Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 302

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Boopsie2009-02-24 11:00
Antal inlägg: 20

Vad tycker du ?
Ibland blir jag så trött på Forumet !

Man blir bara så TRÖTT på det.

Jag accepterar att människor är olika , tänker olika osv...

MEN otrevliga människor, pessimister osv sådana som är rent j*a elaka det är lagom jobbigt.

Snäsiga , grymma med mera med mera...

Även om man inte tycker samma kan man väl skriva saker i en trevligare form eller snällare...

För tycka måste man få i ett forum.
Det är liksom grejjen i det hela.

Men ibland när man läser så är det ju rena häxjakten på kanske en felformulering...

Jag UNDRAR om en del är lika kaxiga , coola, snäsiga, elaka, roliga, iskalla, kärleksfulla på hemmaplan....

Själv är jag samma skitstövel jämt...

Pladdrar på vilket gör att i skrift kan det verka avigt..
Men jag bjuder på alla mina tabbar :)

Vad tycker Du om Forumet ?

grönöga - Ej medlem längre2009-02-24 11:02
Antal inlägg: 5570

Komplicerad hatkärlek, bästa beskrivningen jag kan ge.

bizzzy - Ej medlem längre2009-02-24 11:08
Antal inlägg: 3169

Det beror på mitt eget humör. Om jag är på gott humör så blir jag inte störd av "skitstövlar" utan kan bara skratta åt det, (kanske inte den elake egentligen menar att vara elak). När jag är låg så blir jag negativt påverkad av en hel del.. När det gäller vad som skrivs så kan det många gånger faktiskt handla om hur man själv tar det som skrivs beroende på hur man mår för dagen, och inte på vad personen egentligen vill säga.

trashone - Ej medlem längre2009-02-24 11:46
Antal inlägg: 18678

Det är mer störande med positiva idioter som missbrukar språk.

JuicyM2009-02-24 11:46
Antal inlägg: 326

"Jag UNDRAR om en del är lika kaxiga , coola, snäsiga, elaka, roliga, iskalla, kärleksfulla på hemmaplan...."

- Det är ju det som är fördelen/nackdelen, beroende på vilken situation det är, att man är anonym och kan säga vad man vill, kanske på ett sätt man inte annars skulle våga säga det.
Om en person är kaxig eller elak kan det kanske bero på att han/hon i själva verket mår dåligt på riktigt och får då ut sin ilska på personer på internet. Där kan han/hon vara anonym och dessutom märker man inte av att personen man är elak mot kanske blir sårad, för det vill man säkerligen egentligen inte.. Så tror jag!

Miss_jk2009-02-24 12:37
Antal inlägg: 8941

Tycker det är helt okej att ryta till ibland och påpeka om någon är helt ute och cyklar. Irriterad kan man bli även på ett forum liksom. Däremot kan jag störa mig på folk som inte skirver ett enda inlägg som har med själva tråden att göra, utan bara påpekar hur andra är och skriver.

Smartguy2009-02-24 12:41
Antal inlägg: 65

jag stör mig på folk som är avundsjuka i forumet och vill platta till folk bara för att själva framstå som bättre.

Ronny2009-02-24 13:04
Antal inlägg: 518

haha trash
det var bra sagt. håller helt med.

homeopatrik - Ej medlem längre2009-02-24 13:51
Antal inlägg: 638

Jag tycker att forumet är lamt...Ja? Kan vara kul ibland. Men för det mesta skittråkigt. Det är dock fel att skylla på forumet. Som vanligt är det ju användarna som skapar innehållet. Därmed är vi alla kollektivt ansvariga. Jag ska ta mitt ansvar och hålla en tyst minut.

Viktor_M - Ej medlem längre2009-02-24 14:08
Antal inlägg: 1637

det är så lätt att snäsa åt folk och vara elak när man är anonym och inte behöver vara fysiskt nära den tilltalande. Fick se ett underbart exempel på detta igår kväll. Och visst, det är fegt.. men dessväre sant. så länge ett respektabelt språk används och man visar respekt för de andra deltagande så får man väl vara hur grym, elak, rolig och cool man vill. Det tycker jag är förutsättningen för ett forum. Man kan inte tycka om alla och tycka om allt de säger. men respekt är någon man alltid bör ha med sig.

homeopatrik - Ej medlem längre2009-02-24 14:38
Antal inlägg: 638

Man ska inte ta åt sig personligen. När jag blir upprörd tar jag en titt på www.youtube.com/watc...kF 4JD2rO3Q räknar till metal och sväljer några järn.

canvas2009-02-24 17:23
Antal inlägg: 282

tror inte att man blir otrevligare bara för att man är anonym, ta bara en promenad på stan och du kommer att mäska att de ända trevliga är folk som är i tjänst( finns undantag)

DennisPlz2009-02-24 17:27
Antal inlägg: 4031

Jag tycker att en forumtråd ska ha en vettig rubrik.

älgvägen2009-02-24 17:29
Antal inlägg: 198

roligt att skriva om olika funderingar o prata(skriva) bort en stund med vänner på nätet o oxå träffa nya personer med nya åsikter

dudeniro - Ej medlem längre2009-02-24 17:29
Antal inlägg: 6214

jag tycker att forumet mest är.

carlmartin - Ej medlem längre2009-02-24 17:32
Antal inlägg: 4590

thrash- hur gör man när man missbrukar språk?

pion ekrot2009-02-24 17:34
Antal inlägg: 3340

Jag håller med om att det är roligare när det skrivs schysst även då man inte håller med varandra i sakfrågorna. Jag hade nån slags daltgrej med att tycka lite synd om dem som skriver mer eller mindre öppet otrevligt, men nu har jag inte ens det. Det bara tröttsamt och tråkigt, och tyvärr har inte mina ögon skapat någon fullfjädrad silfunktion ännu.

älgvägen2009-02-24 17:38
Antal inlägg: 198

vist måste man få ha olika åsikt men man måste acceptera andras o att vara elak e ingen nytta så ja håller för ett glatt deltagande o som kan sprida lite glädje åt andra

Depeche Mode2009-02-24 17:43
Antal inlägg: 38

enjoy the silence

carlmartin - Ej medlem längre2009-02-24 18:03
Antal inlägg: 4590

thrash- hur gör man när man missbrukar språk positivt?

"missbruk" och "språk" förekommer i ett inlägg av dig tidigare i tråden. hänger de två orden ihop? försöker förstå vad du menar.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?