Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 594 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-09 15:56 | |
![]() | Det taskigaste du gjort? Lyssnade på Christer p3 då jag åkte hem idag och det handlade om "det taskigaste du gjort". Skrattade gott åt en kille som på ett lustigt sätt beskrev i mail om hur han som barn viftat med ett mäktigt vapen i form av en brännässla för att få gunga på en gunga ett annat barn hade. Barnet vägrade lämna ifrån sig gungan vilket resulterade i att han fick sina blöjor fyllda av brännässla. Taskigt, men berättelsen var humoristisk... Så, vad är det taskigaste du gjort? | |
| Miss_jk | 2008-07-09 16:00 | |
![]() | Jag mobbade en tjej i högstadiet, utan att fatta själv att jag gjorde det. Usch, det var det absolut taskigaste jag gjort. Men jag fick tag på hennes mailadress för ett tag sedan och mailade till henne. Det gick bra! =) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-09 16:21 | |
![]() | Taskigt! Men, bra att allt är över nu :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-07-09 16:25 | |
![]() | har varit taskig mot kamrater som inte varit i den innersta kretsen, snackat skit bakom ryggen, antytt saker och mumlat i skägget, antagligen för att behålla min plats i gruppen, eventuellt stiga lite i graderna. skämdes inte när jag gjorde det, förutom när jag blev tagen på bar gärning ett par ggr. det var inte roligt. en förlamande känsla rent fysiskt | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:30 | |
![]() | Vi hade en tjej som var lite smått förståndshandikappad i våran klass i högstadiet. Hon fick ofta väldigt aggressiva utbrott vilka brukade avslutas med att hon rusade ut ur klassrummet. Vid ett tillfälle när jag satt nära utgången och jag såg ett utbrott som var på väg lutade jag mig diskret mot dörren och låste den, så hon sprang in i den och knockade sig själv. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:34 | |
![]() | Oj, svårt att komma på något av alla tusentals taskiga grejer jag gjort. När jag var liten brukade jag hälla grejer på min brors tandborste. Hade jag varit några promille galnare hade det säkert slutat med att jag förgiftat honom. | |
| Highway 61 - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:36 | |
![]() | Jag som trodde det taskigaste du gjort var att hacka någons mail | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:39 | |
![]() | Jag övervägde att skriva det också. Lite lustigt att du nämnde det. *Get out of my head!* Dessutom hackade jag inte mailen, utan använde mentala krafter för att lista ut lösenordet. | |
| aaangelicaaa | 2008-07-09 17:43 | |
![]() | Det jag kan komma på är rätt hemskt. Vi hade en lärare i mellanstadiet som inte gjorde annat än gav oss läxa, och det gjorde oss förbannade. Hela klassen. Så på vintern, attackera vi henne med snöbollar (inne i klassrummet). Gjorde massa barnsliga grejer. Rent ut sagt mobbade henne, riktigt grovt tycker jag nu. Det slutade med att hon mådde så dåligt, att hon sa upp sig. Usch, det var riktigt taskigt och omoget! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:44 | |
![]() | Är inte barn för härliga, så säg. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:45 | |
![]() | Man skall lista det man gjort som gett en dåligt samvete? | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:46 | |
![]() | Slängde en smällare i brorsans stövel när vi var 14-15 typ. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-09 19:01 | |
![]() | Trashone... ja, eller nåt sånt ;) Det verkade iaf så på "Christer". På radion ringde det för övrigt in en tjej också som berättade att hon och hennes mamma jobbade på samma jobb och smög omkring och kikade lite i lokaler... då såg de en man som jobbade där som bar på något som han la in i sitt skåp och gick där ifrån. Då hade tjejen och mamman tittat i skåpet och sett att mannen snott ett stort paket kaffe, jättestort paket om jag förstod det rätt! Så dom snodde det av mannen, gick sedan hem, kokade kaffe, och så blev tjejen skitnödig! Hon sket i kaffepaketet, stängde igen det igen, och gick och la det i mannens skåp!! | |
| Uffetuffe | 2008-07-09 21:06 | |
![]() | En gång när jag jobbade i dörren på en krog i Uppsala så kom det fram en tjej och fråga vilken ålder vi hade. Jag:20 för tjejer och 23 för killar svarade jag. Hon: Men om man är 18 och jäkligt söt då? Jag: Ja då hade du kommit in. | |
| majliss | 2008-07-09 21:18 | |
![]() | Klockren, uffe! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 21:19 | |
![]() | :) Hoppas hon inte gick och tog självmord sen bara. Lite kul var det ju. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-09 21:40 | |
![]() | Kallat mitt ex:s nuvarande flickvän för det fulaste man kan vara: Biokemist. | |
| aaangelicaaa | 2008-07-09 21:41 | |
![]() | Haha, skrattanfall! | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-09 21:41 | |
![]() | Uuh, du är verkligen elak, Sylvia. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-09 21:53 | |
![]() | Herre djävlar vad snälla alla är, allt det ni skriver om får mig att framstå som hin onde. | |