Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 14:54 | |
![]() | Från oss kreativa Hejhej! Alla som skapar något som man kan kolla på i datorn, presentera något vetja. Själv gör jag musik. Massor. Både eget och remixar. Här remixade jag t ex Peter Gabriel www.realworldremixed...P4 56BaLvw. ENJOY! å pumpa upp volymen. | |
| impala-58 | 2008-06-14 14:59 | |
![]() | Skitbra! Fortsätt med sånt | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:06 | |
![]() | Kool! Ja, det som håller en uppe är ju förstås medvind, vind i seglen, glada tillrop och sånt. Det ska erkännas. Inte så poppis i detta Lutherska djäfla Schweden, där man aldrig må slå sig på porslinsbröstet. Men det skiter jag i. Här är världens bästa remix på gruppen Joi, den har jag också gjort! ;) Jag inspirerades helt enkelt av en av världens bästa låtar all time - Chaka Khan's I Feel For You. Allt är lirat på syntklaver, inklusive fejkad Stevie Wonder :D www.realworldremixed...vQ i27ThQd_ ENJOY MORE! :) | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:13 | |
![]() | profile.myspace.com/...D= 16903054 Låten jag har gjort heter "Do it" Har ingen kontakt med rapparen längre dock. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:17 | |
![]() | Skönt som f*n, åtta. Skitbra sväng & koola samples. Folk fattar inte hur magiskt det är med skapande, de bara glor. Fuck. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:20 | |
![]() | "Folk fattar inte hur magiskt det är med skapande, de bara glor. Fuck." Folk fattar nog.. iaf då skapandet genererar i något vettigt och bra. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:21 | |
![]() | Mja, det känns urvattnat på folk som verkligen bryr sig och engagerar sig, det känns som många bara låter det mesta passera i ett brus. Men då är det iaf skönt att man kan skita i allt och bara gräva ner sig i sitt skapande, då mår man som en kung. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:23 | |
![]() | Good for you. För mig är dock det jag hört här "brus" det med. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:27 | |
![]() | Du är bara en tönt som dissar allt och alla, I don't care. | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:28 | |
![]() | Visst är det så bitley. Jag producerar inget längre, försöker ibland men hittar inte motivationen. Men när man var inne i det så var det underbart att skruva fram rätt kompressor på en virvel för att få ljudet man hade i skallen, en perfekt verp på hi haten etc etc. Riktigt kul att skapa musik, men tar sån jävla tid:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:29 | |
![]() | Hmm. Tål du inte kritik så är musikbranchen inte din grej. Och dissar inte bra musik :P | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:31 | |
![]() | Haha din andra remix är klockren. Oldchoolsoundet, fast det är rätt mycket hype just runt det soundet nu - särskilt inom hip hopen. Alla artister vill ha en låt med 80-tals ljudbilden, men jag faller för det varje gång. Bra jobbat. | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:33 | |
![]() | Lägger man upp en låt på ett forum så får man räkna med att bli sönderdissad. Vem fan vill ha rövslickare runt omkring sig. Men å andra sidan handlar ju tråden om att lägga upp något man själv gjort, en låt, en teckning eller i trashones fall - en spydig kommentar som också är kreativt. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:33 | |
![]() | Vad 17 vet du om "folk" bitley? Det är väl upp till "folk" vad, hur, när och om de vill skapa, vad nu skapande är. Jag skulle aldrig ens komma på tanken att dels komma på fantasier om hur andra funkar och därefter klanka ner på dem bara för att man tror att de inte gör precis så som man själv gör. Vilka elitistiska skitåsikter. www.dagsrit.com/ | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:33 | |
![]() | Musikbranschen skiter jag alldeles fullständigt i. Det gör nog de flesta som skapar något av intresse - ja, över huvud taget, kanske. De skiter i "branscherna" som bara är marknadens lilla svar. Musikbranschen i Sverige är en jävla schlagersoppa som jag inte vill ta i med tång. Däremot har jag min publik på internet & via olika remixar och sånt. Angående ditt dissande så har jag typ enbart se dig dissa saker här på Beta-forumet, så det känns mest som om du bara är en allmänt negativ typ. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:34 | |
![]() | Dock var min kommentar inte spydig. Inte mitt fel att ni misstolkar o har er. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:35 | |
![]() | Elitist framför Lutheran, yes baby, any day. Any f*cking day. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:37 | |
![]() | Nåväl, stort tack till Åtta dagar iaf. Vill du ha nå't 80s-sväng att sampla ifrån eller meka med så hojta till, that's the shit I kind of seem to do. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:38 | |
![]() | Stygn, menar jag. :) Roligt med den lilla tösens tokraseri bara för att jag var lite allmänt uttråkat lördags-småkaxig by the way. Haha. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-14 15:38 | |
![]() | Jag skrev att jag tyckte att åsikten var det. Vad du "är" eller vad du helst identifierar dig med har jag ingen aning om, och framförallt struntar jag fullkomligt i det. Till saken hör dock att du inte heller har den blekaste aning om vad andra människor pysslar med, vad skapande anbelangar. | |