Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dahlgren_ | 2008-07-18 16:48 | |
![]() | Bröstoperation Är det någon som har några erfarenheter kring bröstlyft och erogen känsel efteråt operationen? Jag har bokat tid för operation men känner att det jag är mest nervös för är att jag skulle tappa känseln i bröstvårtorna. Någon som har några erfarenheter av detta? Positiva och negativa. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 16:50 | |
![]() | tyvärr kan jag itne hjälpa dig, jag har funderat på det men la ner det..illiterate kanske har gjort det, han gillar ju extrema saker säger han :) ska fråga honom... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 16:50 | |
![]() | *inte | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 17:56 | |
![]() | VAD ska du göra för op? Bara lyft? Hur görs den? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:08 | |
![]() | elPatron: Det enda bröstlyft jag gjort hade med vikter att göra, och efter det blev mina bröst mycket vackra och erotiska. Nackdelen är att jag numera inte får något vettigt gjort eftersom jag hela tiden fastnar framför speglar. Så tyvärr kan jag inte hjälpa i detta fall. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:12 | |
![]() | illi: ok, tänkte inte på det... men visste att du hade gjort ngt med dina pecs iaf, jag e ju synsk, letar upp glasögon o pass o all möjlig skit åt folk här.. | |
| Cajsa-Stina | 2008-07-18 18:15 | |
![]() | dahlgren, jag gjorde en sådan op för 12 år sedan och resultatet blev bra men jag förlorade den mesta av känseln i bröstvårtorna. Nu är det inte så för alla men det är ju risker med alla operationer. Lycka till med din op!:) | |
| bluebite | 2008-07-18 18:16 | |
![]() | om jag har uppfattat det rätt, så lämnar man bröstvårtorna inkl. vårtgården intakt vid ett bröstlyft. detta ska lämna känsel intakt. förr var de inte lika nogranna, men jag tror det är standard nu att se till att operera med dem intakta. (blev massor med 'intakta'...) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:18 | |
![]() | håller med Cajsa-stina, ingen känsel där inte... men fina är dom! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:20 | |
![]() | Ett sätt är att skära en bit (ser ut som ett nyckethål) på bröstet. Denna hud tar man bort och flyttar upp bröstvårtan in i "ringen" på nyckelhålet... Bröstvårtan sitter alltså hela tidan fast i kroppen och flyttas bara... Vårtgården kan minskas om den är mycket stor. Bröstvårtan brukar hamna ungefär i höjd med "vecket"... ungefär. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:21 | |
![]() | jo, du har så rätt mamman, men det blir OFTAST ingen känsel kvar.. | |
| Teppy | 2008-07-18 18:25 | |
![]() | är du inte lite ung för lyft? :/ Lycka till iallafall. | |
| Stagnelius | 2008-07-18 18:27 | |
![]() | Skärp dig! Snacka med människor på ett djupt plan, krama dina föräldrar och gör roliga saker i livet. Att det ens finns något som existerar under termen bröstlyft är just för att marknaden utnyttjar ditt dåliga självförtroende (som dock du anser vara något du själv kommit fram till). | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:32 | |
![]() | Kan berätta för både Teppy och Stagnelius att det kan vara motiverat ibland OAVSETT ålder, det betyder inte att någon utnyttjar ett dåligt självförtroende!!! Om en person går ner hiskeligt i vikt kanske brösten blir lååååånga och då kan ett bröstlyft vara ett måste, lika som dessa ofta brukar ta bort överflödig hud runt mage och armar tex. Det finns fler anledningar till ett bröstlyft också... | |
| dahlgren_ | 2008-07-18 18:32 | |
![]() | okej.. hm ja, jag har läst lite på internet också men det är mest folk som gjort förstoringar eller förminskningar som berättar. Man skär ju kring vårtgården som sagt. Det kanske beror lite på hur stort lyft man gör också? Hmm.. Åh, ja, jag får försöka bearbeta den där biten alltså, men det kanske är sånt man får ta då. Fin får man lida pin som sagt... Teppy: Det är väl just därför jag vill göra det, för att jag inte borde ha så mycket häng vid så ung ålder :( Stagnelius: Ja, man kan göra de sakerna också. Visst påverkar media, men detta är något jag velat göra ända sen jag fick bröst vid 11-12årsåldern och alltså inget jag kommit på över en natt. Det är för min egen skull och för att jag ska få känna mig mer ungdomlig helt enkelt och jag är glad att möjligheten i alla fall finns. | |
| Teppy | 2008-07-18 18:33 | |
![]() | försök gå upp i vikt då. Köp en bra BH. Träna. Jag är förvånad över tat ingen sagt att hon är ung och dum än... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:33 | |
![]() | ville inte va oförskämd ;) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:34 | |
![]() | Nu vet inte jag varför hon ska göra ett lyft o det har jag inte med att göra.. Kan ju vara som i mitt fall, en förminskning och ett lyft...? Vem vet? | |
| Teppy | 2008-07-18 18:34 | |
![]() | ge mig en bröstförminskning. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-18 18:35 | |
![]() | Gå upp i vikt!?!?! SKITBRA tips, Teppy!! *not* Ger du det tipset till alla med lite sladdrig hud också de som gått ner 50 kilo och har lite mer hud än de behöver? | |