Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 580 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-12 16:31 | |
![]() | Lite humor om män Ett par ligger i sängen. Mannen säger: 'Jag ska göra dig till värdens lyckligaste kvinna!' Hon svarar: 'Jag kommer att sakna dig...' ------------------------- ---------------------- 'Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han kommer ut ur badrummet. 'Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte gräset naken?' 'Att jag tog dig för pengarnas skull', svarar hon... ------------------------- ---------------------- Q: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man? A: Ett rykte... ------------------------- ---------------------- Käre Gud, Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom och tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber om styrka, kommer jag att slå ihjäl honom! AMEN ------------------------- ----------------------- Q: Vad betyder det när det ligger en man i din säng och flämtar efter luft och säger ditt namn? A: Du trycker inte ned kudden tillräckligt länge. ------------------------- ---------------------- Q: Hur undviker du att din man läser dina mail? A: Du ändrar 'Inkorg' till 'Bruksansvisning' | |
| alexon | 2008-12-12 16:33 | |
![]() | kul. | |
| Blompojken | 2008-12-12 16:34 | |
![]() | okej... | |
| DennisPlz | 2008-12-12 16:36 | |
![]() | En skopa humor, två skopor bitterhet. Rör med en järnstång och låt det stå och jäsa i några år. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-12 16:41 | |
![]() | ??? förstog att det skulle komma nån kille och reagera så där...man måste väl ha lite humor?:D | |
| Caligatia | 2008-12-12 16:42 | |
![]() | Hmmm... Kan tänka mig att mansskämten uppkommit som kontring till alla blondinskämt, så vet inte riktigt hur bitterhet blev inblandat? Kontring till dig BiNo8, hoppas du gillar tidigare nämnda blondinskämt av samma anledning? "Man måste väl ha lite humor?" :) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-12 16:42 | |
![]() | Stefan och Krister är män och är jätteroliga. | |
| Bitte - Administratör | 2008-12-12 16:43 | |
![]() | Kurser för män 2009 Folkhögskolan fristående kurser för män VT-09 Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. Kurs 2 WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? Diskussionsgrupp Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur kan man lägga ner den igen efter urinering? Mycket praktiska övningar Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? Lösningar och exempel på videoband. Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. Öppen forum Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa Bilder och ljudband Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar Berättelser ur verkliga livet. Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? Körsimulator Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma Rollspel Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping? Andningsteknik, meditation samt mental träning. Favorit i repris Bitte | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-12 16:44 | |
![]() | Caligatia självklart..:) Jag fattar inte heller..vadå bitterhet?..*ler* | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-12 16:45 | |
![]() | Bitte..den va bra:) Måste väl säga också att jag inte är nån manshatare, älskar män:) | |
| Caligatia | 2008-12-12 16:47 | |
![]() | Samma här! Hur gör en kvinna för att tappa 70 kg dödkött? -Skiljer sig. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-12 16:52 | |
![]() | Caligata: Varför ska hon spara 30kg? | |
| bove | 2008-12-12 16:52 | |
![]() | Hmm, vissa är bittrare än andra här märker jag=) | |
| DennisPlz | 2008-12-12 16:54 | |
![]() | Märkligt. Om hon skiljer sig blir hon ju av med det prima köttet, allt dödkött är ju kvar. Kvinnlig humor, tss... | |
| Bitte - Administratör | 2008-12-12 16:54 | |
![]() | Samma här älskar män,, men måste väl få skämta lite ibland eller hur ?? Bitte | |
| Caligatia | 2008-12-12 16:55 | |
![]() | Maha! Men dennis! Om vår humor nu var bitterhet, hur skall jag tolka din? ^^ | |
| DennisPlz | 2008-12-12 16:59 | |
![]() | Det kallas humor Caligatia, prova det nån gång :P Visst behövs det motvikter, men varför härma/vrida/vända de skämt om kvinnor som redan finns? Fantasilöst... Nyskapande skämt inom samma område efterlyses. | |
| DennisPlz | 2008-12-12 16:59 | |
![]() | Apan: Eeeeexakt. | |
| söt i basker - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:00 | |
![]() | Men med tanke på vem som skapade tråden blev jag inte förvånad. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:03 | |
![]() | Jag skrattar alltid åt Bittes och Binos inlägg. | |