Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-25 00:51 | |
![]() | Vad får dig att skratta högst - och varför? Själv skrattar jag mest åt vardagliga, lustiga situationer. Ofta roas jag av människor som tar sig själva på väldigt stort allvar och får varje litet arbetsmoment att framstå som om han/hon hanterade en bomb på väg att brisera. Det, Seinfeld, Mia&Klara och Kvarteret Skatan. Ni då? | |
| mrperfect | 2008-10-25 01:13 | |
![]() | Seinfeld är lite samma jämt, jag föredrar scrubs, eller den neurotiske psykdoktorn,,hmm va heter han, mia o Klara kan ha sina ljusa tillfällen jag skrattar inte högt så ofta, parlamentet kan vara kul, och sportfrågeprogrammet time out | |
| TompaChiefen | 2008-10-25 01:16 | |
![]() | Seinfeld är grymt bra :] hur skön är inte kramer liksom ?? :) Sen gillar jag mer barnsliga Hem till midgård, och full frys! Men de finns ju tusentals bra serier som man kan garva åt, Steve Urkel i Räkna med bråk m.m :) och sist men inte minst, skadeglädje >] | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-25 01:17 | |
![]() | Jag skrattar ofta åt mig själv....ibland skrattar andra åt mig oxå...Visst är det härligt när man har samma humor! | |
| Gilena | 2008-10-25 01:17 | |
![]() | Javisst - Mia & Klara är klockrena, likaså Kvarteret Skatan! Underbart! P3 på väg hem från jobbet mellan 17-18 brukar vara kul att lyssna på! Vet tyvärr inte vad programmet heter | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:31 | |
![]() | schindlers list | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:36 | |
![]() | The Vicar Of Dibley haha det skratatr man jämt åt haha det och alla roliga serier så finns mycket bra och roliga serier | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:38 | |
![]() | Parlamentet ligger väl bra till | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:40 | |
![]() | Simma Lugnt Larry måste vara det roligaste som finns | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:43 | |
![]() | Time Out är det bästa svenska humorn Extra Extra och parlmamentet funkar me | |
| gubbi | 2008-10-25 15:44 | |
![]() | "Ofta roas jag av människor som tar sig själva på väldigt stort allvar och får varje litet arbetsmoment att framstå som om han/hon hanterade en bomb på väg att brisera." Jag kan bara hålla med! | |
| Piraya2 | 2008-10-25 15:46 | |
![]() | Är det bara jag som tycker att Mäklarna med Kjell Bergqvist var guld? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:49 | |
![]() | Nejdå, du är inte ensam | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:59 | |
![]() | Lyssna på Knevert gott folk. www.youtube.com/watc...Cz dEAy8WOw www.youtube.com/watc...fH qv8YAA9w | |
| DennisPlz | 2008-10-25 16:00 | |
![]() | Vad: www.youtube.com/watc...nZ NBcJTmWs Varför: kontraster? | |
| Kardanase | 2008-10-25 16:03 | |
![]() | Jag är beredd att hålla med Knevertism, Curb Your Enthusiasm är riktigt bra! Jag måste dock erkänna att jag tycker intrikata händelser från verkligheten är långt mycket roligare. Ett exempel är vad som hände när Israel för något år sedan flaggade för att de skulle jaga "terrorister" i Libyen, varpå Libyen tydligt klargjorde att minsta gränskränkning skulle ses som en krigsförklaring. Tack och lov fanns det FN-styrkor i regionen (nåja...). Normalt sett brukar det försöka hävdas in absurdum att styrkorna har mandat enligt kapitel 7 i FN-stadgan och därmed är peace enforcing (dvs. får tvinga fram fred genom användande av våld). Denna gång var dock situationen en något annan. Här hävdades att styrkorna naturligtvis bara var peace keeping (kap 6 - bemyndigande att titta på och rapportera överträdelser). För att förstå varför jag tyckte det här var sjukt kul måste man veta att FN-styrkorna på plats till mycket stora delar bestod av tyskar, och att tyskarna rimligt nog inte var överdrivet förtjusta i tanken att deras militär skulle börja skjuta judar. Igen... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-25 16:08 | |
![]() | Seinfeld är alltid en klassiker, sant sant | |
| magga | 2008-10-25 16:16 | |
![]() | Ser gærna pa Americas Funniest Homevideos. Sa himla skönt o se andra klanta sig;) | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-25 16:23 | |
![]() | Finns det någon som såg "godnatt jord" på svt?? Kanske det roligaste humorprogram som någonsin gjorts. Tyvärr ligger det inte kvar och endas en lite liten sketch finns på youtube. För himla synd. För mig som bor i utlandet för tillfället är det alltid lika kul med felsägningar på engelska som jag och mina vänner gör om och om i igen: Kan jag be att få notan? - can I have the paycheck please? Det kostar tio spänn - it costs ten bugs (sms) snälla kom hit - please cum here jag ska bara hämta en öl i köket - I'll just go and get a beer in the chicken. Många polacker åker till sverige för att plocka bär - Alot of Polish people go to Sweden to pick bears. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-10-25 16:25 | |
![]() | Jag är ett stort fan av nåt som jag antar kan kallas gitarrkomedi. Typ Tenacious D och Flight of the Conchords som både utförs som standup comedy och spelas in som tv-serier. Sen gillar jag naturligtvis vanlig stand up med. www.youtube.com/watc...lY kIJVguCU | |