Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jeehunmoon | 2008-06-25 02:44 | |
![]() | Du som har facebook Addar du bara folk som du bestämt känner väl? Nekar du folk som du halvkänner? (inte bara helt främmande personer alltså) Ärdu såpass oartig att du tar bort vänner från listan efter att du addat dem eller de har addat dig? Var du en facebook-nörd som gick över till betapet när du lite tappade intresset för facebook? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-25 02:45 | |
![]() | Ja Ja Ja Nej | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 02:47 | |
![]() | nej nej ja nej | |
| Mårten | 2008-06-25 03:08 | |
![]() | Nej Beror på vem det är Nej På vilket sätt är det jämförbara sajter? | |
| jeehunmoon | 2008-06-25 03:14 | |
![]() | Båda är sajter där man kan fördriva hela sin dag vid om man inte har något vettigare för sig. Båda kan man parallellt spela poker vid sidan av. Jag var till nyligen en riktig facebook-nörd, gjorde alla quizzar som fanns, skrev obscena meddelanden på folks "walls" och gjorde alla tester, spelade facebook-spel etc. Sedan tappade jag intresset. Nu är jag på betapet och hänger istället, för gott? Det vet jag inte. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:20 | |
![]() | kan man inte fördriva hela sin dag på ALLA sajter.. text-tv? Aftonbladet.se? etc | |
| jeehunmoon | 2008-06-25 03:46 | |
![]() | Det är spelsajter båda två, communityn båda två, socialt interaktivt. Ser fler likheter mellan dessa än betapet och aftonbladet, betapet och text-tv. | |
| Stormfrun | 2008-06-25 05:57 | |
![]() | Jag hoppade in på facebook för att mina äldsta barnbarn ville det, men dom glömde att tala om hur tusan det funkar!!!! | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-04 13:50 | |
![]() | Du som har facebook och är av åsikten att alliansen inte är de som du tänker lägga din röst på nästa val borde kolla in gruppen, Terrornätverket Alliansen. Den protesterar givetvis mot alliansen men är också skriven på ett humoristiskt sätt enligt min humor:-) | |
| Tess 08 | 2009-12-04 13:53 | |
![]() | Ja Ja, ibland Jag skulle kunna göra det, men har inte gjort det än. Det beror nog på att jag bara blir kompisar med de jag verkligen vill ha med. Nej | |
| mattlo | 2009-12-04 14:03 | |
![]() | Addar du bara folk som du bestämt känner väl? Nej Nekar du folk som du halvkänner? (inte bara helt främmande personer alltså) Ibland Ärdu såpass oartig att du tar bort vänner från listan efter att du addat dem eller de har addat dig? Ja :D Var du en facebook-nörd som gick över till betapet när du lite tappade intresset för facebook? Nej, jag hade betapet långt tidigare. | |
| caughtbock | 2009-12-04 14:03 | |
![]() | Addar du bara folk som du bestämt känner väl? Nja Nekar du folk som du halvkänner? (inte bara helt främmande personer alltså) Jag nekar dem jag inte tycker om eller inte känner alls. Ärdu såpass oartig att du tar bort vänner från listan efter att du addat dem eller de har addat dig? Nej Var du en facebook-nörd som gick över till betapet när du lite tappade intresset för facebook? Nej | |
| Tamoshante | 2009-12-04 14:04 | |
![]() | Tack för den Comeon :-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:08 | |
![]() | Väl o väl, men ja... Ja, onödigt folk går bort Har hänt Nopp, Beta först | |
| milly25 | 2009-12-04 14:14 | |
![]() | Nja lägger till dem jag vill. FB och Beta kommer på jämn 1:a plats. Nope har inte tagit bort en enda från vänner listan. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:16 | |
![]() | nej, nej, ja, nej. | |
| Miss_jk | 2009-12-04 14:25 | |
![]() | nej, nej, ja, nej | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:38 | |
![]() | ja jag har fb men det är sååå jobbigt för alla tycker att jag är så snygg!:( | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:46 | |
![]() | Är det verkligen någon vits med att svara på TS frågor, med tanke på att han inte längre är medlem? Inte för att jag bryr mig, men undrade bara. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-04 14:51 | |
![]() | Hehe,,det kan jag hålla med om katalias. Jag använde bara tråden för att tipsa om en länk på facebook och jag vet ju att man i första hand ska leta efter befintliga trådar:-) | |