Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 557 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-26 23:41 | |
![]() | Små onda hästar? När jag var liten hade jag My little Pony, de brukade fungera väl som riddon åt turtles och transformers som var mycket "coolare". När jag var liten var de runda och goa och flummiga. Idag är de smala och "horsminkade". Jag har efter lite spånande kommit fram till att de måste gjort en deal med den där Leprechaunen, de bor ju grannar . Leprechaun ba' - So you want my pot of gold ey'? Och de djävla små ponnyhästarna ba'; - Nej, vi vill bara vara slanka och lika "sexiga" som Bratz. Leprechaun blev en aning fundersam, Han gned sitt skägg, puffade lite på sin pipa och sade sedan: - Well then, but you must not let evil consume you little ones. - Nej då! sa de nu läckra små ponnyhästarna och skuttade iväg sjungandes Dirty av Christina Aguilera, medan Leprechaunen gned sina händer, flinade och sa tyst för sig själv: - The end is near little ones, the end is near... Så lär det gått till. Synd bara att de små äckliga ponnyhästarna kommer göra livet surt för oss tills någon kan stoppa dem. Eller skall vi alla behöva förintas av den transformerade onda ponnyns rosa laserstrålar?! www.youtube.com/watc...Gc 3ZjkrTZk (Håller tummarna för att detta inte är lika stötande som kannibalism tydligen var, och att någon förstår frågan/meningen, nu när jag skrivit ett sådant glatt inlägg ) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-26 23:44 | |
![]() | <3 | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2008-07-26 23:46 | |
![]() | Vad var det egentligen med den där kannibalismtråden? Jag missade den... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-26 23:50 | |
![]() | Porslin: nej, det vågar jag inte :p | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2008-07-26 23:51 | |
![]() | Skicka ett meddelande då. Jag är ju nyfiken :) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 01:01 | |
![]() | Orkar inte vänta... sexualiseringen och skönhetsideal inom leksaker samt allmänt försök att roa... Tyckte det var spännande :( | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-27 09:48 | |
![]() | www.milkandcookies.c...93 /detail/ | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:15 | |
![]() | Ååh, videon funkade inte... Nu är jag omåttligt nyfiken. Låter som om fler har genomskådat de små ponnysarna ia... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:16 | |
![]() | Testa i annan webläsare. Funkade bara i en för mig. :P | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:17 | |
![]() | Firefox funkar för mig. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:17 | |
![]() | me to | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:18 | |
![]() | stilig: jag la till dig som vän, du verkar rolig och din bild ser ut som hon den där från 50talet | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:26 | |
![]() | Klart jag har firefox ... vad skulle jag annars ha för webläsare: farm4.static.flickr....87 .jpg?v=0 haha Jag är hon från 50-talet ;) För övrigt så hade jag faktiskt en seriös intention. Får se om någon hookar på den :p | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:37 | |
![]() | Var tvungen att kolla på mina ponnysar... punk-hästar är det nu men man anar ändå den söta runda ponnyn bakom tuppkammen... Nu blir jag ännu mera rädd för världen... Hua mig... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:40 | |
![]() | Oj, är det det som är nya innegrejen bland de små ickeliven.. Men jag är ändå tämligen säker på att de alla har gått ner avsevärt i vikt sedan 80-talet... | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:43 | |
![]() | Punk-hästar är ingen innegrej. Men om man är 8 år och gillar konstiga stilar så stajlar man om ickeliv... Det är ju samma sak med barbiedockor och annat dumt påfund. "Horor är vi allihopa, allihopa"... Och det ska matas in i flickebarnen innan de är pottränade... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 14:46 | |
![]() | Jag lärde mig ordet hora långt senare än så. Men klippte punkfrisyrer på alla barbies och my little ponnies ofta. Ännu roligare var det att klippa på systrarnas dockor. Ja ponnysarna har smalnat av betydliget.. och bytt stil redigt. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 15:01 | |
![]() | Jag har inga egna barn, men är en god leksaksbutiksbesökare. Känns som om man behövde vara mer kreativ som barn bara för 15 år sen om man hade intresse av att ens leksak skulle vara på ett speciellt sätt. Nu verkar det redan vara bestämt vad man skall gilla att leka med utifrån någon helt annans ideal. Jag vill inte vara reaktionär och skrika kottdjur åt barnen. Men du metalnymf verkar fatta lite vad jag menar... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-27 15:04 | |
![]() | Jag och min bror lekte med My Little Pony och varsin docka. Min mormor brukade också sy egna dockor som vi fick i present. Det var spännande tider för både mig och mina förträngda minnen. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-27 15:08 | |
![]() | Man behöver inte ha egna barn för att se vart världen är på väg. Jag snarare drar mig för att skaffa barn eftersom jag vet vilket tryck det är... Men det är ju sant... barn kan egentligen inte säga vad de skulle vilja leka med eftersom de redan grundlurats till att tycka som tillverkarna. Och hur gör man då? Jo man spelar på utseende och popularitet... Många föräldrar är blinda och ser inte bakom reklamannonserna... sorgligt... | |