Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-02-07 16:57 | |
![]() | Vinner rätt låt ?? ..eller blir det en jury som återigen bestämmer vem/vilka som vinner i årets melodifestival ? Vad tror ni ? Man undrar hur mycket pengar det är med i spelet. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-07 17:01 | |
![]() | Melodifestivalen är kass. | |
| Piaree | 2009-02-07 17:02 | |
![]() | Nej. | |
| Missolsson | 2009-02-07 17:02 | |
![]() | samma trista låtar med samma trista artister. Så samma, gäsp......... | |
| Snoosy | 2009-02-07 17:02 | |
![]() | håller med, är måttligt trött på allt hyckleri bl a | |
| Maradona1986 | 2009-02-07 17:08 | |
![]() | Här i alla fall en riktigt skön schlagerprofil. Synd att sådana inte är med längre www.youtube.com/watc...Jr dxhxqHLM | |
| levmysjkin - Ej medlem längre | 2009-02-07 17:12 | |
![]() | Juryn lyssnar igenom bidragen koncentrerat utan att se "scenshowen", utan alkoholintag och utan medlemskap i vissa artisters fanclub. Ta bort folkdomstolen, eller allra helst, spola hela skiten. | |
| Nunnelunan | 2009-02-07 17:32 | |
![]() | -Vilken tur för alla att man kan välja om man vill se programmet eller ej! Själv tycker jag att alla förbannade sportsändningar är hyckleri och innehåller samma artister och är väldigt kassa! Om rätt låt vinner skall bli spännande att se...??? | |
| Ässät | 2009-02-07 17:35 | |
![]() | Vicket fall som helst så håller ja på Shirley Clamp för att hon har världens vackraste ögon o leende :D o när ja såg henne på priden så va ja helt lyrisk.. jösses va snygg hon e :) | |
| Snoosy | 2009-02-07 17:35 | |
![]() | nunnelunan ?? du menar att allt är uppgjort även inom sport ;) ?? Har varit inne i den tankebanan sj nämligen.. | |
| Snoosy | 2009-02-07 17:37 | |
![]() | ässät,, finns det en mer självgod artist än shirley clamp ? ;) Fast till skillnad från Carola så visar hond et på ett vettigare sätt. Även om jag inte gillar det då :) | |
| Ässät | 2009-02-07 17:38 | |
![]() | Jag yttrade mig om hennes utseende *s*.. carola gillar jag inte för hon e ju verkligen wierd *s* | |
| Nunnelunan | 2009-02-07 17:49 | |
![]() | Snoosy: Det kan ju vara uppgjort på olika vis. Dels finns det vissa som dopar sig, dels finns det väl en och annan slant som lockar vissa - mot en prestation/ickeprestation . Melodifestivalen är trevlig underhållning, medan schlagerfestivalen mest handlar om att hålla relationer mellan grannländer uppe. Tävlingsmomentet är väl sekundärt? | |
| Snoosy | 2009-02-07 18:04 | |
![]() | nunne,, det är just det där som är trist. Inte klokt rent ut sagt. Att sportmänniskor lockas till att tjäna pengar på att förlora. Hur ska man veta vad som är ''real and whats not''. Känslan och spänningen kring allt som har med sport är för mig borta (Även andra tävlingar, inom showbiz bl a) Har märkt mycket skumt kring VMet som pågår nu. Frågan är ? Är vikarby skadad ?? Man kan aldrig veta. Åkte Anja ut med flit ? Vem kan veta :I | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-02-07 18:04 | |
![]() | Blir kanske svårare att komma till finalen i år, eftersom man inte bara har medtävlarnas röster utan även sina anti-röster emot sig. Men å andra sidan har medtävlarna det också...? | |
| Snoosy | 2009-02-07 18:07 | |
![]() | bamse,, det är gulligt av dig att tro att tävlingen inte är uppgjord. Dom hittar alltid nya sätt för att lura oss tittare. | |
| Snoosy | 2009-02-07 18:09 | |
![]() | Tycker synd om de som ringer och röstar. Snacka om att kasta pengarna i sjön.. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-02-07 18:11 | |
![]() | Jag ringer aldrig och röstar. Konspirationsteorier har jag inte heller. :) | |
| Solinari | 2009-02-07 18:24 | |
![]() | Rätt låt är aldrig ens med, den kan alltså inte vinna. | |
| krutmarie | 2009-02-07 18:34 | |
![]() | Ässät, jag gillar också Shirley, man blir glad av att se och höra henne. Snoosy, på vad sätt tycker du att hon är självgod? Det har jag aldrig märkt nåt av. Carola däremot tror ju att hon är GUDS utsända för att förmedla nåt till oss övriga dödliga. Jag gillade henne för sådär 25 år sen, men sen har storhetsvansinnet på nåt sätt tagit överhand (eller är det nåt annat?) Det är lite trist att tänka att allt skulle vara uppgjort osv, men det förekommer ju överallt så. | |