Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tina79 | 2009-02-18 14:27 | |
![]() | Dåliga förlorare Ingen gillar väl att förlora men jag kan bli så trött på folk som spelar på blodigt allvar. Jag förlorar själv ofta och tar det med en klackspark, det e ju bara ett spel. Så händer det då en gång på 1000 att man får till ett bra ord på en massa röda som ger väldigt mycket poäng, kan förstå att motspelaren inte tycker det är så roligt men för det behöver man ju inte vara otrevlig. Det är ju inte så att det inte har hänt mig själv i något spel så jag inte vet hur det känns men då får man ju ta det som det kommer. Ja jag vet inte, ville väl bara få skriva av mig lite och ev se om andra kanske hade upplevt liknande. | |
| hungerstrejk | 2009-02-18 14:29 | |
![]() | det här var nåt nytt! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-02-18 14:29 | |
![]() | flyttas till "dåliga förlorare"-fliken meddelas endast här | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-18 14:29 | |
![]() | :D | |
| milla39 | 2009-02-18 14:30 | |
![]() | Eller inte :P ..Men jag håller med Tina 79..Dåliga förlorare borde inte ens ha tanken att spela.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-18 14:32 | |
![]() | Det är väl bara att skaffa sig lite stake och selektiv syn, för att sen anmäla till abuse och skratta när de åker ut. | |
| Tina79 | 2009-02-18 14:36 | |
![]() | Jag är inte så insatt i hur allt fungerar här så jag vet inte om det var på fel plats jag skrev tråden, forumet är nytt för mig och trodde att man kunde använda sig av det för att få hjälp med olika problem och respons i sånt man undrar över. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-02-18 14:38 | |
![]() | förlåt oss, vi har vart här för länge och försöker bara hitta nya sätt att förlusta oss på andras bekostnad. lumpet är vad det är. | |
| TASKMÖRT | 2009-02-18 14:42 | |
![]() | Ja det är alltid jobbigt med folk som blir dryga och elaka när de förlorar. Har tom. mött en som blev riktigt otrevlig och kallade mig äckliga fuskare när jag rullade två gånger i en match (trots att jag hade en blank i varje rull och båda var are-rullningar :) ). Såg dock senare att han hade blivit avstängt eller lämnat bara nån dag efter... | |
| krutmarie | 2009-02-18 14:44 | |
![]() | Dåliga förlorare finns det ju inom allt, både spel och idrott. Jag gillar inte heller att förlora, men jag tycker iaf absolut inte att man måste bli otrevlig för det. Det är väl bättre att sitta vid datorn och säga f-n för sig själv om den andra lyckas ha sån tur som själv gärna vill ha när det gäller bokstäver och en massa röda/gula rutor när man får börja. Tror att det är en mognadsprocess att helt enkelt lära sig att man inte KAN vinna varje gång även om man vill. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-18 14:44 | |
![]() | Irl är jag världens sämsta vinnare. Tydligen uppskattar inte medspelare vinnarsång, vinnardanser och glada utrop och hånskratt ^^ | |
| krutmarie | 2009-02-18 14:45 | |
![]() | Taskmört, då var det väl nån annan som anmälde personen ifråga kanske. För trots ditt nick så var det väl inte du? ;) | |
| krutmarie | 2009-02-18 14:47 | |
![]() | Trash, det tycker jag skulle va skitkul att se, kanske i framtiden om vi spelar Beta på samma sätt som det finns videokonferenser idag. Men då måste du lova att dansa med plymer av strutsfjädrar så det verkligen blir en segerdans. Sen ska du skratta så där hånfullt och elakt som häxorna i sagor gör ;) | |
| Tina79 | 2009-02-18 14:48 | |
![]() | oki,, ja att folk orkar bara. Det jag reagerade över mes nu var inte allt under spelets gång utan när spelet var över och jag då tackade för machen och motspelaren svarar NEJ det var ingen god mach. Nä hä, men det tyckte jag, trots att jag fick höga poäng på den första rullningen så jobbade ju min motspelare på ganska bra och fick till en hel del bra ord iaf. | |
| Tina79 | 2009-02-18 14:49 | |
![]() | oj så mycket det hant skrivas innan jag var klar med mitt inlägg efter taskmörts inlägg | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-18 14:49 | |
![]() | Folk orkar det mesta... knut: Hehe | |
| TASKMÖRT | 2009-02-18 15:41 | |
![]() | "Taskmört, då var det väl nån annan som anmälde personen ifråga kanske. För trots ditt nick så var det väl inte du? ;)" Nej det skulle jag faktiskt aldrig göra, jag är innerst inne en gaska snäll fisk (med task) | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-18 15:44 | |
![]() | Eller så vinner du helt enkelt, låter förloraren sura, stänger ner spelet och glömmer det. | |
| Caligatia | 2009-02-18 15:47 | |
![]() | När det gäller att vara dålig förlorare är jag mest självömkande... Kastar iaf inte saker omkring mig längre. :) | |
| Ässät | 2009-02-18 15:47 | |
![]() | www.betapet.se/forum...e= -0#21933 här e länken som heter exakt likadant..varför inte fortsätta i den? :) | |