Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:37 | |
![]() | Mytomaner!! Fan så besviken man kan bli på människor i sin närhet som man litat på men som man sedan upptäcker att de är mytomaner!! Fattar inte människor som man kan överbevisa men som ändå står fast vid sin lögn. Har haft en sån människa i min närhet som jag nu brutit all kontakt med. Men det är inte lätt när man gillar personen på ett sett men inser att det inte går att ha personen i sitt liv. Risken är ju att man själv skulle bli helt galen när man aldrig vet vad som är sanning eller lögn. Har ni liknande erfarenheter? | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:42 | |
![]() | Japp. Har några "vänner" som är missbrukare. De ljuger ganska bra. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:45 | |
![]() | Många är mytomaner!! Politiker ljuger rätt bra!! Och personer i allmänhet!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:46 | |
![]() | Vissa ljuger dock mer än andra. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:47 | |
![]() | Ja, det är väl dem vi kallar för mytomaner!! | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:50 | |
![]() | oceano: Va han otrogen o du överbevisade honom men han ljög ändå med: "vi bara pratade, vi e bara vänner?" | |
| Miss_jk | 2008-06-11 15:50 | |
![]() | Jag hade en kille på mitt gamla jobb som var mytoman. Jag umgicks inte med honom tack och lov så jag behövde inte bli besviken, men det är sjukt jobbigt med alla dessa lögner. Vad han än sa så var det antingen en ren lögn eller kraftigt överdrivet. Han hade bl.a. suttit på Kumla-anstalten ihop med de grövsta brottslingarna, t.ex. Imandi och Ursut. Vad han åkt dit för? Rattfylla... | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:52 | |
![]() | Men jag har verkligen tagit upp problemet med personen ifråga men h*n fortsätter ändå att ljuga. Helt otroligt att de inte kan lära sig att de själva förlorar som fan på det. Men det är väl där problemet ligger antar jag, att de just inte fattar att de snärjer in sig ännu mer och att sanningen kommer fram till slut. Men hur skulle nu göra, skulle ni bryta tvärt med en sån person eller stå ut med lögnerna? | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:52 | |
![]() | Jag har också fått ta del av det resonemanget..."vi är bara kompisar" fick jag höra, men så kom det sms från killen som sa att han skulle runka bara för att hon kom hem just den dagen... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:53 | |
![]() | Jag var själv mytoman tidigare häromveckan en släng, men nu har det gått över. Det är väl nåt som går nu. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:53 | |
![]() | Stå ut med lögner verkar som en pissig idé. Dock får man höra lögner hela tiden.. och det tar man. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:55 | |
![]() | Visst får man höra lögner varje dag men det är ju skillnad på en person som står en nära. Då sårar ju lögnerna så mycket mer.... | |
| Miss_jk | 2008-06-11 15:57 | |
![]() | Mick-E: Vad charmig killen i fråga verkar vara. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:58 | |
![]() | Ja du, jättefin... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:58 | |
![]() | Jag vet... Det borde finnas blyväggar runt ens själ. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:59 | |
![]() | Ja det borde det, varför ska man blotta sin själ bara för att man tror på kärlek? hugg mig i magen bara... | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-11 16:03 | |
![]() | Men nu handla inte den här tråden om kärlek Mick-E utan om mytomaner! Har du själv nån erfarenhet av det så får du gärna dela med dej. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-11 16:03 | |
![]() | otrohet är tyvärr för vanligt...o dödligt sårande...vet inte hur de borde straffas eg?? Förslag? Stening på torget? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 16:04 | |
![]() | *känns som man står mitt i en osynlig fejd* Det är dags att ljuga för resten av världen. Bye | |
| vindsus86 | 2008-06-11 16:04 | |
![]() | jag har en nära vän som nog är mytoman. jag har dock inget bevis för att det han sagt inte stämmer, jag bara tror inte på det (han säger att han är yrkesmördare. en sådan skulle väl inte vara dum nog att säga det, kan man tycka) men han har hållt på och säga konstiga saker sen vi lärde känna varandra 2003 så.. nu tycker jag bara han är fånig när han drar sina historier, men jag skulle aldrig bryta kontakten med honom. samtidigt så är hans lögner inga som sårar mig på något sätt. värre med sådant som mick-e nämnde. | |