Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade73
Mobilspel
Pågående20 078

Forumkategorier

Användare Inlägg  
trosell2006-03-13 10:27
Antal inlägg: 244

Då hade jag svårt att hålla mig för skratt
Ja precis som rubriken lyder tänkte jag man kunde berätta om situationer där man haft svårt att hålla masken.

Var på mcdonalds imorse och skulle köpa frukost till mig och några grannar. Är inte en enda kund där förutom jag.
Jag beställer 7 mcBagel, 4 kaffe och 3 jos. Tjejen i kassan frågar "ska du äta här?"
Shit vad svårt att inte börja flabba.

nina73 - Ej medlem längre2006-03-13 14:03
Antal inlägg: 2694

*skrattar*.. hon tyckte väl att du såg hungrig ut hahaha

Pastor Green - Ej medlem längre2006-03-13 17:59
Antal inlägg: 192

Trosell, tycker du verkligen att frukost från McDonalds är en föredömlig första måltid på dagen? Inte jag! För ditt välmående och din figur föreslår jag en stadig grötfrukost, till det något med lågt GI (Glykemiskt index).

politbyrån_ - Ej medlem längre2006-03-13 18:29
Antal inlägg: 9

Jaha, jag kan inte låta bli att förundras övar att ni är så snara att gynna storkapitalismen i alla dess djävulska, förrädiska former. McDonalds, opium åt folket...

Politbyrån

trosell2006-03-13 19:17
Antal inlägg: 244

Vadå man måste väl få synda ibland? Jag kan glädja pastorn med att jag äter gröt till frukost minst 5/7 dagar i veckan.... mna är väl elitidrottare (nästan).

Pastor Green - Ej medlem längre2006-03-13 21:20
Antal inlägg: 192

Kalla mig gärna för konservativ, men ska verkligen unga kvinnor i blom syssla med idrott? Det måste väl ändå finnas väsentligare saker att syssla med om kvällarna, ja sannerligen.

ewaleena - Ej medlem längre2006-03-14 11:05
Antal inlägg: 1977

kanske följa med Pastor när han står böjd i buskarna utanför kvinnornas omlädningsrum och utför saker i SYND??

emmylicious2008-03-31 14:31
Antal inlägg: 4501

Min kompis var på en hobbyaffär i Västerås för någon månad sen med sin syster. Hon och hennes syster stod i kön till kassan och precis bredvid fanns ett ställ med vykort eller liknande, ni vet ett sånt som kan knarra ibland. Där stod en man och kollade. Helt plötsligt "knarrade" det till. Min kompis tänkte först att det var ställningen som hade låtit, men sen kom lukten... Hon rusade ut ur affären (det var trots allt henne syster som skulle handla) och började asgarva.

mackz_2008-03-31 14:48
Antal inlägg: 900

jag skulle vaccineras inför en resa till asien
när jag var inne hos sköterskan så gav hon mig ett varningens finger för hiv;
- det finns ju inget vaccin mot det
- nä, det vore fan om man skulle få den skiten igen, sa jag och log
- det kan du bara få en gång, sa hon allvarligt...

MissT2008-03-31 15:01
Antal inlägg: 1110

Jag har gjort bort mig fler gånger än det går att räkna. Jag skrattar alltid gott åt mina egna misstag.

Ett exempel är när vi var och bowlade. Jag är inte byggd åt det trådsmala hållet om man säger så (kommer vara väsentligt alldeles strax. Jag tog mitt klot och rusade fram emot "avsats"platsen. Bara det att jag hade lite för hög fart och kom över på fel sida av linjen och befann mig helt plötsligt på banan. Kan ju berätta att den är otroligt hal. Jag gled nästan till mitten på banan innan jag slutligen tappade balansen och for i backen med en ordentlig smäll.

