nu-hon-hette som blev Länspolismästare (?) i Stockholm. Båda två har talets gåva och är väl allmänt gott sedda bland "folket". Leif GW kan väl knappast få radiotid - han mumlar ju så gräsligt. | |
jesper 1337 | 2008-05-30 16:36 | |
![]() | Mitt tips är Tomas Bodström | |
åsnis | 2008-05-30 16:40 | |
![]() | Jesper 1337; Bra tips, brott-politik-sport, han får säkert två dagar! | |