Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 707 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 23:52 | |
![]() | Grannar och sånt Måste fråga om er synpunkt på en sak som verkligen upprör och irriterar mig mycket. Sedan augusti har mina grannar ovanpå haft fest VARJE helg med något ynka undantag. Bor i innerstan så deras lägenhet ligger kanske bäst till för att ha fest i, eftersom de alltid är här. Jag blir ofta upprörd och får lätt ångest av detta, eftersom jag ibland vill sova innan 01.30 på helgen. Det hör till saken att jag själv tycker det är trist när grannar klagar de gånger jag varit på högljudd fest, man är ju liksom i en annan 'mood' då:) Och nu vill jag inte vara den där klagtanten, men jag tycker det är sktjobbigt! Hur ser ni på detta? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-24 23:58 | |
![]() | Jag tycker alla människor som inte tänker på att andra människor störs av att man uppför sig som en idiot bör bli nedkletade i 7,4 kg bajs. Som tur är har de över min bostad lugnat sig sen nyår så jag behöver inte spara mitt bajs längre. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-24 23:59 | |
![]() | Det är konstigt att folk som bor i lägenhet inte tänker sig mer för när de brötar för mkt. Man kan i alla fall prata med sina grannar och kolla så att det är okej. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:02 | |
![]() | Tycker du ska tränga dig på och kräva att vara med på varenda fest. När du väl är inne i lägenheten kan du börja bete dig lagomt störande som att exempelvis kräva eget herravälde över musikanläggningen och enbart spela Uggla, eller gråta ut mot varenda axel och berätta om när ditt ex lurade dig på allt. Upprepa denna procedur varje helg i en månad ska du se att de har sina fester hos nån polare, defintivt utom hörhåll för dig. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:02 | |
![]() | Fast en del grannar dödar en med fickkniv om man pratar med dem. Har jag hört. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:04 | |
![]() | Ni är för goa, alla fyra :) | |
| micro113 | 2009-01-25 00:05 | |
![]() | Gör som min man ... skaffa gula öronpluggar från apoteket ... helt klart effektiva, han sover som en sten.. .... | |
| krutmarie | 2009-01-25 00:06 | |
![]() | Jag tycker du ska prata med dom. Bor man i lägenhet finns det ju regler att följa, bl a att man ska dämpa sig lite efter 22.00. Hjälper inte det med ett vettigt samtal får du väl prata med hyresvärden. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:08 | |
![]() | Gud va mycket bra åsikter! Jag är rörd. Gula öronproppar har jag redan, micro113, men det känns ju som att sova med två lerklumpar inpackade i öronen, gör lite ont faktiskt. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:09 | |
![]() | Jag fattar inte heller att ingen annan säger till i huset! Jag har bonkat med ett paraply i taket flera gånger (när de har fest på vardagar) och då håller de faktiskt kä**en, och en gång fick jag ett psykfallutbrott och skrek så det hördes över hela stan.. *rodnar* | |
| Pialina | 2009-01-25 00:11 | |
![]() | Fest nästan varje helg är verkligen inte ok. Testa någon annan sorts öronproppar, Afrobeat. Om de gula är Ears, testa Small. De passar mig alldeles utmärkt, de vanliga är för stora. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:11 | |
![]() | Limerick :o) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:11 | |
![]() | Afro usch, vad jobbigt. Antar att de inte är så mottagliga för vänliga påpekanden. Om hyresvärden får reda på att det händer ofta, så kanske de kan få en hotelse om vräkning iaf och det borde ju dämpa festglädjen lite. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:12 | |
![]() | Nattravn: Jo, är lite rädd för det där med fickkniv å sånt, eller att de ska vara as-arga på mig alla dagar och blänga surt i trapphuset/hoppa fram och skrämma livet ur mig. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:13 | |
![]() | mommesfrites: Hoppas på att de ej bor i bostadsrätt, huset innehåller både och, för då kan värden ta sig ett snack med dem kanske. | |
| vägledare | 2009-01-25 00:14 | |
![]() | Sätt igång din stereo varje söndagmorgon kl 7, så högt det går. Dina grannar är antagligen bakis och villa ha lugn och ro....När de sen klagar kan du fråga .....Hur menar du/ni nu? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:14 | |
![]() | Ja...tror inte att bostadsrätt heller garanterar att man får bo kvar om man stör alltför mycket. | |
| Pialina | 2009-01-25 00:15 | |
![]() | Bättre prata med dem en vanlig dag när de inte har fest. Då behöver man inte känna sig som festförstörare, inte vara rädd för att de ska bli aggressiva och lättare själv också att säga till på ett konstruktivt sätt, vilket brukar ha betydligt större effekt än om man är argsint. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:15 | |
![]() | Afrobeat: Knacka på där det är massa aspackade nötter som står och skriker och håller på, och be snällt om att de ska sänka volymen och lugna ner sig, känns inte som en garanterat konfliktfri grej. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:15 | |
![]() | vägledare: hehe, jo, det är ju ett alternativ:) | |