Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 433 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| PappaMonster - Ej medlem längre | 2008-10-24 14:32 | |
![]() | Vilka betamedlemmar har du smygit i tunnelbanan? sämstpåbeta är mitt första kryss. Han hade en blågul ryggsäck med en sverigeflagga. jag förföljde honom några hållplatser och snodde en hårstrå från hans ryggsäck som souvenir. får hoppas att det verkligen var sämstpåbeta och inte en look-alike. | |
| Official_P | 2008-10-24 14:46 | |
![]() | Det mest uppseendeväckande är nog inte ditt stalkande utan mer att någon faktiskt har en blågul ryggsäck med en Sverigeflagga på ;) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 16:13 | |
![]() | PappaMonster såg jag direkt, han hade en blå Salomonryggsäck som han skrivit med silverpenna "pappamonster" på. Så jag satt mig snett emot och observerade honom när han spelade "Quadrapop" på sin mobil. Han gick av vid Skanstull, blev nekad att gå in på "Läckerbiten", sedan tror jag han gick hem. | |
| Mopedstöld - Ej medlem längre | 2008-10-24 16:55 | |
![]() | Jag var på väg till Bromma, Blackeberg närmare bestämt för att hämta upp en leverans. Framför mig satt det ett lång spinkig kille som luktade fisk. Tänkte inte mer på det, vi passerade station efter station, samme man satt kvar, samma fisklukt som nu började fylla hela vagnen var kvar. Jag blev mer och mer irriterad över det faktum att mannen och lukten promt skulle resa med mig hela vägen, men så var tydligen fallet. När mannen klev av tunnelbanevagnen så råkade han snubbla till, hur hans midjeväska föll det ut saol 13 och ett scrabblespel i miniformat. När han vänder sig om för att plocka upp de kära ägodelarna visar det sig att jag har suttit och retat mig på Knevert. Vi kramade om varandra och log. Plötsligt luktade fisken rosor och jag var salig. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-24 16:58 | |
![]() | När jag skulle åka till jobbet upptäckte jag att min moped var borta. Och där stod han. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-24 16:58 | |
![]() | :-)))) Ni förgyller min vardag med era små historier! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:10 | |
![]() | En gång, strax före blåsut vaknar en mogen kvinna i sina bästa år, och yrvaken utbrister hon "är detta Nynäshamn!?". Hon doftar Aussie White och räkcoctail. "Blåsut" säger jag och kvinnan tar ett djupt andetag, blåser ut och somnar om. Det var vita liljor, det är jag alldeles säker på. Hoppas hon kom hem ordentligt. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:22 | |
![]() | Häromdagen när jag skulle köpa en kaffe på McDonalds föll min blick på en ung man bakom stekbordet. Han argumenterade oavbrutet med de andra anställda och skrek rakt ut "jag SKA köpa en BMW!" vid upprepade tillfällen. Det måste vara han, tänkte jag. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:29 | |
![]() | Satt och slumrade från Ladies Night och grannen trodde inte att jag såg honom..men icke sa nicke..kisade under ögonfransarna och såg en välbekant luva och glasögon och ett gulligt smile:) tyckte även att jag anade ett dalmål;p | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:32 | |
![]() | I sin stillhet undrade han "hur skall hon ta sig till Nynäshamn med gröna linjen". Frågor som aldrig fick svar... | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:38 | |
![]() | *S* Kanske dax att öppna en tråd om det ämnet, Dude?? Frågorna som aldrig fick svar.... | |
| Mopedstöld - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:40 | |
![]() | Linn Du får ett bra pris på den på blocket. Manlig prostitution är såpass ovanlig att rättsamhället står rådlöst. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-24 17:57 | |
![]() | Det var ju just det^^kvinnor kan faktiskt vara färgblinda just det där med rött och grönt, inte lönt att plocka lingon då..... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-24 18:16 | |
![]() | Jag såg PappaMonster på t-centralen. Han lutade sig mot räcket och spottade rakt ner i strömmen av människor som rörde sig till och från pendeltågen. Hans Beckham-örhänge gnistrade till när han rörde huvudet och skamset fick syn på mig. Jag klappade honom på axeln: "Det är okej." | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-10-24 18:18 | |
![]() | Varje dag när jag klev av tunnelbanan vid Hägerstensåsen fastnade mina ögon på en tag med namnet Odin... Jag undrar när han gjorde detta - och varför i Hägersten? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 18:18 | |
![]() | Jag såg Schtekarn vid Stureplan. Han såg nervös ut med GANT-påse i handen och en Mongoose-jacka. Kanske var han medveten om att han var fem år efter i Stureplansklädkoden, kanske var han bara orolig för att han har tenta på måndag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-24 18:20 | |
![]() | :) | |
| feken | 2008-10-24 18:29 | |
![]() | träffade Marie-66 iklädd bikini på playan.....*L* | |
| mrperfect | 2008-10-24 18:53 | |
![]() | Jag hade parkerat bilen vid Midsommarkransen så då kunde jag äntligen smita ifrån de 23 kvinnorna som förföljt mej på tunnelbanan, ajag satte mig i bilen och åkte söderut på E4. Ungefär 16 var från betapet, de andra var nya. jag kan ju inte rå för att jag är så jäkla charmig och snygg, antagligen hade det kommit ut att jag är singel, men säg ingenting till de andra! | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-10-24 18:56 | |
![]() | Fel av mig - Telefonplan har han klottrat ned - inte Hägerstensåsen | |