Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-30 11:30 | |
![]() | Hur vill du bli uppvaktad? Hur vill du bli uppvaktad?Hur ska en man /kvinna, din respektive eller blivande respektive, nå dig och ditt hjärta?(hoppas de läser den här tråden :)) Jag uppvaktas gärna med champagne, en vacker, ovanlig bukett och en speciell middag..! | |
| Billan_85 | 2009-01-30 12:15 | |
![]() | Det som sker i romantisk film går fet bort, så fantasilöst. Uppvaktad och uppvaktad.. Med spontanitet och humor kommer man långt hos mig. Jag uppvaktar nog gärna än blir uppvaktad :P | |
| micro113 | 2009-01-30 12:24 | |
![]() | En kram, en puss, ett jag älskar dig mitt i vardagen av ingen anledning alls annat än att man är inom räckhåll eller hörhåll. Jag är lyckligt lottad, blir uppvaktad så varje dag :) Ibland kommer det en blomma, och ibland kommer ett lass chocklad utan att man bett om det -- han har koll på mitt humör och vet när det nacklas tjurvecka -- chocklad är en bra kick mot det. Att den andre känner än tillräckligt väl för att veta en massa saker om en -- vad man tycker om, vad man är allergisk emot osv osv.. Att han kan välja ut nya viner eller rätter baserat på vad jag tycker om, utan att fråga mig vad jag tycker -- eftersom han känner min smak så väl, när det gäller nya viner och filmer bättre än mig själv. Att han ser mig ... oavsett vilka andra ärtor som finns i rummet. Det finns så mycket, så många sätt, kontentan blir väl att få den andre att känna sig älskad och uppskattad. | |
| micro113 | 2009-01-30 12:26 | |
![]() | Jag kan tillägga att han egentligen är den mest oromantiska man som går i ett par skor -- men skapar romantik ändå utan att egentligen mena det. | |
| Billan_85 | 2009-01-30 12:32 | |
![]() | Micro: Gud va fint! :) Antar att ni hållit ihop ett bra tag. | |
| micro113 | 2009-01-30 12:35 | |
![]() | Billan 20 år i maj, gifta 19 sedan i december 08. | |
| Billan_85 | 2009-01-30 12:37 | |
![]() | Micro: Då förstår jag att han känner dig :) Helt underbart att han fortfarande behandlar dig som en prinsessa efter så många år, det är kärlek det! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 12:57 | |
![]() | Uppvaktad? Sådant trodde jag bara man höll på med i Jane Austens värld, straxt innan man masade sig till far och anhöll om dotterns hand och gjorde upp om hemgiften.. | |
| Cajsa-Stina | 2009-01-30 13:02 | |
![]() | Kaninen, har inte du redan gjort det med din dams fader? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:15 | |
![]() | Haha nej, hon är en vuxen kvinna och vi lever faktiskt på 2000-talet sist jag kollade..:) | |
| vindsus86 | 2009-01-30 13:19 | |
![]() | micro: blev du chockad när han gav dig chocklad? haaaha | |
| Billan_85 | 2009-01-30 13:19 | |
![]() | Jag kommer be om dotterns hand om jag hittar någon jag vill gifta mig med. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:20 | |
![]() | jag är inte så romantisk av mig,,,men jag kan väl säga sohär,bara man verkligen kan känna det kommer från hjärtat,så kan det vara att han bjuder mig på pannkakor å mjölk elr säger att han älskar mig på ika,,jamen ni förstår jag vill iaf inte hålla på å påpeka saker jag vill,å jag vill ju inte så mycket*s*bara det som han väljer å göra spontant vad de än är så blir jag skit glad!!=) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:25 | |
![]() | Varför krångla till saker för? Räcker det inte med att tala om hur man känner för en person, måste man visa det med champagne och blommor, är det bättre då? Jag skulle inte vilja vara ihop med en brud som väntar sig presenter och middagar i tid och otid bara för att man ska visa vad man tycker..Duger inte ett enkelt "jag älskar dig" längre? | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:27 | |
![]() | Gärna att han bjuder på en fin och mysig middag.. att han är snäll, ödmjuk och påhittig.. och humoristisk | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:29 | |
![]() | Därmed inte sagt att man inte kan vara lite romantisk ibland och och "uppvakta" men det ska ju komma spontant och inte vara något som förväntas. Sen är det väl iofs inget som säger att det är vi män som måste stå för uppvaktandet hela tiden, i jämlikhetens namn..:) | |
| Billan_85 | 2009-01-30 13:30 | |
![]() | Kanin: Klart att det duger! Men jag anser att det är viktigare att visa att man älskar och bryr sig om någon. Genom att typ, koka kaffe en morgon o ställa fram frukost sedan väcka sin käresta med en puss och säga att frukosten är dukad eller diska och dammsuga innan hon kommer hem från jobbet utan att hon bett om det. Spontana smågrejer gör otroligt mycket. I mitt tycke, att överösa med materia är inte kärlek. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:31 | |
![]() | Det är ju ungefär det som jag menar billan..:) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:31 | |
![]() | Billan:det är så jag känner med | |
| vindsus86 | 2009-01-30 13:32 | |
![]() | två klasskamrater till mig satt och pratade om sina drömmän i skolan häromveckan. om hur viktigt det är för dem att de får presenter och får pengar till saker när de vill. att det är mannens uppgift att ge dem det. jag orkade inte kommentera. | |