Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 772 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmsahn | 2008-07-06 13:13 | |
![]() | Aldrig kul.. Det är aldrig kul att skriva ett inlägg här. Vad man än skriver om så finns det alltid en hel del som kommer med negativa kommentarer. Det känns inge vidare kul.. någon som håller med? Så jag kommer då inte skriva nå mer här.. Men innan tänker jag önska alla gott! | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:14 | |
![]() | Om jag håller med, skulle jag inte då bara vara jävligt negativ? :-) | |
| ANDERStG | 2008-07-06 13:15 | |
![]() | Mm, tre sekunder jag aldrig får tillbaks gick åt att läsa det här. :) (Tio att besvara.) | |
| SannaKj | 2008-07-06 13:15 | |
![]() | jag håller med, det är tråkigt att man får så negativa kommentarer av folk som tror sig vara något mer än alla andra... | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:21 | |
![]() | nä usch för sådana! | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:22 | |
![]() | Jag kan hålla med om att det är tråkigt med folk som per automatik måste dryga sig i inlägg men det är ju ingen anledning för dig att sluta skriva. Det skulle ju vara väldigt tråkigt om du lät dig tystas bara för att ngn annan råkar vara en idiot. Skriv på och var glad. Ignorera eller såga dem som inte kan låta bli att alltid dryga sig. Men sluta inte skriva. Ganska positivt i alla fall va :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:24 | |
![]() | Om du slutar skriva så vinner terroristerna. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:35 | |
![]() | Jag hoppas att ni som känner att det blir för många negativa inlägg från andra inte ska sluta skriva, för just era (förhoppningsvis mer positiva inlägg) behövs ju som en motvikt till detta. Direkta påhopp bör förstås rapporteras till någon av forumvärdarna. Sedan får man försöka att ta till sig av de mer seriösa och hjälpsamma forumskrivarna som finns. Jag hoppas att detta ska motivera er till att fortsätta att skriva och ha trevligt här på forumet! | |
| wotte | 2008-07-06 13:49 | |
![]() | håller med dig det är alltid samma mäniskor som svarar | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:50 | |
![]() | Jag tycker den här tråden var väldigt negativ. Usch. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:53 | |
![]() | wotte, blir betapet bättre om jag låter bli att svara? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:56 | |
![]() | Nej, absolut inte. Ju fler som svarar desto mindre märks forumterroristerna. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:58 | |
![]() | Höj era röster (skrifter) och upp till kamp!! | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-06 13:58 | |
![]() | Att det var samma människor som svarade nämndes ej i första inlägget, men att personen ofta blivit negativt bemött. Att det är "samma personer" som ofta svarar kan ju knappast störa om inläggen är seriösa och uppmuntrande skrivna? | |
| nystan1 | 2008-07-06 13:59 | |
![]() | Herregud, man får väl sålla lite. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-06 14:00 | |
![]() | Jag svarar ofta och tror t o m ibland att jag vet mer än en del, i a f om mänskliga relationer och vägar till välmående men om det bara blir drygt att se, så drar jag mig tillbaka. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 14:01 | |
![]() | Ibland kan det vara irriterande om det är samma ansikten som syns i alla trådar. Men jag har löst det problemet genom att adblocka ansiktena på de personer som irriterar mig. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-06 14:03 | |
![]() | HAHA, va fiffigt... det ska jag börja med :P | |
| jeehunmoon | 2008-07-06 14:17 | |
![]() | "Det är aldrig kul att skriva ett inlägg här. Vad man än skriver om så finns det alltid en hel del som kommer med negativa kommentarer. Det känns inge vidare kul.. någon som håller med?" Det här fenomenet har jag märkt av IRL också. När någon hade åsikter, speciellt tvärtemot mina egna fick man massa negativa kommentarer. Därför slutade jag att säga någonting till folk IRL år 2005. IRL blir det så mycket jobbigare att ta emot dessa negativa kommentarer så det är bara på nätet som jag i dagsläget orkar säga vad jag tycker om saker och ting. | |
| vindsus86 | 2008-07-06 14:23 | |
![]() | jag är förvirrad. alldeles precis nyss såg jag en bild vid mommesfrites inlägg nummer ett i denna tråden och nu finns det varken någon vid inlägg nr 1 eller nr 2. hallucinerar jag? | |