Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SaraAras | 2008-07-09 14:25 | |
![]() | Att vänta på folk... Är både ledsen och arg just nu! Har velat åka till stranden och bada idag. En kompis ringde på förmiddan och ville oxå åka, hon behövde 1 timme först bara så skulle vi åka sen. Under tiden ringer en annan kompis o vill åka, varpå jag säger att jag möter henne där istället eftersom jag väntar på min andra kompis. Jag väntar och väntar... Efter 2 timmar ringer jag och hon säger att hennes farfar kom så vi får skjuta på det. Jaha!? Kunde hon inte ringa o säga det?? Orkade inte bråka om de så jag sa inget.. Sen ringer min sambo som har spenderat natten hos sin mor. Han säger att dom ska åka till stranden och frågade om jag ville följa med. Javisst, säger jag. Efter 1,5 timme ringer jag o frågar om de kommer snart. "Nej vi ska nog inte åka, vi går på stan istället." Va fan!! Ring o säg de då! Är inte detta respektlöst? Behövde få ur mig lite ilska! Blä!! | |
| bitteberg | 2008-07-09 14:30 | |
![]() | ja det är respektlöst......finns det något mer irriterande än att vänta å vänta.....så kommer dom inte ens !!! å sen i detta samhälle där nästan "alla" har tillgång till telefon......förstår din ilska!!! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-09 14:31 | |
![]() | Har du ringt till den du skulle möta på stranden? | |
| Misic | 2008-07-09 14:31 | |
![]() | Jag tycker det är respektlöst som fan. Jag blir arg bara jag läser det. Självklart att man ringer om man har ångrat sig eller fått förhinder. Dålig stil. Blä säger jag med! | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-07-09 14:33 | |
![]() | nästa gång, möts på stranden istället. Om dom inte dyker upp då så har du iallafall kommit iväg till stranden istället för att vänta hemma. Personligen säger jag ifrån om det skulle hända mig, en sån sak ska man kunna uppmärksamma och prata om med de man umgås med. | |
| SaraAras | 2008-07-09 14:33 | |
![]() | Tack för eran "medilska". Ja, jag har ringt till henne. Stackarn som ligger där själv nu. Ska träffa henne senare istället. | |
| SaraAras | 2008-07-09 14:34 | |
![]() | Har ingen bil så jag kan inte komma dit själv... | |
| TantGrön | 2008-07-09 14:35 | |
![]() | Jag hatar när folk stjäl min tid, så jag förstår dig precis. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-09 14:45 | |
![]() | Jag råkar jämt ut för sådana dära nötter. Efter att jag blivit indirekt införstådd med att jag inte är tillräckligt viktig att ens skicka ett sms till och förklara läget så är det hej då på msn och allting. Jag har noll ork att bry mig om folk som inte bryr sig tillbaka. Det är bara en massa energiförbrukande i onödan att ha sånt folk i sitt liv. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-09 14:48 | |
![]() | Men du är ju redan på stranden SaraAras. | |
| SaraAras | 2008-07-09 14:48 | |
![]() | Känner just så oxå, att jag inte är tillräckligt viktig! Sambon kommer inte ha nån glad tjej att komma hem till... | |
| SaraAras | 2008-07-09 14:49 | |
![]() | Haha!! Ja just de basta, alltid på bilden. | |
| Dyslekso | 2008-07-09 15:22 | |
![]() | Dålig stil, det där. Du får hämnas genom att göra likadant mot dem en annan gång.:) | |
| nystan1 | 2008-07-09 16:00 | |
![]() | Jag har en bekant som alltid gör så. Det är alltid hon som tar initiativet till att hitta på något dessutom, och sen när jag ringer och frågar vart hon tagit vägen har det alltid dykt upp något viktigare, eller så orkar hon inte. Sluta ring och bestäm saker med mig om jag nu är den minst viktiga. Men jag är konflikträdd, så det säger jag inte till henne.. | |
| SaraAras | 2008-07-09 16:04 | |
![]() | Denna kompis är lika dan. Men jag ska säga till henne nästa gång vi pratar att jag är innerligt less på detta. Har sagt det förut oxå... Så jävla tråkigt med såna människor. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-09 16:14 | |
![]() | nystan1: Säger du inget kommer du få ha det så resten av livet. Hon kan ju inte veta att du tar illa upp om du inte säger det? Eller är vänskapen i övrigt så pass viktig att det går ha överseende med bristen? | |
| nystan1 | 2008-07-09 16:22 | |
![]() | Jag bryr mig inte lika mycket nu för tiden, har lärt mig att hon är på det viset. Numera säger jag att vi kan väl se, hon kan ringa mig när hon börjar i klar och om jag inte hittat på något annat då så kan vi hitta på vad det nu var. Oftast ringer hon inte tillbaka. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-09 16:23 | |
![]() | Haha. | |
| SaraAras | 2008-07-09 16:28 | |
![]() | Lika bra, tyvärr.. Vill inte va taskig eller så, men de e ganska skönt att fler har såna kompisar! | |
| butterkaka | 2008-07-09 17:03 | |
![]() | Ja du är ju verkligen inte ensam! :P | |