När min kropp dunsade i banan åstadkom den ett skalv som fick alla käglor att välta. Där låg jag på rygg, mitt i banan med klotet i handen medans datorn (som räknar poäng) högt och tydligt ropade "STRIKE". Jag fick krypa på alla 4 tillbaka till mina vänner som skrattade som fasiken. Min kille skämdes ordentligt och sa lite fint "om jag vore dig skulle jag gå hem nu" Men jag har lite självdistans så jag fortsatte min bowlingkväll och skrattade bara bort det! ;)

amsaga2008-03-31 15:14
Antal inlägg: 80

hahahaha...det hade jag velat se..=)=)

Jungfru66 - Ej medlem längre2008-03-31 15:22
Antal inlägg: 80

Jag var på en bensinmack i morse, handlade för 106 kronor, jag lämnade fram en femhundring och frågade om han ville ha SEX (kronor menade jag) Han sken upp som en sol och sa JA TACK GÄRNA!! ÅH vad pinsamt det blev!

UffeUppsala - Ej medlem längre2008-03-31 15:40
Antal inlägg: 706

Jag hade varit hos en polare på 7:e våningen och spelat kort en natt,,,sticker därifrån vi 4 tiden på morgonen,,,går in i hissen å drar på en brakskit som skulle väcka döda med både lukt och ljud,,,,hissen stannar vid våning 6 och tre snygga tjejer som har varit på efterfest kliver in,,,,,tror ni de resterande 5 våningarna tog lång tid...

MissT2008-03-31 15:54

Hahaha oslagbart Uffe... Fan va kul!

yayasout - Ej medlem längre2008-03-31 16:44
Antal inlägg: 1408

Jag har ganska ofta svårt att hålla mig för skratt. Jag minns en gång då jag och min kompis väntade på tåget i Borlänge. Det var en helg och ganska många väntade med oss. land annat ett par som såg ytterst sressade ut och hade överdrivet mycket packning. Så kommer ett tåg på andra perongen varpå mannen skriker: Jävlar Gittan fel spår!!! Sen rusar han till rulltrappan och låter alltså stackars Gittan ta all packning själv, som självklart kommer efter. Vi står och ser på då mannen hinner på tåget och det sista vi hör är: Gittaaaaaaan. Som står ensam kvar med väskorna på perongen. Snopet. Jag skrattade gott.

zimba - Ej medlem längre2008-03-31 16:53
Antal inlägg: 2256

ahahahhahhahahha. giiiiiittttttttttaaaaaaaa annnn. Det var kul
miss t, din strrrrrrrrriiiikkkke var också klockren. =))))

Ajdan2008-03-31 17:48
Antal inlägg: 396

Jag satt på ett föräldramöte i sonens skola. När vi skulle presentera oss så presenterade mamman bredvid mig sig som Jolanta - med EXAKT samma betoning och intonation som Jolanta i hipp-hipp gänget! DÅ var det svårt att hålla sig för skratt, jag var tvungen att titta åt ett annat håll :-).

Persdotter_1 - Ej medlem längre2008-03-31 17:58
Antal inlägg: 37

Jag jobbar extra på en stormarknad på helgerna. Vi stänger vanligtvis kl 22. En gång var den en kvinna som hade handlat för över 2000kr när klockan närmade sig kvart över tio. Alla kassörer var ganska irriterade. Så funkar inte hennes visakort. "Men jag förstår inte, jag har pengar på kortet" skriker hon. Så börjar hon springa ut mot dörrarna för att ta ut pengar från bankautomaten. Hon missar att väktaren redan låst dörrarna och springer rakt in i glasdörrarna så hela varuhuset skakar. Vi som sitter i kassorna slänger oss ned på golvet för att hon inte ska se våra undertryckta asgarv. Efteråt hittade vi ett stort ansiktsavtryck i fett på glasdörrarna.

MissT2008-03-31 17:59

Persdotter_1 moa hahahahahaha!! Fy fan va kul, jag skulle inte kunna hålla igen, jag skulle skratta rakt ut!

tuta2008-03-31 18:09
Antal inlägg: 770

hahaaa, de där hände min väninna på ikea härom dan..
vi hade just handlat klart o skulle ut ur dom "snurrande" dörrana på ikea i kungens kurva. hon tar lixom sats för att komma in i "snurran" o "SMACK!" säger de när hon smäller in i dörren. tårana sprutade så som ja skrattade, hon ser ut o börja gråta då hon smällde in i dörren med fart o ja kan inte sluta skratta, de såg ju såå roligt ut.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?