Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Katta_79 | 2008-09-21 17:47 | |
![]() | Filip och Fredrik Vad tycker ni om denna programledar duo? Vem verkar vara mest trevligast? Vem är snyggast? Ja mycket går att diskutera om dem. | |
| Maybach | 2008-09-21 17:51 | |
![]() | Deras bok Två nötcreme och en moviebox är väldigt kul. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-21 17:52 | |
![]() | Båda är totalt oattraktiva. De pratar som vore de skådespelare i en pilsnerfilm. De är roliga ibland men bara plumpa ibland. | |
| Katta_79 | 2008-09-21 17:53 | |
![]() | Jag har ju träffat dem två och jag tyckte Fredrik var mer trevlig mot alla som ville prata med dem efter inspelningen av "Vem kan slå Filip och Fredrik" | |
| asboi | 2008-09-21 19:39 | |
![]() | roliga men inga genier. De är ju inga komiker precis, de går bara under kategorin "sköna killar" som namedroppar och retas med varandra. | |
| falafelibröd | 2008-09-21 19:44 | |
![]() | det är ju ingen som förstår vad dom säger (anspelar på benjamin syrsas kommentar till piff och puff på julafton när dom pratar alldeles för snabbt i munnen på varandra) | |
| Lyle | 2008-09-21 19:49 | |
![]() | De är så klockrena eftersom de kompletterar varandra perfekt. Otroligt medvetna och skickliga journalister/programledar e som kan lösa de flesta svåra sociala situationer. Kreativiteten tryter inte heller, dock tycker jag att "vem kan slå..." inte gör dem rättvisa. ganska tråkigt koncept som klarar sig på just filip och fredrik. | |
| Maybach | 2008-09-21 19:58 | |
![]() | Fel. Vem kan slå Filip och Fredrik är ju en grymt kul koncept. Men det är alldeles för långdraget och FF klarar inte riktigt av att låta Oldsberg (som dock gör det bra) vara programledare. De är som bäst i Grattis världen och High Chaparall. Fast klassiska 100 Höjdare är mitt favoritprogram med dom. | |
| daner00 | 2008-09-21 20:07 | |
![]() | Vad tycker ni om denna programledar duo? bra Vem verkar vara mest trevligast? fredrik Vem är snyggast? filip | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-21 20:14 | |
![]() | Håller med SylviaPlath. | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-21 20:20 | |
![]() | Nu har jag inte sett så mycket av detta program, men vad är det med konceptet som är bra? När jag kollade stod de och spelade pingpong, påhejade av Oldsberg. Deprimerande. High Chaparall hade sina ljusa stunder dock. | |
| Hr Winbladh | 2008-09-21 20:21 | |
![]() | Otroligt självupptagna och jobbiga figurer. | |
| Maybach | 2008-09-21 20:25 | |
![]() | Vad som utmärker duon är ju att de båda är väldigt snabbtänkta, allmänbildade och kunniga. Det gillar jag. Och liksom jag (har jag fått höra) så drar de allt som oftast paralleller och ser lite udda likheter mellan saker och ting. | |
| sirpah | 2008-09-21 20:26 | |
![]() | håller med syvia plath,förutom att jag tycker att dom är enbart plumpa att försöka göra sej lustig över folk som är svagare,YNKLIGT! jag byter alltid kanal när jag hör deras irriterande pilsnerfilms-röster. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-21 20:29 | |
![]() | Om Fredrik och Filip tycker jag inte. Inte alls. | |
| IchbinTysk | 2008-09-21 20:33 | |
![]() | Skulle kunna korta ner "vem kan slå filip och fredrik" till 30 minuter, ta bort allt snack. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-21 20:34 | |
![]() | Jag gillar inte folk som pratar i munnen på varandra och det gör de. Jobbigt.. Sen konceptet vem kan slå filip och fredrik kunde iof vara kul om det var 2 tävlande som fick ställa upp emot duo. Orättvist att duon får välja vilken gren de ska tävla i tycker jag. | |
| patboone | 2008-09-21 21:09 | |
![]() | Vem kan slå Filip och Fredrik? Ring mig...anytime...! | |
| mrperfect | 2008-09-21 21:18 | |
![]() | Va heter det , frågeprogrammet..hmm, Chicago, nä,..det finns en panel..Boston tea party var det, där j´har dom andra som svarar på frågor som vet vad dom pratar om, för övrigt borde dessa två figurer som var så j-la bra i skolan ha ett jobb som mer utnyttjar deras allmänbildning och kunnande, för set skräpet dom åstadkommer med t.ex 100 höjdare som skulle kunna vara intressant med c:a 5 ggr högre tempo. jag misstänker att kanalen vill at tdet skall vara upplagt som det är för att man skall kunna lägga in så många reklampauser som möjligt. Geschäft som allt annat.... | |
| Bambu Bongo - Ej medlem längre | 2008-09-21 21:25 | |
![]() | PatBoone, ta ut moroten ur röven och knapra så blir du av med lite aggressioner. | |