Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 509 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hugokolbaz | 2008-08-27 21:51 | |
![]() | Snälla Mouche! Helt seriöst. Varför kan ni inte bemöda er med att svara ordentligt och motivera när ni låser trådar. Jag hade blivit förbannad om det hade hänt en tråd jag startat och gillade att diskutera i. Riktigt lågt. Seså, work your magic! | |
| hotcold | 2008-08-27 21:54 | |
![]() | Får väl svara nemi i den här tråden då eftersom min blev stängd ganska så kvickt. Ni brukar varna folk öppet i olika trådar. Det har jag sett allt för ofta!!! | |
| hugokolbaz | 2008-08-27 21:55 | |
![]() | Nemi: "Jag stängde tråden just nu för att debattörerna ska ta lite djupa andetag samt tänka efter vad det är som skrivs egentligen." Så du öppnar tråden igen när läxan är lärd eller? Sweet, lite som att bara få stå i skamvrån med strut ett tag... | |
| hotcold | 2008-08-27 21:57 | |
![]() | Exakt hugo!! Skönt med nån mer som reagerar mot maktmissbruket! | |
| Mouche - Administratör | 2008-08-27 21:58 | |
![]() | Jag stängde inte den tråden det talades om, men däremot stängde jag dumheterna som startades här i Snack. Att ge en förklaring till varför jag gjorde det torde det inte finnas några större behov av eftersom tråden skrevs i affekt och frågan borde ha ställts på ett vettigt sätt till den "stängande" forumvärden eller till abuse@betapet.com Mouche | |
| Dyslekso | 2008-08-27 21:59 | |
![]() | Vet inte om det bara är Nemi som tillämpar "skamvråstängning", men det är riktigt bra, tycker jag. Jämfört med att stänga för gott, alltså. | |
| Nemi | 2008-08-27 21:59 | |
![]() | Jag är skyldig till stängandet. Blame me. Jag skriver till folk privat för jag känner att jag behöver göra det. Ni får ha åsikter om det om ni vill men jag tänker definitivt inte fortsätta att tråka till den tråden med att skriva varningar i den. Jag villl att den ska kunna fortsätta handla om sitt ämne och om jag ryter till de personer (fler än 2) i tråden så har jag en känsla av att "person x vad dummast först, bläää"-diskussionen kommer fortsätta där då det just nu verkar som att det är alldeles för mycket svallande känslor som gör att saker skrivs som aknske inte skulle skrivas annars.. | |
| hotcold | 2008-08-27 22:01 | |
![]() | Men har ni ingen förståelse för att man reagerar och blir förbannad ibland? Man är ju bara människa. När nån går in medvetet i en tråd(i det här fallet min) och sabbar med ovidkommande kommentare så är det väl självklart man svarar lika jä**a puckat! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:01 | |
![]() | Meh? Har det inte just varit enorma diskussioner om att spelvärdarna/forumvärdarn a ska ta tag i trams, cynism och otrevligheter i trådarna...? Åh ja, förlåt mig! Jag glömde bort att man är en Gud när man är spel/forumvärd och därmed aldrig kan/får brista eller göra fel/misstag | |
| hugokolbaz | 2008-08-27 22:02 | |
![]() | Men det är ju lite roligare att svara "ja" på den i affekt ironiskt ställda frågan istället för att skriva det du precis skrev här. Det är ju sånt som gör att man blir förbannad. | |
| Nemi | 2008-08-27 22:03 | |
![]() | hugokolbaz: Jag hade inte riktigt tid att skriva den perfekta förklaringen och förmaningen just då. Jag öppnar tråden då jag har talat med de berörda. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-27 22:03 | |
![]() | Man får bli hur förbannad man vill, men det gör inte automatiskt att man får skriva vad man vill. Blir man så förbannad bör man ta ett djupt andetag och lämna saken ett tag innan man skriver. Då kan man senare förmodligen skriva något betydligt mer konstruktivt och inte återupprepa samma misstag som den man blev förbannad på gjorde. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:04 | |
![]() | Precis! Blir någonsin alla nöjda här? Svar: Nej. *Blir så trött* | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:05 | |
![]() | Är det hotcold? Då har vissa agerat helt omänskligt tidigare... Kanske bra det, längre leve omänskligheten!! Nej, men det kanske är onödigt att stänga trådar, men om man vill något kan man väl skicka ett elakt genomtänkt PM istället, det har jag fått några. | |
| hugokolbaz | 2008-08-27 22:05 | |
![]() | Visst ska forumvärdarna rensa från trams och påhopp, men att låsa tråden var ju helt fel. Om det inte var tänkt som den nya "gå och ställ dig i skamvrån och tänk över det du gjort så får du snart diskutera igen"-metoden från början. | |
| -Lala-la | 2008-08-27 22:06 | |
![]() | vad ska vi behöva tillägga i den här tråden så den också blir stängd? grova fördomsfulla svordommar och glåp? förslag? | |
| Nemi | 2008-08-27 22:06 | |
![]() | Jag ber om ursäkt Mouche för att du oförtjänt får ditt namn "skämsat" i rubriken till denna tråd. | |
| hugokolbaz | 2008-08-27 22:07 | |
![]() | Den förtjänar han | |
| Nemi | 2008-08-27 22:07 | |
![]() | Nej. | |
| hotcold | 2008-08-27 22:07 | |
![]() | ?? vad menar du stilig karl? | |