Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 20 234 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 15:17 | |
![]() | Skräckfilmer? Nån som sätt : unrest - The wisher - The woods - Besatt? M.m? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-04 15:20 | |
![]() | Nej.. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 15:22 | |
![]() | Erikous inte någon skräckis alls? :o | |
| Piaree | 2008-10-04 15:23 | |
![]() | Jag älskar skräckisar. Tipsa gärna om bra! Såg Incubus för ett tag sen. Den var läskig. & även Death Tunnel. Samlar på Saw-serien. Inte världens bästa filmer kanske, men jag tycker dom är läskiga. | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-04 15:23 | |
![]() | Noo way! | |
| Nunnelunan | 2008-10-04 15:39 | |
![]() | The Woods gick senast i natt på en filmkanal på TV. Jag har sett den tidigare och den var ok. Besatt har jag sett (kollade på MovieZine), men glömt... Inte de andra två du räknar upp. Om cirka 10 minuter skall jag se: "Diary of the dead". Skall (enligt vad jag läst) vara något bättre än övriga zombiefilmer??? Skall bli kul och se om det är så (i annat fall är det nog bara s k i t)! | |
| Pococurante | 2008-10-04 15:52 | |
![]() | Piaree: Första Saw är väl den enda som egentligen är skräck, de andra är bara härligt blodiga :D | |
| Piaree | 2008-10-04 15:59 | |
![]() | Helt sant, Poco! Den första är ju också den enda med en smartigt & fräscht manus & en ganska så nyskapande idé. Ettan kändes som en frisk fläkt bland alla "fem-tonåringar-går-vilse -i-skogen-&-råkar-på- en-psykopatmördare-"filme r =) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:02 | |
![]() | Piaree death tunnel har ja sätt ett bar gånger men dom som är bättre är : The woods - The wisher - unrest - The hills have eyes - boogeyman - poltergeist - One missed call 1 - One missed call 2 - One missed call 3. 2 & 3 :an är bäst - Dead mary The grudge - The ring - Wrong turn - Strandvaskaren - En vampyrs bekännelse - Messengers - Death meet - Silent Hill - Från andra sidan M.m :) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:03 | |
![]() | Ja har sätt massa mer än dem jag läste upp nu.. men kan då fan inte minnas alla :) Och ja den första saw filmern var okej. Mamma blev skitarg när jag såg den första gången ihop med en kompis.. då var jag bara 13-14 år :D | |
| Piaree | 2008-10-04 16:05 | |
![]() | Har sett några av de ovannämnda. "En vampyrs bekännelse" påstår iaf jag att det inte är skräck. Inte om man jämför med tex "The Hills Have Eyes". Läste lite om The Woods. Den lät inte alltför bra ;-) Men jag är ganska kräsen med mina skräckisar emellanåt. Om de inte råkar gå på tv förstås... | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:07 | |
![]() | Piaree Höhö jasså? Så var jag också jag tyckte jätte jätte många skräckisar var löjliga tillslut blev ja äckligt desperat o en dag såg ja på the blair witch .. men ja.. sätt många andra också... tillslut fick ja nog o ja ser bara massa skräckisar o tycker dem är okej.. o vissa är bättre.. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:14 | |
![]() | Erikous är du en såndär som gillar drama då? :) | |
| Piaree | 2008-10-04 16:14 | |
![]() | Ja, huvudidén är ju att att man ska bli rädd & då behöver ju inte nödvändigtvis kvalitén på filmen vara den bästa. Jag fastnade för Resident Evil-filmerna av någon konstig anledning. Kanske inte heller räknas till skräck, men dom är bra iaf. Sen är ju Silent Hill en favvo. Urläskig. Blairwitch såg jag ett år innan den släpptes i Sverige, så jag visste ingenting om den. Sket knäck i spiral kan jag säga. | |
| swingmatism | 2008-10-04 16:14 | |
![]() | swingmatism.blogspot.com tipsar och recenserar diverse viktiga skräckfilmer. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:17 | |
![]() | Piaree jag med hade mardrömmar i dagar o kunde inte sova på dagar den värsta film jag sätt fyfan :o piaree men ja tycker du ska se the wisher o unrest jag såg dom just nu o tänkte fyfan tänk om jag varit uppe inatt då hade ja lovat mig jsälv att ja inte hade kunant sova o katten hade skitit knäcken ur mig. :o | |
| Piaree | 2008-10-04 16:18 | |
![]() | Swing: Klyschornas mästare, eller? ;-) | |
| Piaree | 2008-10-04 16:19 | |
![]() | Tack för tipsen TS!*antecknar* | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:21 | |
![]() | Faschinerande det här. Om jag ser en skräckfilm så har jag problem med sömnen i veckor efteråt. Finns i och för sig inga skräckisar som är lika läskiga som några av mina mardrömmar. Vad är det som gör att vissa personer kan konsumera hur mycket skräck som helst medan sådana som jag och min man inte klarar av att ens se en trailer utan att det påverkar oss riktigt illa för en lång tid? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:21 | |
![]() | Jag är en tjej som älskar komikfilmer, och typ romatik ;) | |