Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| y not | 2008-06-15 16:08 | |
![]() | Hemlisar I denna tråden hade jag tänkt mig lite seriöst snackk på kodspråk Tex så blandar vi drinkar när vi menar terror angrepp. USAMA är ett av de kraftigaste orden och bör användas med försiktighet BOMBER är det ni vet, liksom Vita huset står för B**P*t sen är det bara fantsin som sätter gränser för om vi tillåts föra en sansad diskussion utan att bli GARROTERade Om handlingen kommer in på avklädd penetration så bör POLIS tillkallas. Capishe | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:11 | |
![]() | Hmmmmm, fattar typ 0.00%!! :)) | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:12 | |
![]() | y not har rökt på | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:14 | |
![]() | Jag planerar att bädda sängen. Knäck den ni ;) | |
| Nasty Nimrod | 2008-06-15 16:16 | |
![]() | Are you yanking my crank? ;) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:18 | |
![]() | Nu fattar jag lite mer, vita huset har alltså blandat drinkar på seriösa trådar, och rörde upp? Detta resulterade i att frågetecken regnade hos de inblandade? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:21 | |
![]() | Är i alla fall glad att jag för en gångs skull inte drack av bålen eftersom jag visste att den skulle försvinna innan jag hunnit analysera dess innehåll. | |
| y not | 2008-06-15 16:21 | |
![]() | USAMA | |
| y not | 2008-06-15 16:22 | |
![]() | men exakt, det är de olika mixturerna man måste vara försiktig med innan man ger sig in i. Det kan ju även vara tveksamt hur man skall ställa sig till Arboga-modellen som praktiseras flitigt. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:24 | |
![]() | Absolut, man får se upp så att man inte blandar för giftiga drinkar när Arbogamodellen ännu inte är vetenskapligt bevisad. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:24 | |
![]() | Hmmm.. skulle man kunna tänka sig att använda caesarkrypto istället? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:26 | |
![]() | Jag brukar skriva hemliga meddelanden i meningarnas begynnelsebokstäver ibland. Det är en höjdare. ;) | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:35 | |
![]() | *försöker frenetiskt men utan större framgång utläsa något ur orden "jag brukar"* | |
| Stormfrun | 2008-06-15 16:37 | |
![]() | Hörde att man börjat blanda drinkar i Danmark med usamins recept. Det måtte väl bli ett bombnedslag på Danska krogarna | |
| y not | 2008-06-15 17:23 | |
![]() | nu har jag läst på lite i StunmanMikes hemliga länk om drinkblandning i europa och det är väl inte så förvånande att spanien och Danmark toppar som ju har ungeför samma terrorist och avlyssningslagar som Holland. Konstigt att holland inte utmärker sig mer. Engelsmännens noteringar i terroristhänseendet är väl heller inte så oväntat då deras hanteringar mest inriktas på att begränsa harm mellan de olika aktörerna på arenan. Vad som är verkligt glädjande och visar på att de svenska nuvarnade demokratiska lagarna fungerar är att vi tillsammans med Bulgarien, Malta och Litauen hamnar på absoluta botten i detta europeiska sammanhang med vuxna regelbundna drinkblandare. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-15 17:33 | |
![]() | Ipqqbt efu iös lszqupu jouf ös gAs twäsu... efu cpsef hä buu mAtb usps kbh, öwfo pn efu lbotlf lbo wfslb mjuf lpotujhu ujmm buu cAskb nfe :) | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-15 17:35 | |
![]() | Ovanstående meddelandet är krypterat med Forumkrypto :) som finns att ladda ner här: www.mortem.se/scrabb...kr ypto.zip | |
| DennisPlz | 2008-06-15 17:41 | |
![]() | . (ovanstående är komprimerat, krypterat och transdimensionellt) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-15 17:43 | |
![]() | Smutsa nu inte ner min fina länk med era barnsligheter, jag ville visa att ett legaliserande av xxx inte nödvändigtvis leder till ett mer utbrett missbruk. Och ja, jag är väl lite för gammal för att kryptera mina inlägg. Ha det så kul. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-15 17:43 | |
![]() | Dodetottota inonlolägoggog äror kokrorypoptoteroratot momedod rorövovarorsospoproråkoke tot! | |