Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 666 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-21 20:18 | |
![]() | Present till min mamma! Jag har total torka på vad jag ska ge till min mamma då hon fyller år nästa helg. Det måste vara en jättebra present!!! Hon fyller 59 och jag vet inte om det kommer bli en 60-årsdag för henne pga hennes cancer. Nu vill jag ge henne nåt riktigt bra som kan pigga upp henne nu när hon mår så dåligt. Känns sådär så jag vill ge henne allt jag aldrig gett förr, men ändå kan jag inte komma på vad! | |
| jeppie | 2008-08-21 20:18 | |
![]() | En fri resa runt solen | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-21 20:19 | |
![]() | Jättebra förslag, och genomförbart... eller inte. | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-21 20:20 | |
![]() | Tror din mamma skulle bli gldast över att ni och barnen lovar att äta middag varannan söndag hos henne i ett halvår framåt. | |
| klibaza | 2008-08-21 20:21 | |
![]() | en fin bok där du skriver berättar minnen och saker du minns om din barndom kanske och vad hon betyder för dig och din familj | |
| Lill-IT | 2008-08-21 20:22 | |
![]() | Upplevelser... En dag tillsammans på spa, med ompyssling och god mat, eller gå på en fin restaurang och sen på teater eller konsert? | |
| Tess 08 | 2008-08-21 20:22 | |
![]() | Finns det inte något personligt du kan tänka dej att hon vill ha? Kanske ett fint inramat kort på dig så hon alltid har det med sig? Det är ju svårt och inte minst om hon mår dåligt, då är ju inte en fin middag någon hon uppskattar... Kan du inte tänka efter om det är något speciellt hon länge velat göra? Typ en resa med färja eller ballongfärd? Gör ni något tillsammans har ju du också ett bra minne kvar länge. Tripp med hästar, kanske? Vi har ridning på islandshästar här, det kanske finns något sånt i er närhet? | |
| jeppie | 2008-08-21 20:22 | |
![]() | Det är fullt genomförbart, med tanke på att jorden snurrar runt solen :) | |
| pensionären | 2008-08-21 20:23 | |
![]() | Nej inte hos henne dom ska bjuda mamma dit istället, göra lite god mat och umgås. | |
| Tess 08 | 2008-08-21 20:23 | |
![]() | klibaza! Jättebra idé!!! En personlig bok med tankar, citat (kanske en standardfras i familjen) favvo-sångtexter osv... | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-21 20:25 | |
![]() | Fina tips av er!! Nåt med mat eller spa funderade jag, men tyvärr går inte det. Hon är så sönderopererad och har påse på magen, så hon kan inte äta så bra och är väldigt "skör" eller vad man kan säga. Tsarraz, det var inte dumt :) Nu känns det dock som jag är där var och varannan dag för att hjälpa henne. Ballongfärd var inte dumt heller, tror inte hon flygit luftballong faktiskt! Jättebra tips allihopa!! Tack, ge gärna fler :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-21 20:29 | |
![]() | Minnesbok/album låter jättefint. Även en upplevelse och en middag riktigt fint dukad med det godaste hon vet att äta och dricka. Hoppas att det går bra för din mamma! | |
| Lill-IT | 2008-08-21 20:31 | |
![]() | Åh vad tufft för er andraideal, jag hoppas verkligen att det går bra.. Kramar | |
| CHL | 2008-08-21 20:33 | |
![]() | en SPA-behandling? Underbar present :D | |
| CHL | 2008-08-21 20:33 | |
![]() | ahaa. läste inte hela tråden... såg nu :( sorry! | |
| Lill-IT | 2008-08-21 20:34 | |
![]() | Samla hennes barn och barnbarn på en gruppbild och ge henne en fin förstoring? | |
| zmiley | 2008-08-21 20:37 | |
![]() | Kan inte komma på nåt konkret exempel, men är inne på samma linje som många andra. En upplevelse, ett ljust o varmt minne. Rota i ditt minne och försök komma på nån stor händelse i hennes liv, försök återskapa känslan. Troligen hittar du nån liten grej som varken har med solen eller en massa pengar att göra. Den grejen är det! | |
| CHL | 2008-08-21 20:39 | |
![]() | kanske bara en hemmakväll , där du har fixat allt.... Kanske har du gjort en minnesbok och om du har syskon kan ju dom va delaktiga. Kanske en film med dig eller er syskon där ni hyllar henne för det HON är för er? en familjefest med mycket skratt och minnen är mitt förslag :) | |
| CHL | 2008-08-21 20:40 | |
![]() | med ev barnbarn då med :) vad skänker mer glädje än barnen :) | |
| pensionären | 2008-08-22 14:03 | |
![]() | Hej andraideal. egentlig behöver du inte att göra så mycket, det att du finns till för henne känns säker skönt, min man drabbades av cancer för 11 år sedan, han har också haft många stora operationer, strålning och har påse på magen sedan år 2000, både jag och våra barn trodde inte att han skulle klara sig, men kan glädjande nog säga att gör allt vad han vill idag, han spelar golf ca 3 dagar i veckan och han påse har inte hindrat honom, så jag önskar att det går bra för din mamma också. kram | |