Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sisilisko | 2009-01-31 14:29 | |
![]() | michael jackson! jag gör ett arbete om michael jackson och ett kapittel ska handla om vad allmänheter tycker om hans musik/personen och skandalerna! skriv!! :) | |
| Billan_85 | 2009-01-31 14:34 | |
![]() | Jag tycker om hans musik men avskyr honom som människa pga alla skandaler. | |
| Skidskytten - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:36 | |
![]() | Jag tycker som billan. Att han är homo, det är vidrigt och mot all mänsklig natur. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:36 | |
![]() | En bra artist som gjort världens kanske bästa album någonsin (Thriller). På senare år har han väl inte direkt rosat marknaden emellertid. Men han är ju en legendar på många vis. Vad han gör på sin fritid bryr jag mig ringa om. | |
| Sisilisko | 2009-01-31 14:36 | |
![]() | i en intervju sade han att han gillar att sova i samma säng som ungar, men han skulle aldrig utnyttja dem sexuellt | |
| Billan_85 | 2009-01-31 14:38 | |
![]() | Jag har ingenting emot att han är homosexuell! Att vara homosexuell är ingen skandal FFS! Skidskytten: Jag tycker du kan behålla idiotiska och fördomsfulla kommentarer för dig själv! | |
| Sisilisko | 2009-01-31 14:39 | |
![]() | han är inte homosexuell... | |
| Skidskytten - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:40 | |
![]() | jag skulle kunna tänka mig att sova i samma säng som Robban, men för den sakens skull inte tänka mig att bli utnyttjad sexuellt. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:41 | |
![]() | Skidskytten är det kul att ta kändisars namn och allt Björn Ferry har inte tid att spela Betapet enligt mig så det är dåligt namnval du har tagit | |
| Billan_85 | 2009-01-31 14:42 | |
![]() | Han påstår det men tänder på pojkar? | |
| katta_strof | 2009-01-31 14:46 | |
![]() | ehhh. skidskytten - ingen v i l l nog bli u t n y t t j a d ? homosexualitet finns även i djurriket. det är inget fel eller konstigt med det. men jag tror inte att M.Jackson är just homosexuell. Tror nog att det är en annan läggning som gäller där. Men vem vet - ingen här känner honom personligen. det vore oxå trist om Sisilisko's inlägg här kommer mynna ut i en tråd om sexuella läggningar. håller med Robban om skivvalet. den är faktiskt väldigt bra, håller än idag oavsett vad M. Jackson är/inte är eller har gjort/ inte gjort. | |
| Skidskytten - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:47 | |
![]() | Nu tycker jag att tråden börjar tappa lite. Jag sammanfattar lite snabbt. Billan hatar homosexuella, jag träder in som en prins till de frigjorda och säger ifrån NightRanger har mens men vill inte använda damblöja Jackson är ett geni | |
| Sisilisko | 2009-01-31 14:47 | |
![]() | spännande...men det är en tolkningsfråga att "bara" sova i samma säng som ungar...jag tar det iaf. som pedofileri i varje fall.. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:48 | |
![]() | Skidskytten du är konstig men om jag har mens är det mycket bättre än vad du har så skärp dig är det kul att va emot allt och alla | |
| Sisilisko | 2009-01-31 14:49 | |
![]() | det som jag gärna skulle vilja ta upp är följande fråga: Varför älskar inte världen Jackson som man älskade t.ex Elvis? Elvis dog av sina misstag och orkade inte vara kvar på jorden, medan Jackson är kvar, trots att han inte haft det lättaste liv. Kan det vara så att Elvis dog när han var som kändast att han ännu är älskad? Har Jackson helt enkelt blivit "för känd"? | |
| Sisilisko | 2009-01-31 14:50 | |
![]() | sluta tala skit, vill ej att min tråd stängs :P | |
| Skidskytten - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:51 | |
![]() | Sisiliko sa, färgen röd är röd nightranger frågar om färgen röd är röd | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:51 | |
![]() | Elvis jag gillar inte musiken och Elvis själv . han är överskattad Michael Jackson jo hans musik funkar i mina öron men jag bryr mig int eom människan heller | |
| Billan_85 | 2009-01-31 14:54 | |
![]() | Jag bryr mig inte om vad han har för läggning oavsett vilken han har, tycker bara om hans musik. Skitskytten: Tycker du är tragisk som hatar en hel drös av människor som du inte ens känner. Tycker även att det är smått roande att du lägger ner energi på att förlöjliga dig sjäv. | |
| 1335991 | 2009-01-31 15:03 | |
![]() | Jag tkr att Jackson´s musik,speciellt Thrillerplattan är helt suverän och den håller än idag. Men jag gillar inte Jackson som person och det är enbart pga av alla skandaler. | |