Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-08-13 23:26 | |
![]() | Allergier Hallå! Vad är du allergiskt mot? Om du nu har någon eller några allergier.. tack och hej.. gjorde denna tråden för jag kom på den tack vare trashone. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:27 | |
![]() | Kan man vara allergisk mot människor i grupp? | |
| -Lala-la | 2008-08-13 23:27 | |
![]() | Fotvårtor. | |
| Teppy | 2008-08-13 23:27 | |
![]() | Jag är allergisk mot kokos nötter pollen,gräs,gråbo osv soja sten-frukter pälsdjur getingar kiwi,äpple,päron vissa typer av tvättmedel och mjukmedel | |
| Teppy | 2008-08-13 23:28 | |
![]() | men fy, kan man verkligen vara allergisk mot el? | |
| emmylicious | 2008-08-13 23:30 | |
![]() | inte allergisk mot någonting, väldigt skönt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:30 | |
![]() | Såg ett program om det, även om just hon i reportaget var allt annat än frisk i knoppen. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:31 | |
![]() | Vilken härlig inledning med Hallå! och den härliga bilden :D Är endast allergisk mot laktos och klor ... ganska så besparad med andra ord :) | |
| Jungfru66 - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:32 | |
![]() | Hur går det med frysningen -Lala-la | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:32 | |
![]() | Angående el så har jag lärt mig att det finns olika teorier angående om det verkligen är en allergi eller om det är psykiskt betingat. Vet inte om man vet riktigt säkert med andra ord. | |
| Teppy | 2008-08-13 23:33 | |
![]() | Stilig_karl, tack :) men klor.. det måste vara jobbigt. Kan du inte bada i pooler någonstans då? Vad händer ? Trashone, men oj.. Hur fasen lever dom då? | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:34 | |
![]() | Pälsdjur utom hamster (!?) Fåglar (Passar bra eftersom jag är rätt rädd för såna. Ja inte gråsparvar o talgoxar förstås, men modell duva och större) Paranötter (Såna tänker jag verkligen undvika hädanefter!) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:35 | |
![]() | I stugor ute på obygden. Men tror man kan vara överkänslig och förstärka det rent psykiskt. Men lider ändå med dem, och er alla med allergier. | |
| Ades | 2008-08-13 23:36 | |
![]() | Det fysiskt betingade angående el-allergi är väl att man har så mycket tungmetaller i kroppen så att dom reagerar i närheten av elektromagnetiska fält.. Det är vad jag har förstått iaf.. Hursomhelst.. Jag misstänker att jag är allergisk tro det eller ej.. Titan.. Har en titanskruv inopererad för en framtand som jag ska ta ut så fort man får nå vettiga svar från den inkompetenta sjukvården här i sverige.. Är sällsynt att man är allergisk mot titan, men det finns dom som är det.. | |
| -Lala-la | 2008-08-13 23:37 | |
![]() | Jag är elektrisk mot allergi. | |
| Teppy | 2008-08-13 23:37 | |
![]() | Trashone, fasen vad jobbigt.. Men det är nog psykiskt mest.. förmodligen. Måste nog googla. haha! Gunilla, alla pälsdjur utom hamster? haha, vad sött...och konstigt. Äger du en hamster då? Jag är så allergisk mot nötter så inte någon kan öppna en jordnötspåse nära mig :/ | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:38 | |
![]() | Teppy: Jag fick klorallergi samtidigt som jag fick vattenskräck, när jag dog i en pool alltså... så jag lider inte så mycket av just själva allergin, kan ändå inte simma, tror jag... Men jag ju ändå fortfarande göra mig ren och sådant, det är ju bra :p | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 23:40 | |
![]() | Ah.. kom på en sak. Min klorallergi ligger ju antagligen mestadels psykiskt. Men det är ju inte mindre en allergi för det. Får ju utslag. Det kan ju kopplas samman till elallergin då också kanske :D | |
| Teppy | 2008-08-13 23:41 | |
![]() | Adel, vad får dig att tro att du är allergisk mot titan då? Stilig_karl, när du dog i en pool? Hm.. :/ Alltså, du doppar dig inte ens i med fötterna i vatten då.. Förstår ju att du duschar, det är ju inte riktigt samma sak dock.. Tur iallafall att du inte lider.. Kram | |
| Teppy | 2008-08-13 23:42 | |
![]() | Nä mina söta raringar. Nu är det dags för Teresa och krypa i säng. Natti på er. | |