Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 20 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
fulnegren - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:10 | |
![]() | Personvärn Är detta ett skämt eller? I ett Internetbaserat spel får man inte lägga ut information om sina medlemmar utan att detta synnerligen klart framgår. Sjukt lågt och jesus så ni kan hamna i problem för det. | |
fulnegren - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:14 | |
![]() | Sen en annan grej. Jag kunde inte kalla mig för mitt nick som jag ALLTID använt sen urminnes tider på Internet och aldrig stött på problem innan. De ansåg att fulnegern var stötande. Men snälla er skärp er. Jag är själv neger och nog ska jag få lov att skoja om mitt utseende. Fy vad dåligt. Kommer avsluta mitt konto här nu, var ju bara massa fuskare här ju ändå och sen visst säkert en eller annan som var duktig på riktigt. | |
hotcold | 2008-08-19 13:15 | |
![]() | Bye bye! | |
fulnegren - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:21 | |
![]() | Extremt oprofessionellt måste jag säga. Sen är det så otroligt diskriminerande att ni censurerar mitt nick. Det hade ju varit helt OK att heta fulsvensken eller fulindianen helt säkert, men varför inte fulnegern? Har hetat det överallt annars och ingen klagat. Är vi negrer mindre värda eller vadå, varför kan jag inte kalla mig för det jag är, en ful neger med självinsikt. | |
vulcan | 2008-08-19 13:25 | |
![]() | Vad menar du med att vi lägger ut information? Ingen information är synlig om dig som du inte lagt in själv. Du kan välja att vara helt anonym och utan bild i den spelarprofil om du så önskar. Jag vet inte vad du menar med "man får inte" - men jag misstänker att du kan ha missförstått personuppgiftslagen (PUL). Vår namnpolicy gäller inte bara för innehavaren av ett nick, utan för andra som kan uppfatta nick som klingar rasistiskt eller sexistiskt som otrevliga. Den är dessvärre nödvändig eftersom internet är ganska fullt av barnsliga och missanpassade människor som älskar att registrera konton med namn som "bajshoran" och "judeslaktarn". Eftersom det är omöjligt att veta sanningen om bakgrunden till ett nick (Någon kanske säger att hon är en stolt prostituerad som älskar fekalier) så får du nog tyvärr finna dig i att ha blivit drabbad av att inte få heta ditt invanda nick. Men eftersom du verkar vara så negativ mot hela sajten så är nog ingen större skada skedd - Internet är säkert fullt av ställen där du kan trivas bättre. Om du ändrar dig är du dock lika välkommen som alla andra att vara här och spela och foruma. | |
Bitte - Administratör | 2008-08-19 13:25 | |
![]() | * Ha ett användarnamn som kan upplevas stötande. Det kanske kan verka lockande att döpa sitt användarnamn till ett könsord eller svärord, men detta är inte tillåtet här. Signaturer kan man ändra och om en sådan upplevs stötande kommer användaren ombes av en övervakare att ändra på den. Användare med obscena eller vulgära namn kommer att stängas av. Enligt reglerna.. och jag tycker att namnet är stötande Bitte | |
Bitte - Administratör | 2008-08-19 13:25 | |
![]() | Smurf på dig Vulcan Bitte | |
Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:28 | |
![]() | vulcan: fulnegern menade att man inte får lägga ut info om det inte tydligt framgår på sidan... att om det står att man får, så får man...hajjar du? | |
Bitte - Administratör | 2008-08-19 13:29 | |
![]() | vad är det som är lagt ut då,, om jag ser till mig själv har JAG lagt ut det som står om mig Bitte | |
Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:29 | |
![]() | så fulis har inte skrivit att ni lägger ut info som du tolkade det som... eller tolkade jag fel nu? | |
fulnegren - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:31 | |
![]() | Det saka klarare gå fram att det man skriver in kommer visas för andra. Är väl insatt i PUL driver själv med massa hemsidor i krogbranschen och erat agerande är fel. Sen är det ju inte så att man ska ta bort ett nick bara för att någon KAN uppfatta ett nick rasistiskt eller sexistiskt eller stötande på andra sätt. Om t.ex. min farfar dött i en vulkanolycka kanske jag hade blivit stött av ditt nick t.ex. Men ni verkar ju vara en överbeskyddande site med noll respekt för personvärn. Hoppas du förstår att jag känner mig djupt diskriminerad av att du eller vem det nu var, censurerade mitt väletablerade nick. Jag är neger och det är jag stolt över. Sen är de vissa som anser att neger har en negativ klang, ja men de får de väl tycka om de vill, men de ska ju inte stoppa mig ifrån att kalla mig för det jag är, det har det ALDRIG någonsin gjorts innan på någonstans på Internet | |
Cittran - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:35 | |
![]() | Vilka konstiga namn vulcan känner till :P Men ful, du är ju medlem, så ditt nick måste ju gälla här? | |
Cittran - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:36 | |
![]() | Nehej, det var han inte, nej. | |
Sotfinger | 2008-08-19 13:36 | |
![]() | Med omkastade bokstäver, ja. | |
hannaroman - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:37 | |
![]() | Men nu är det som det är, du tror väl inte det hjälper att starta en tråd om det med den attityden du har? Gå här ifrån om det inte passar ;) Puss på dig. | |
Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:38 | |
![]() | "...och erat agerande är fel." Jo tack, min polare har fått erfara det också här.... inte kul när det personliga tar över det rättvisa... ;) | |
ElectricEye - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:40 | |
![]() | Om man inte får kalla negerbollar för negerbollar så är det föga troligt att ett nick som "fulnegern" skulle tillåtas. | |
Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:42 | |
![]() | negerbollar har alltid hetat negerbollar och kommer alltid heta det, det är ett bakverk, inget annat... Sverige har blivit löjligt... Varför byta namn på ngt som alltid hetat så? Sjukt ju. | |
ElectricEye - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:48 | |
![]() | Okej, fulnegern är tramsig men jag ska ge honom rätt i att det borde stå vilken info som är publik. Jag har själv råkat ut för att jag använde samma nick på en annan sajt - där jag definitivt inte ville vara offentlig - och en psykopat googlade och letade rätt på mitt namn här. Betapet består inte av en majoritet av fubbare, våldtäktsmän och yxmördare, men för sitt eget bästa kanske man inte borde skylta med sitt fulla namn om man inte har funderat över konsekvenserna av det. Men hela den här community-grejen är ju en stor del av charmen med Betapet, så fulnegern får allt acceptera att det förekommer en del måttliga "polisiära" åtgärder för att hålla det stora flertalet nöjt. | |
Bitte - Administratör | 2008-08-19 14:16 | |
![]() | Men hallåå, Du/Ni behöver ju bara se vad du/ni har skrivt i er profil för att förstå att detta är offentligt för alla som loggar in här, precis som uppgifter på andra saiter där man skriver sina uppgifter,, Fattar inte vad som är problemet Bitte | |