Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 354 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:21 | |
![]() | Lämnar ni hunden utanför affären? Jag ställer aldrig min hund utanför affären när jag går dit och handlar. Det finns så många knäppskallar som kan ta sig för vad som helst. För några år sen så hade vi en galen käring som gick runt och mata hundar som stod utanför affärer med köttbullar som hon hade lagt glasbitar i. Fem hundar fick sätta livet till i min stad. Hur gör ni andra? | |
| Prositi | 2009-02-23 19:23 | |
![]() | Det värsta är väl inte vad de kan mata hundarna med...folk kan ju stjäla er hund med. Vi hade några som stal hundar här i stan i somras.... Visst, även om man tycker att folk inte ska ta något som inte är sitt vet vi ju att det är inte alla som har respekt nog att INTE stjäla.... | |
| mrperfect | 2009-02-23 19:24 | |
![]() | Vad i h---te, vilken knäppkäring, stackars hundar :( Om jag hade haft hund skulle jag låtit någon jag känner passa hunden under tiden. | |
| x_o - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:24 | |
![]() | Såg på tv att man snor små hundar. Drar ut deras tänder o har dom som bete åt sina kamphundar. Fy f-n säger jag bara. | |
| fansattra | 2009-02-23 19:25 | |
![]() | vi lämnade vår på en koreansk restaurang, de skulle passa honom men han försvann sa ägarna... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:25 | |
![]() | skulle aldrig lämna min hund heller!!!! men fy faaaan va hemskt;( å sen,bara det att sitta utanför,tex på stan,där det rusar människor förbi,tycker vissa hunder ser så stressad ut,å med svansen mellan sina ben,mår dom inte bäst av å va hemma?vissa kan ju va inne lääänge i butikerna,ska dom shoppa,va ska då hunden med å göra?? | |
| Ässät | 2009-02-23 19:26 | |
![]() | Igår såg jag två hundar satt o frös utanför en pizzeria mittemot där ja bor medan husse va inne o käka pizza *eller nåt annat gott suck*.. han va nog inne säkert en halvtimme.. han kunde väl ha beställt o tagit me hem istället.. :( | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:28 | |
![]() | Det är ändå många som gör det. Det är lite konstigt tycker jag. Ingen ställer ju sin bebis utanför en affär. Och en hund är ju lika försvarslös anser jag. | |
| Stormfrun | 2009-02-23 19:28 | |
![]() | Att lämna sin hund utanför affären och i bilen tycker jag är helt idiotiskt. Ska man handla kan väl hunden stanna hemma? Jag skulle aldrig lämna min hund vare sig i bilen eller utanför någonstans utan uppsikt!!! Som sagts tidigare... det stjäls massor av hundar varje år. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:29 | |
![]() | kissed:helt klart | |
| Tess 08 | 2009-02-23 19:30 | |
![]() | Det är ju inte kul med de som lämnar sina hundar och hunden skäller som en galning till husse/matte kommer heller... Ibland har jag sån lust att säga åt dom människorna. Har faktiskt sagt åt en hund en gång. Hunden skällde konstant och när en annan hund skulle gå förbi (på behörigt avstånd) började den bundna hunden skälla som en galning och försökte nå den andra hunden (inte aggressivt eller ilsket utan så som hundar skäller "annars). Så jag tog fram arga rösten och kommenderade hunden att vara tyst. Det funkade inte, men jag fick den att lägga sig och vara stilla.... | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:30 | |
![]() | Eftersom jag jobbar med hundar får jag alla varningsmejl angående bl.a, de organiserade ligor som åker på stöldturnéer för att skaffa s.k. bait-dogs till pitbulls att öva på. De tar allt!!. En stackars gammal elvaårig labradortik bl.a. en av de senaste räderna. . Så svaret är ett Stort fett NEJ!!! ALDRIG !!!!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:32 | |
![]() | Ja vissa av dem, vissa inte. Går hundstöld på hemförsäkringen tro? | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:32 | |
![]() | Kissed: men nån käring hoppas jag väl inte att det var. En kärring i så fall ;) Jag skulle aldrig vilja lämna mitt husdjur utan uppsikt på allmän plats. det är ansvarslöst tycker jag. | |
| Malla13 | 2009-02-23 19:34 | |
![]() | Jag skulle inte heller lämna min hund utanför en butik.... Tyvärr så har samhället blivit så knäppt att man inte längre kan ta med sin hund när man ska handla för att folk kan ta dem...grrr.... Skulle aldrig riskera den finaste vovven i världen för det...=) | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:34 | |
![]() | Jag tar med mig hunden in | |
| Tess 08 | 2009-02-23 19:35 | |
![]() | För det är ju sååå tillåtet i mataffärer och på restaurang?? | |
| Ronny | 2009-02-23 19:35 | |
![]() | skulle aldrig lämna min prinsessa nånstans.. finns för många idioter. o hemska barn som inte går att lita på. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:35 | |
![]() | Får man det Curly? | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-02-23 19:37 | |
![]() | japp om de inte sitter en hundförbudsskylt, de flesta affärer tillåter hund och faktiskt rätt många resturanger också ( på sina uteserveringar). Handlar gör jag efter jobbet och då är inte hunden med. | |