Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 751 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:54 | |
![]() | Going down memory lane; Första kyssen! Ja! Ta en nostalgitripp tillbaka och dela med dig! Är den ett värdefullt minne? Något du antingen glömt eller vill glömma? Eller har den inte blivit av än? Shoot! | |
| Tess 08 | 2009-01-23 22:55 | |
![]() | Nej, Nej, egentligen inte, men den var väl inte så minnesvärd jodå... | |
| emmylicious | 2009-01-23 22:55 | |
![]() | Alltså, själva kyssen var väl helt okej men killen var en idiot som senare tvingade sig på mig... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:59 | |
![]() | Är lite sur över min första kyss faktiskt. Två veckor efter den träffade jag min första riktiga förälskelse och hade gärna räknat vår första kyss som min allra första. Kan bara säga att högstadiedisco, sistadansentryckare och snygg men blåst grabb ur nian inte var den bästa kombinationen. | |
| MustaVeri | 2009-01-23 23:00 | |
![]() | Minns den inte, så den måste varit rätt obetydlig skulle jag tro. Minns inte ens med vem, haha, fan vad kass jag är. | |
| Miss_jk | 2009-01-23 23:04 | |
![]() | Jag minns den: Var på handbollsturnering (Partille Cup) i Göteborg. Året var 1993. Träffade killarna från orten på ett disco och när vi skulle skiljas åt (på väg hem till gymnastiksalen) så kysste jag en kille. Han kändes som en helikopter, trots att jag inte hade något att jämföra med. Tungan rullade och for som jag vet inte vad. Det var min första kyss... | |
| YlBjörn | 2009-01-23 23:05 | |
![]() | Det var mest slemmigt och skumt att han nån annans tunga i ens egen mun. Särskilt som det var en polare av samma kön som var lika dragen som jag... :P | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:32 | |
![]() | usch ja fyfan, det var ju inte han jag ville kyssa, men jag ville få det gjort. Han var nåns bror och 3 år äldre och han hade SNUS!! efteråt hatade jag honom och kände mig våldtagen (även om det var ganska oskyldigt, men snuset kändes ju) så jag skyndade mig att hitta nån jag VILLE kyssa ist, minns inte vem det var nu, men det kan ha varit.. hm. jag gissar på Johan Wennberg, han var jag iaf kär i. | |
| kilgast | 2009-01-24 01:15 | |
![]() | Första kyssen hände när jag var på kollo under sommaren... vi hade disco och jag blev uppbjuden på en tryckare av killen som jag var förtjust i... efter tryckaren så gick vi ut på en promenad och bakom stora huset så hände DET... Jag fick min första kyss och jag blev helt salig... sen dess så har det varit så att det som avgjort om jag har gått vidare in i ett förhållande har varit hur killen kysser... En bra kyss får en o glömma allt annat runt omkring en, även om man står mitt på ett knökfullt dansgolv... | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2009-01-24 01:50 | |
![]() | Det var med nåt slime-o som hette Roger en midsommarafton nån gång under tonåren, jag var ganska full och det skedde i ett militärtält, där nån eldade som en galning i en kamin, antagligen med en baktanke. Ah ljuva tonårstid ;-) | |
| angie_hell | 2009-01-24 01:50 | |
![]() | Min första kyss fick jag av min dåvarande bästa vän. Vi hade spenderat varenda dag ett helt sommarlov ihop. I matchande militär byxor ägnade vi dagarna åt at lifta, sno godis och springa över tågrälsen. En dag innan han skulle flytta till behandlingshem så satt vi vid fyrisån och var lite olyckliga över att behöva skiljas åt. Där i våran ledsenhet gav han mig plötsligt en kyss. Den var fin och försiktig,en riktig gentleman och en riktig vän. Efter våran kyss gav han mig ett löfte om att han skulle rymma till mig så fort han bara kunde. Men det var svårt att ta sig från sundsvall till uppsala när man är 11 så det blev inga fler kyssar...från honom iallafall... | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2009-01-24 01:52 | |
![]() | Förövrigt, varför kysser så många killar som en helikopter? :-) Är det når genetiskt eller? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-24 01:55 | |
![]() | Nej den var inte minnesvärd, fel tjej. Men den andra var desto bättre, det var på en strand på cypern i en solstol som stod där ensam i kvällen. | |
| Pococurante | 2009-01-24 01:56 | |
![]() | Kommer ihåg den än idag, trodde det var starten till något bra men det var inget varaktigt. | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-01-24 02:02 | |
![]() | Min första kyss minns jag. Det var när jag var 21 år gammal, en mulen sommardag. Kyssen kom lite som en överraskning och var oväntad, och därav tyckte jag om den. Men eftersom jag var ganska obekväm med baciller tyckte jag att det var skönt när den var över. Men då blev det istället ännu värre upptäckte jag, eftersom mina kläder började kläs av utan att jag gjorde motstånd. Det var på det hela taget en fin upplevelse som jag inte ångrar eller lägger något större värde i annat än att jag betraktar den som en erfarenhet som hjälpt mig i min personliga utveckling. //Karsten, PhD | |
| micro113 | 2009-01-24 09:29 | |
![]() | Min första kyss vill jag av förklariga skäl glömma -- jag var elva och han var min styvfar ..... ingen hit alls.. Den jag vill minnas skedde något halvår senare, jag träffade en av Fittjas tuffingar i en hiss .... vi kände inte varandra .... han var berusad, och min hjärta slog i hundra åttio ..... han var spännande, och ouppnåelig i sitt tuffa gäng. Han gav mig en kyss i hissen ....... och ett halvår senare träffades vi igen, och blev ihop. Vi var ihop av och till under flera år ..... och han var nog viktig för att jag skulle överleva parallell förhållandet med min styvfar ..... han visste inte om det. Han var en buse, som både drogade, söp, stal och levde loppan .... min första kärlek. Kom dotter hem med en likadan skulle jag dock svimma :)))) | |
| Femme_Fatale | 2009-01-24 09:48 | |
![]() | Det var på skolresan i sexan...han hette Micke och var den absolut snyggaste killen i klassen.....just då var han min under en period ;-) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-24 10:26 | |
![]() | *s* Precis Micro.. Om min 17åriga dotter kom hem med en sån skulle jag också svimma. Minns inte min första kyss så den kan ju inte ha varit speciellt minnesvärd, å andra sidan så minns jag inte sist jag kysste någon heller, så det kanske är mitt minne som det är fel på :D | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 10:34 | |
![]() | men ewalena, det är ju hemskt! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 10:35 | |
![]() | btw tycker jag att de flesta killar kan "läras upp" kyssmässigt, man styr det som man vill ha det och så blir det. | |