Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jeehunmoon | 2008-07-20 19:05 | |
![]() | Vilken roll har du på betaforumet? Där jag i IRL håller inne och tillbaka kontroversiella åsikter etc känner jag att jag får utlopp här på forumet att säga vad jag faktiskt tycker och tänker (utan att för den delen överträda reglerna eller lagen). Vissa har nog redan byggt upp en hatkärlek för mig, andra håller nog med om en hel del saker som jag säger men vågar inte säga det för att inte dras med i kontroversen som jag ofta hamnar i. Min roll har nog oförtjänt blivit för oseriös, när jag ändå till 90% av mina inlägg faktiskt säger min verkliga åsikt och sanningsenlig erfarenhet tolkas det som att jag ibland bara vill göra mig lustig på någons bekostnad eller bara ljuger. När jag lägger in 10% sarkastiska eller ironiska inlägg förstörs förstås bilden av att jag faktiskt 90% av gångerna säger min seriösa åsikt. Det olustiga är att jag tror att mina inlägg fått ett annorlunda bemötande om jag satt en 10 år äldre ålder på mig och utnämnt mig för att vara kvinna. Min roll är nog att vara ett häcklande, empatilöst och oseriöst svin i mångas ögon. Felaktigt skulle jag vilja säga. Vad är din roll? | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:07 | |
![]() | Nickbytare. | |
| bashargreen - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:11 | |
![]() | utstött för jag kommer med sanningar | |
| bashargreen - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:12 | |
![]() | jee: samma här förstår dig det är de svaga som trycker ner nytänkarna för de är rädda att förändra sig | |
| y not | 2008-07-20 19:18 | |
![]() | 10 år äldre kvinna som tas på allvar trots kontroverislla åsikter | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:20 | |
![]() | Agitator - jag vet att jag har fel men ger mej aldrig :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:23 | |
![]() | Diplomat, tycker väl att åsikter kan man ha men behöver inte låta andra ta del av dom hela tiden. Och sanningar är väl som känslor- väldigt individuella och egna. Min övertygelse ser inte likadan ut som någon annans, inbillar jag mig iaf. | |
| bashargreen - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:24 | |
![]() | vita: du ser så ung ut | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:25 | |
![]() | Satkäring!! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:25 | |
![]() | vita_syrener: Och det är för du inbillar dig saker, som du har fel och andra rätt. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:26 | |
![]() | Jag är trollkarl. Abrakadabra. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:27 | |
![]() | Make me a pony (in either desired way). | |
| Lill-IT | 2008-07-20 19:27 | |
![]() | Lightfjant med guldkant, kanske? ;-) | |
| jeehunmoon | 2008-07-20 19:29 | |
![]() | vita_syrener, jag tycker inte jag är den som trampar på flest tår eller har flest personliga agg mot andra här. Har inte du själv varit i luven med X antal på forumet när jag följt en del andra trådar där du haft lite kontroversiella åsikter? Har jag fel?? y not, hata mig inte nu, men jag är övertygad om att du är en 20-årig snubbe. Jag tror inte 35-åriga kvinnor kan ha åsikter som du. Missförstå mig inte, jag känner igen mig själv i dig/dina åsikter titt som tätt. | |
| bashargreen - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:29 | |
![]() | jag e oxå trollkarl | |
| bashargreen - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:30 | |
![]() | jee: hhahahahhahaha va rolig du är, tänk om han hon verkligen Är den han hon utger sig för att vara | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:36 | |
![]() | jeehu.....jag påstod heller aldrig att du trampat på flest tår. Hade ingen speciell i tankarna när jag skrev som jag gjorde. Bara min allmänna uppfattning i livet. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:38 | |
![]() | Jag tror att jag ifrågasätter vardagligheter och kommer med alternativ. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:39 | |
![]() | Alternativ till vardagen? Why hello there <3 | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-20 19:39 | |
![]() | Jag har mina åsikter o kan faktiskt ändra på dom om någon kommer med bra argument! Men jag skulle aldrig medverka i s.k pajkastningar för det leder absolut inte till något!! Försöker väl vara lite rolig, både här på beta o IRL... Försöka duger, är det bara en som jag gör lite glad så är jag nöjd :) | |