Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| angelica81 | 2008-06-09 22:42 | |
![]() | ååååå vad irriterande!!! Här sitter man och spelar och har värsta orden, ja då plötsligt kommer det att den andra har kopplat ner och bla bla ja ni vet resten,sen när det är min tur när tiden gått ut för den andra så har han/hon helt plötsligt gett upp och lämnat spelet.Har blivit så jätte många gånger nu och jag får ju för f-n inte en enda poäng i ratning heller,jag ledde nu och med all sanorlighet skulle jag vinna och få upp lite poäng med nej då 000000 blev det fy f-n vad irriterande.fuskar folk när det händer så eller vad sysslaar dom med och nej det hade inte gått 5 min än på långa vägar. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-09 22:44 | |
![]() | Ja, gud vad tråkigt. Har du testat spelat alfapet IRL? Det är kul, då kan ingen koppla ned såvida det inte blir tjafs om vilka ord som är tillåtna och en part ger sig iväg och då slipper du bli såååååååååååå irriterad :) | |
| angelica81 | 2008-06-09 22:46 | |
![]() | nej det har jag inte gjort men kanske ska testa det istället... ja men hade inte du oxå blivit irriterad?? :) | |
| le-lou | 2008-06-09 22:46 | |
![]() | ja de e hemskt irriterande. Testa att vara med i en pokerturnering istället, sitt med vinnarhanden och se dig själv folda ( i efterhand) och därmed förlora din lilla bankrulle du kämpat upp :). DET är irriterande :) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-09 22:47 | |
![]() | Nja, jag undrar smått varför och hoppas att jag inte stöter på liknande igen. Har hänt några gånger men äh, sådant som händer och det kommer nog fler chanser för dig också :) | |
| sejmårr | 2008-06-09 22:49 | |
![]() | På Betapet kommer du att träffa på en mängd olika typer. En del är ....idioter - många är dumma - vissa är blyga - flertalet är vinnartyper - och otroligt många är gulliga, sportsliga, vänsälla, meddelsamma och ärliga. Ärligt talat, de jag spelat mot... (och kommit ihåg) är i majoritet fina söta människor som är värda EN PUSS! Invänta dem! De finns! | |
| grethel | 2008-06-09 22:51 | |
![]() | Jag hamnade i denna situation idag på förmiddagen fast tvärtom så att säga. Satt och spelade i godan ro då telefonen ringde. Det visade sej vara min pappa, han var helt förtvivlad för mamma hade blivit sjuk och inlagd på lasarettet i natt. Jag försäkrar valet mellan spelet och privatlivet var inte svårt, hann inte ens skriva ett par förklarande ord till min motspelare för nu blev det bråttom. Jag ber min motspelare så mycket om ursäkt om du läser detta och känner igen dig. | |
| angelica81 | 2008-06-09 22:51 | |
![]() | nej poker är tydligen livsfarligt var tre som blev skjutna här igår så det vågar jag inte ge mig in på :) nej jag förstår vad du menar absolut eftersom jag förlorar mina stackars poäng och får inga heller så länge det händer så. pg: nu har jag ju inte sagt att det händer varje gång ;) men ofta men jag får väl mina chanser snart hihi | |
| angelica81 | 2008-06-09 22:54 | |
![]() | gret: nej jag tror inte det var jag känner inte igen ditt nick :) men självklart såna händelser förstår jag ju absolut:) hoppas det gick bra med mamma. | |
| Maybach | 2008-06-09 22:56 | |
![]() | Den är tråden är såååååå irriterande. Skulle plocka hundbajs i Rinkeby för att slippa dessa trådar. | |
| sejmårr | 2008-06-09 22:57 | |
![]() | grethel! om du spelar mot mig ( ellr några av mina likasinnade) behöver du bara klicka in orden "Snälla, låt oss köra "PASS", min pappa är dålig". Jag backar ur direkt. Det skulle jag vilja att det var "Betakänslan". Jag kan tänka mig att ta förluster mot folk som kör sådant på ren taktik, bara för att jag gillar känslan av SOLIDARITET där den hör hemma! | |
| angelica81 | 2008-06-09 22:59 | |
![]() | maybach: varför ens gå in i den då?? gå ut och plocka hund skit istället för att ens gå in i den vettja, då slipper DU iallafall bli irriterad. | |
| sejmårr | 2008-06-09 22:59 | |
![]() | Maybach! Du kan göra det till ditt livs uppgift att plocka hundbajs! I Paris behöver man inte plocka bajs efter sina älsklingar för där har de anställt såna som dig!!!! | |
| Maybach | 2008-06-09 23:01 | |
![]() | Okej | |
| angelica81 | 2008-06-09 23:01 | |
![]() | sejmårr: hahaha | |
| sejmårr | 2008-06-09 23:05 | |
![]() | Paris är ljuvligt så här års!!! och om man blir trött behöver man bara huka sig ner (gäller människor) och så har man en stol från ett utefik under rumpan. En Croque Monseuire et une ´glass vine rouge. Man kan var mätt och lätt berusad och ändå tjäna sitt levebröd! a faen gör vi här? | |
| angelica81 | 2008-06-09 23:06 | |
![]() | sejmårr: vi dra dit va?? bokar du biljett eller ;) | |
| grethel | 2008-06-09 23:06 | |
![]() | Ja läget är under kontroll. Men hennes blodvärde är på tok för lågt 79 bara, hon hade drabbats av en svår näsblödning. Men just nu är det lugnt. | |
| angelica81 | 2008-06-09 23:09 | |
![]() | grethel: ursch inte bra alls, men hoppas hon kryar på sig snart och får upp trycket igen och får bukt med näsblödningen. stor kram till er båda :) | |
| somali | 2008-06-09 23:11 | |
![]() | Ja, nu blev jag bortkopplad ikväll igen och min motspelare troligen också.....guuud vad irriterande...hade fått till två bra ord...nu ger jag upp.......blir bara så PLUTT | |