Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1stclassriot | 2009-02-24 13:11 | |
![]() | Så jävla mycket gnäll! Jag bor på en liten ort där det enligt folk "aldrig händer nånting" och det är ganska sant, beroende på hur man ser det. Jobbar på en krog där vi nu försöker få nånting att hända genom att anordna temafester, den första på fredag, ändå är folk måttligt intresserade. Jag fattar inte hur folk funkar! När man äntligen fixar så att det händer nånting och sen säger folk "njaaa neee vet inte om jag ska gå på det" VA FAAN SÄGER JAG BARA! Jävla idioter... Vad är det med folk!???? | |
| The_Viking | 2009-02-24 13:13 | |
![]() | Som sagt, en jävla massa gnäll! | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-02-24 13:13 | |
![]() | Bara för att man är uttråkad måste man ju inte gilla allting. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-24 13:14 | |
![]() | Får man fråga vad det är för tema på festen? | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 13:18 | |
![]() | 90-tal. Det var en likadan fest inne i en större stad. Folk på min ort när de går ut en vanlig lönehelg blir helt tokiga när det spelas musik från 90-talet. Vi kommer att ha 70 och 80-tal och då får folk klä ut sig men det kommer de inte göra för folk är så jävla tråkiga och rädda för att de ska skämma ut sig om de går utklädda | |
| JuicyM | 2009-02-24 13:19 | |
![]() | Problemet är att er krog troligtvis fått en dålig stämpel, där är tråkigt och händer aldrig nåt. För så va det på ett ställe här i min stad.. Ingen gick dit för att där alltid var så dåligt. Det spelade ingen roll att det anordnades saker för folk resonerade ändå: Nej där har man alltid så tråkigt. Det kommer inget folk. Och resonerar många så, så blir det ju så också. Tyvärr.. | |
| HME | 2009-02-24 13:23 | |
![]() | Är 90-talet redan slut? Jag försökte berätta om klassisk sf-litteratur för barnen, men då kommenterade 13-åringen ointresserat: -Mamma, år 2001 är inte science fiction, det är historia. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 13:25 | |
![]() | det har varit rätt mycket folk den här helgen, vilket var förvånande eftersom det brukar va dåligt sista helgen innan lön. det enda stämpeln jag tror att vi har, tyvärr, är väl att det klassas som alkisställe men så är det inte riktigt. Visst att det kan komma sunkiga människor dit men vi kan inte neka folk bara för att de ser sunkiga ut och synligt påverkade människor kommer absolut inte in. Folk kommer ju när det är bra band och ibland är det dåliga band och då kommer de som vill liksom. Stället jag jobbar på är den enda krogen för lite äldre, typ 40+ så jag tror väl att unga drar sig för att gå dit för att de tror att jag gubbarna ska tafsa och grejer vet inte, men det har aldrig hänt för det är ju vakter där. sen är det så att det oftast också är samma människor som går dit helg efter helg och det är därför en del åker till stora grannstaden för att de är trötta på att se samma folk jämt. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 13:27 | |
![]() | haha "för att de tror jag gubbarna ska tafsa" det JAG:et ska bort därifrån haha. jag tafsar inte på folk, det har jag inte tid med :D | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-02-24 13:31 | |
![]() | Väldans vad du gnäller, 1stclassriot! | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-24 13:34 | |
![]() | Det är väl fel klientel som ni inriktar er på kanske. Om krogen är för 40+ så kanske inte 90 tals tema är en hit.. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 13:35 | |
![]() | jamen krogen är inte inställd på en viss ålder den är för alla. det kommer ju ungdomar dit också, mest ungdomar faktiskt. och ja sophistry, jag gnäller lika mycket som alla andra j*vla svennar som inte har bättre för sig | |
| nataber | 2009-02-24 13:37 | |
![]() | gnälla över folk som gnäller? och sen gnälla på dom som gnäller över folk som gnäller. gnäll gnäll gnäll. tystnad. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-24 13:42 | |
![]() | 1st, du skrev att krogen är den enda för lite äldre och då kanske ni skulle tänka på den gruppen istället för att få även dem att lämna krogen. Risken är ju den att de yngre inte går dit för att krogen är känd för att de äldre sitter där och när ni då har 90 tals tema skrämmer bort de kvarvarande äldre istället för att locka dit de yngre.. Bara en tanke ifrån mig. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 13:49 | |
![]() | jo men detta tema har vi för att locka dit lite yngre. nästa teman kommer vara mer för de äldre; 60, 70 och 80-tal. | |
| MatsJoel | 2009-02-24 13:51 | |
![]() | "synligt påverkade människor kommer absolut inte in" Jag tror jag har hittat problemet. | |
| nataber | 2009-02-24 13:51 | |
![]() | kanske skulle köra andra teman än just 50-60-70-80-90. väldigt uttjatat. ha landsteman, afterski, mexico, aktuella händelser. dra dit band och ha spelningar. hyr in olika dj's. | |
| nataber | 2009-02-24 13:52 | |
![]() | ps. sen kan det ju vara att hela finspång suger. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-24 13:55 | |
![]() | Det är ju inte säkert att definitionen av "hända något" för alla är att klä ut sig och gå på krogen. Det är ju sånt man gör varje helg om man är medelsvensson. De kanske syftar på misshandel och bankrån...Ja? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-24 14:08 | |
![]() | Det har du rätt i home, 90 tals musik på krogen är väl knappast årets happening..haha Lite lokala förmågor skulle kanske dra lite folk. Kunde varit kul att kolla på britta som sitter i kassan på konsum försöka sig på ett strippnummer eller varför inte bosse på försäkringskassan som försöker sig på att slå gitarrläraren peter i ölhävning.. Sånt är alltid kul att kolla på =)) | |