Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 093 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| myskan | 2008-11-26 15:36 | |
![]() | att förlora!! Gillar verkligen Beta...o spelar bara slumpad. Men hur kan man bara få skit o förlora kopiöst mycket hela tiden. Nu låter jag som en dålig förlorare, det vet jag vissa kommer att tycka, men jag har massor med vänner som har slutat här för dom blir så less.Det tänker jag då rakt inte göra själv, för det finns så många trevliga här. Men LESS kan man bli i längden när det blir samma trend hela tiden att bara få skit. | |
| Topppis | 2008-11-26 15:37 | |
![]() | vad menar du med att få skit? | |
| Måns_E | 2008-11-26 15:38 | |
![]() | Det vänder, förr eller senare så vänder det. | |
| myskan | 2008-11-26 15:38 | |
![]() | Kombinationer som inte går att lägga o sen samma av vissa bokstäver som inte går att få ihop med det som är lagt... | |
| myskan | 2008-11-26 15:39 | |
![]() | Måns _E...kan du spå när det kommer att vända...snart loggar jag inte in på spel utan bara kikar i forumet...=) | |
| Måns_E | 2008-11-26 15:40 | |
![]() | Dessvärre kan jag inte det, du kan dock trösta dig med att det händer alla, även de som har över 6000 i rating :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-26 15:40 | |
![]() | myskan... känner igen... jag gjorde betapaus i två veckor och efter det vände det.. iaf lite.. men nu går det som vanligt upp och ner igen... | |
| myskan | 2008-11-26 15:41 | |
![]() | Jo jag vet att det kan drabba vem som helst...men det tar udden av det roliga om det inte funkar på längre tid tyvärr.. | |
| myskan | 2008-11-26 15:41 | |
![]() | Tack Ellebellebii...man börjar misströsta lite...=) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-26 15:45 | |
![]() | jo, man gör ju lätt det... men som sagt... det vänder och det är ju faktiskt bara ett spel *intalar sig* | |
| myskan | 2008-11-26 15:49 | |
![]() | Exakt...bara ett spel, men jag undrar om det verkligen skulle vara så skoj att förlora hela tiden om man spelade ett spel hemma vid köksbordet...*hmm*...som sagt, så skulle det vara kul att känna vinstens sötma nångång iaf...så man känner att man har kul..=) Men jag måste göra ett tillägg till dej Ellebellebii...det du har skrivit på din sida vart sjukt kloka ord...gillar när människor skriver saker som bara känns rätt när man läser det...=) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-26 15:51 | |
![]() | Tack myskan :) Vi har dessa kloka ord uppsatta på jobbet och jag kände att jag bara var tvungen att sprida dem vidare :) | |
| myskan | 2008-11-26 15:52 | |
![]() | Kanon...*gillar* | |
| krutmarie | 2008-11-26 15:56 | |
![]() | myskan, själv tycker jag att vissa dagar är det som "förgjort". Man får själv inga bra bokstäver och vart man än lägger nåt ord så har motspelaren "svar på allt". Har varit så många ggr för mig med, sen plötsligt är det jag som har samma tur/flyt. Jag gillar inte heller att förlora, men ju oftare det händer desto lättare blir det att vänja sig. Försöker intala mig själv: det är väl inte så viktigt, det är kul att spela iaf, men en viss känsla av misströstan smyger sig in många dagar. Lycka till, det vänder säkert snart för dig med! :-) | |
| sanlin | 2008-11-26 16:40 | |
![]() | Visst vänder det snart! Upp o ner här hela tiden går det ju.Bara att hålla ut! :) Och håller med om att de orden på Ellebellebiis sida var kloka ord! :) | |
| milla39 | 2008-11-26 17:03 | |
![]() | Vad jag inte fattar är dom som har 2000 i rating å där över..Har dom egna bokstäver att röra sig med,eller hur gör man? :P Jag lyckas typ aldrig få så jag kan lägga en rullning eller ens nåt bra ord. Känns som det gått trolldom i spelet.. Men sluta,nänä så jäkla envis som jag är lär jag hänga kvar!! | |
| Lisajonsson | 2008-11-26 17:09 | |
![]() | Ibland när jag ser rullningar uppe i vänstra hörnet tänker jag att jag aldrig hade kommit på det ordet även om jag fått precis de bokstäverna. Det är ju bara övning, efter ett tag ser man fler möjligheter med de bokstäver man fått än man såg tidigare. Men rating har jag slutat bry mig om, jag har nyligen spelat mot fyra - fem personer som lämnade spelet i förtid vilket gjorde att min rating gick upp mycket, men jag var ju ändå mest irriterad - jag ville ju spela. | |
| Måns_E | 2008-11-26 17:20 | |
![]() | Övning ger färdighet. Det är inte så ofta man bara får en rullning, utan hela ens spel kan producera ett par rullningar per match i snitt, om man är duktig på att balansera upp ställ. | |
| YlBjörn | 2008-11-26 17:25 | |
![]() | Betapet är ett utomordentligt verktyg i konsten att lära sig förlora...för det gör man, särskilt när man spelar mycket slumpat. ju öppna med tre röda rutor i rad och motståndaren lägger en rullning...då gäller det att fortsätta med god min och ett minus på typ 300 poäng. :) Stå på dej o var en stolt förlorare!!! | |
| Margana | 2008-11-26 17:28 | |
![]() | Förlora är inte kul och skulle jag mot förmodan göra det så får spelaren i nästa match betala.... hehe | |