Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ViktorWig | 2008-12-14 17:33 | |
![]() | Saker ni irriterar er på i trafiken Jag tex bli galen på... - Folk som lägger sig i vänsterfilen och sen kör långsamt! -Folk som kör upp på motorvägen i 60 km/h -Busschaufförer är det största hatobjektet, dom tror verkligen att dom äger vägarna. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:34 | |
![]() | Bilister som tutar oss fotgängare i örat vid övergångsställen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:34 | |
![]() | Idioter som gör farliga omkörningar för att visa att de är män. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:35 | |
![]() | Folk som lägger sig tio meter bakom i hög hastighet på motorvägen. | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:35 | |
![]() | Bilar | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:35 | |
![]() | Bilar | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:35 | |
![]() | På många orter är det faktiskt så att buss i linjetrafik har förtur. Irriterande ja, men så är det. Jag blir mest irriterad på lastbilschaufförer som inte kan hålla avståndet och som envist försöker köra om en annan lastbil, så att de blockerar hela vägen. | |
| Kal-El-Shejk | 2008-12-14 17:37 | |
![]() | Någon dag kommer jag att dräpa någon som inte blinkar. Blinkningen kan te sig obetydlig, men tvingar alla andra till att gissa sig till vad som kommer att hända. I så fall är det bättre att helt ta bort både blinkers och blinktvång likt något annat land, där man tagit bort alla rödljus. Det tvingade alla att köra långsamt och samarbeta i stället. Att inte blinka är att likställa med uppvigling - det triggar igång en massa mekanismer som inte behövs i trafiken. Så att, någon dag dräps någon, för att den inte blinkat. Och då vet ni vem som kan ha varit framme. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-14 17:38 | |
![]() | På gamlingar som inte ser, inte hör, har långsam reaktionsförmåga och som när som helst kan få hjärtslag. Lägg körkortet i braskaminen och sälj bilen och gör något roligt för pengarna istället! | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:38 | |
![]() | Cyklister som tror att de äger varenda gata och varenda trottoar. Att cykla är förvisso bra, men se upp för fotgängare och bilar. Cyklister som tror att de har förtur när de cyklar över obevakade övergångsställen. Läs trafikreglerna säger jag bara. | |
| annelille | 2008-12-14 17:39 | |
![]() | .... bussar har förtur ut från hållplats på vägar med hastigheter 50 och neråt.... | |
| annelille | 2008-12-14 17:39 | |
![]() | ...det var kommentar på Åskmolns inlägg..... | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:41 | |
![]() | Att det är en massa andra trafikanter i vägen för en. Kan inte alla bara sitta hemma och spela Betapet? | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:41 | |
![]() | Irriterande är det när man står vid rödljus och det slår om till grönt. Många väntar tills det blivit grönt innan de överhuvudtaget förbereder bilen på att rulla framåt. Det stannar upp hela trafiken och resulterar i att färre bilar, i en ev kö, hinner över innan det blir rött igen. Skapar inget flyt alls i trafiken. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:42 | |
![]() | Jag försöker att undvika att bli irriterad även om någon annan begår ett o annat fel. Jag har på känn att jag skulle bli en sämre bilförare i uppretat tillstånd | |
| annelille | 2008-12-14 17:42 | |
![]() | ... jag är glad att det finns trafikregler annars skulle väl gubbar i 50-års åldern med stora bilar ha förtur i alla korsningar.... | |
| -Katarina | 2008-12-14 17:42 | |
![]() | Håller med Åskmoln, särskilt föräldrar som är ute och cyklar med sina barn. Tycker de borde lära ungarna att man stiger av cykeln och går över om det kommer bilar. | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:42 | |
![]() | annelille, jo det vet jag också. Där jag bor har linjebussar förtur vid tex rödljus. Det vill säga att rödljusen slår om för att gynna linjetrafiken. | |
| Kal-El-Shejk | 2008-12-14 17:43 | |
![]() | Var denna fråga tvungen att bli könsrelaterad, sylviaplath och Annelille? Var den det? | |
| ViktorWig | 2008-12-14 17:45 | |
![]() | Rätta mig om jag har fel men att bussarna har förtur när det är hastighet 50 km/h eller lägre har dom väl tagit bort?? Nu ska dom vänta på att det är fritt fram men det skiter dom i! En vacker dag kommer en busschaufför få en snyting. | |