Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 648 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kungkarlof | 2009-01-19 01:25 | |
![]() | Vad är bäst med sverige? Nu under vintertid hittar man inte mycket som är positivt med Sverige.. vad är det egentligen som är bra med landet? förutom skatterna och kylan:D? | |
| Tedacious | 2009-01-19 01:28 | |
![]() | allting! när man är utomlands upptäcker man vilket fantastiskt land vi lever i. det är mycket småsakerna, som jag nu inte kommer på bara för det. men iaf, jag har svårt att se mycket negativt med Sverige, vädret gillar jag (enformigt med likadant väder hela tiden, och så trivs jag inte i för höga temperaturer under längre tid, det är bara obekvämt och jobbigt) | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:32 | |
![]() | Naturen, Maten och Vintern. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:32 | |
![]() | Ursäkta, våra fjäll på vintern är ju gudomliga, norrland vintertid rockar. Torr fin snö, enormt vackra ljus på himlen och bäst av allt, ursäkter att vara inomhus och mysa framför brasan. Vi har ett väldigt vackert land, synd att vi inte ser skogen för alla träden. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:32 | |
![]() | naturen, friheten, att ja är ja och nej är nej... | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:33 | |
![]() | Mig! | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-19 01:35 | |
![]() | Sverige är lagom. | |
| Tedacious | 2009-01-19 01:35 | |
![]() | såklart! Naturen! en svensk insjö, omgiven av barrskog och kanske en liten ö med ett par träd i i mitten. vattnet ligger stilla, solen är på väg upp/ner över träden borta vid andra änden av sjön. Svenska insjöar är nog det vackraste jag vet i naturväg. | |
| TASKMÖRT | 2009-01-19 01:36 | |
![]() | ärligt talat ser jag inte mycket positivt med Sverige på vintern. Sverige på sommarn rockar däremot :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:37 | |
![]() | Vad vet en mört lixom bah | |
| Tedacious | 2009-01-19 01:37 | |
![]() | kunde inte stå emot: Vilken tur lilla jag har haft, jag känner mig så hedrad Att få växa upp i ditt sköte, är ett privilegium som få har haft Så tack mor och far, tack mina lärare Och tack alla vi alla vi som har det så bra Sverige, Sverige fosterland Säg mig är det verkligen sant? Jag har fått lära mig att tacka för maten Och jag har fått lära mej att ja mår bra ja mår bra ja mår bra Och jag känner efter och försöker man får ju inte bli en sån där ni vet En sån som står och hänger, en sån som står och glor Sverige, Sverige fosterland Säg mig är det verkligen sant? Jag har fått lära mig att aldrig ljuga om någonting Aldrig sno på varuhus, för du vet hur fel det är Och käfta aldrig med äldre folk för du vet att dom alltid har rätt Men konstigt nog mår jag dåligt idag precis som jag gjorde igår | |
| TASKMÖRT | 2009-01-19 01:40 | |
![]() | trashone> ja det är svårt när alla sjöar är frusna så man aldrig ser solen. Deprimerande för en fisk som jag ;) | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:41 | |
![]() | Nationalism är ju rätt beiget och förlegat per se, varje land har ju sina för och nackdelar och tillhör ytterst den planet vi så många gånger vi glömmer och hedra. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:42 | |
![]() | Det snöar här. Just nu så är jag inte så glad på Sverige skall erkännas, cyklandet imorgon kommer vara förenat med livsfara. | |
| TASKMÖRT | 2009-01-19 01:43 | |
![]() | snön är väl den enda förmildrande omständighet som vintern har? Vilket inte säger mycket iofs... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:44 | |
![]() | Som djurägare underlättar frost. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:45 | |
![]() | Som min son brukar säga: "Det är roligt att resa men det är skönt att komma hem". | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-19 01:46 | |
![]() | Jag har haft en vit vinter i snart 4 månader och det är fantastiskt vackert. Här finns flera mil skidspår, slalombacke och möjlighet att ge sig ut på isen och pimpla med varm choklad och nybakta kanelbullar :) | |
| TASKMÖRT | 2009-01-19 01:47 | |
![]() | Skulle helst vara bortrest under vinterhalvåret... eller snarare förflytta Sverige söderut på vinterhalvåret. Vi borde skapa världens första flyttland, som flyttfåglar... fast land | |
| Tedacious | 2009-01-19 01:47 | |
![]() | snö är en förutsättning för att vintrarna ska vara bra. | |