Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 647 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:23 | |
![]() | HBO.COM - celebrate change now! the obama inaugural celebration has begun! springsteen, u2, stevie wonder, john mellencamp... live från lincoln memorial Detta är unikt!!! Queen Latifah pratar just nu!!! Celebrate Change | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:34 | |
![]() | kanske lite färgad av "stämningen" av att jag är i usa, men det känns större, allvarligare och festligare än någonsin förut. Lite amerikanskt patriotiskt förstås, men rocken kan ingen stoppa!!! | |
| Nemi | 2009-01-18 21:48 | |
![]() | Kan tyvärr inte öppna videostreamen på min dator just nu, fixar med inställningar. Har hört och läst att det ska bli pampigt och speciellt. | |
| KattaBa | 2009-01-18 21:51 | |
![]() | meen jag får bara "kan bara visas i US" | |
| Zampano | 2009-01-18 21:55 | |
![]() | We apologize to the rest of the world. Heheheh | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:55 | |
![]() | Hade gärna sett då jag saknar TV8, all förändring hur den än må bli borde bli till det bättre. För lägre än efter de senaste åtta årens politik kan USA inte hamna. Jag hoppas...... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:55 | |
![]() | Detta är ju extraordinärt. Marthin Luther King day i morgon, president Obama på tisdag... upp emot 3 miljoner människor kommer att vara där talas det om, att jämföra med t.ex. 250 000 vid Clintons cermoni... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:57 | |
![]() | ah, ok vad trist att det inte går att se det... just nu talar samuel jackson om sin uppväxt och vad det betydde för honom när Kennedy talade om att "the blacks are not free yet... and they will not be free unitil all the citizens of this nations are free" | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:59 | |
![]() | "Marthin Kings dream is being realized by all of us being here today"... härlig introduktion till U2!!! Let Freedom Ring!!! Risotto- you are missing out!!! | |
| eviltyrus | 2009-01-18 21:59 | |
![]() | Tack för tipset, visste inte om detta. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:59 | |
![]() | (in the name of love alltså!) | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:02 | |
![]() | Tycker på många sätt synd om Obama, han har så mycket att leva upp till. Tung börda han bär på sina axlar, men har han bara kongressen på sin sida kan under ske, vill jag tro. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:04 | |
![]() | "...not just an american dream, but an irish dream, an european dream, an african dream... and also... a Palestinian dream!!!" Right on Bono... !!! Jag visste att jag kunde lita på dig! | |
| Nemi | 2009-01-18 22:08 | |
![]() | New York Times bloggar och filmar från We Are One thecaucus.blogs.nyti...-m emorial/ | |
| patboone | 2009-01-18 22:08 | |
![]() | Sänds givetvis över hela Sydamerika. Här startade dessutom förkarnevalen i går och vi har 91-årskalas i huset. Fiesta...!!! :) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:10 | |
![]() | skulle gärna vara i washington på tisdag... ser lite mörkt ut just nu, femton centimeter snö sedan i morse... | |
| patboone | 2009-01-18 22:10 | |
![]() | Förstår mycket väl att du är exalterad, dudeniro. Lättnaden är enorm här nere också där Bush-administrationen med rätta varit fruktansvärt impopulär. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:14 | |
![]() | Det känns som om historia skrivs, och jag är glad om amerikanarna bara kan få en chans att minnas vad usa handlar om, vad det var folk kände när kennedy och när marthin luther king faktiskt såg och agerade utifrån det goda, inte utifrån rädsla. För mig är det lite som att känna andan i neil young, springsteen, kuriac... komma till liv... ja, är lite exalterad. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:14 | |
![]() | Undrar om hur stort säkerhetspådraget är? Tänk vilket otroligt bakslag med en terroratack nu. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:16 | |
![]() | mmm... huga bara att ha en president som prioriterar att prata om att ena alla raser, klasser och om att återuppresa en anda om hopp om förändring är stort. Även om det skulle vara retorik (det tror jag inte) så är det en förändring i ton, intention och prioritet från allt annat jag hört. | |