Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:29 | |
![]() | ang.spel Hej alla glada...nu börjar jag fundera mycket...när det gäller spel, ska det verkligen vara möjligt att bara få sk..t bokstäver spel efter spel...typ RRLLKHM..o så byter man,,o byter, o byter...har spelat här ett tag, men sån här otur har jag då aldrig haft nånsin. Jag tycker att det är så kul att få sitta o klura med ord, men när det blir såhär match efter match, då tröttnar man en hel del. Har kompisar som gått ur här. för dom tyckte att det luktar fusk många gånger när dom spelar, men jag är väl för naiv för att tro att alla ska fuska, men när man sitter o bara få dynga, då börjar man få en liten grön gubbe på axeln som kanske har rätt när han viskar att det är mycket fusk här... Vad tycker ni??.. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:31 | |
![]() | Ja usch, den där pseudoslumpen är en ond varelse. Ingen riktig slump inte. Den riktiga slumpen skulle aldrig vara så plump. | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:32 | |
![]() | Slump o slump...kan jag ha drabbats av en liten oturdjävul kanske..=) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:32 | |
![]() | Alla har otur med bokstäver ibland och även bokstäver som RRLLKHM går faktiskt att använda... | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:33 | |
![]() | hallååå...hade jag kunnat använda dom så har jag väl inte tagit upp tråden...eller??...otur ibland...från 1800 till 1500....kallar jag inte bara otur..tyvärr!! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:35 | |
![]() | "Hm" kunde du lagt, som en freudiansk tveksamhetsinterjektion. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:35 | |
![]() | Nej inte otur men kanske en formsvacka.. Det har alla | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:36 | |
![]() | jo det vet jag väl...men det ska gå att få in på bordet oxå...alla bokstäver stämmer inte ihop som du kanske vet... | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:37 | |
![]() | svacka...*S*...ett oändligt djupt hål skulle jag nog vilja säga...men gubben på axeln viskar även FUSKARE...är jag för naiv? | |
| DennisPlz | 2008-08-21 12:37 | |
![]() | Tips 1: Om en spelare hela tiden dränerar sitt vokalinnehav så kommer torkan som ett mejl i inlådan. Tips 2: De godkända orden med endast konsonanter är nyttig kunskap i sammanhanget. Tips 3: Det finns en dold knapp i spelfönstret, klicka för [X] Balansera vokal-/konsonantbrickor | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:37 | |
![]() | I de spel där jag spelar så lägger man varannan gång och det innebär ju då att det förmodligen finns någon vokal på brädet som du kan använda dig av... | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:44 | |
![]() | jo jag vet att man lägger varannan gång...så länge har jag varit med så jag fattar det...*hmm*...är jag otydlig när jag skriver, för om man bara får dravvel...o man kan lägga ord som man bara får 4-5 p för...kan man göra nåt då kanske??...dom enstaka gånger man fått ut nåt så har det blivit ca 15 p...det jag menar är.....kan man ha en sån otur ca 15-20 mtacher irad??........???...?? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:45 | |
![]() | Ja | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:45 | |
![]() | DennisPlz...vaddå för dold knapp..??...*kliar mej i huvet* | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-21 12:46 | |
![]() | Hahaha | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-21 13:03 | |
![]() | Ett tips är att byta alla sju bokstäverna, och gärna 2-3 gånger i rad. Sannolikheten är minst 100% att du får bättre bokstäver. | |
| DennisPlz | 2008-08-21 13:04 | |
![]() | Det enda som är 100% är att du får andra brickor vid varje byte. Samma bokstäver kanske, men andra brickor. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-08-21 13:08 | |
![]() | Jag förstår inte på vilket sätt du menar att det skulle vara fusk? Det kan ju inte gärna vara motståndarens fel och att spelet i sig skulle vara gjort så att du drar skräp hela tiden känns väl inte heller troligt. | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-08-21 13:14 | |
![]() | med fusket menar jag att det finns nykomlingar som kan ord som knappt jesus själv kan...*L*...men det där med byte är knepigare...vid några spel så har jag bytt upp till 7 ggr utan att få en enda vokal t.e.x...sen att det bli lite låst av andra spelarens brickor fattar jag..(måsta skriva det så det inte är nån som tror att jag är trög)..det är ju otur som då bara jag kan få känns det som...=) | |
| kermis | 2008-08-21 13:15 | |
![]() | 1) rätt imponerande att du lyckas få kring 300 poäng i medel på dina matcher trots att du bara får konsonanter... 2) så vitt jag vet är enda sättet din motståndare kan fuska att den sitter med ordbok/anagramprogram osv.. Han/hon kan inte gå in och mixtra med dina brickor 3) Alla har vi formsvackor. Och vad jag såg spelade du mycket slumpat. Då skiftar ratingen bra mycket mer än när man spelar vanligt bräde... Kanske testa spela standard eller special nån gång? :) | |