Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yolenaur | 2009-02-26 21:49 | |
![]() | Mardrömmar I natt var det andra gången som jag drömde en mardröm om relativitetsteorin. Vad har ni haft för konstiga mardrömmar? | |
| Bitte - Administratör | 2009-02-26 21:51 | |
![]() | www.betapet.se/forum...=- 0#925340 Många har haft mardrömmar enligt denna tråd Bitte | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-26 21:52 | |
![]() | haha, ja relativitetsteorin är kuslig! jag har drömt mardrömmar av alla dess slag i mina dar, en gång blev jag biten av en staty. en väldigt liten staty. I samma dröm så hade jag en dialog med en mus minns jag också. den var väldigt läskig då i alla fall. | |
| vindsus86 | 2009-02-26 21:53 | |
![]() | får man bara skriva mardrömmar här? jag hade en jättekonstig dröm förut, men inte riktigt mardröm. | |
| yolenaur | 2009-02-26 22:19 | |
![]() | kör på med vad du vill vindsus! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:22 | |
![]() | Min dagsmardröm är att någon kan läsa mina tankar. Den dagen det sker är det kört | |
| Skugga | 2009-02-26 22:28 | |
![]() | Trashone; för att den dagen rämnar din fasad och alla får veta att du egentligen är en vek och älsklig själ, som tycker om rosa fluffiga moln och små ulliga lamm? :) | |
| vindsus86 | 2009-02-26 22:28 | |
![]() | åh då får jag berätta om min senaste dröm. jag drömde att jag låg och sov i min loftsäng då två personer, en ung man och en ung kvinna, kom upp i sängen för de var arga på mig. så satt de i min säng och skällde ut mig för något. vad minns jag inte. jag tror de tyckte jag tagit något från dem, vilket jag inte hade. samtidigt som de skällde ut mig försökte jag förklara att min säng inte var gjord för tre personer, men de gick inte ner. då gick sängen sönder. vilket gjorde mig arg. så jag misshandlade kvinnan i hallen. slängde omkring henne i håret och så samtidigt som jag sökte sympatier hos folk som tittade på eftersom hon, respektlös som hon varit, sprutat tandkräm i ansiktet på mig. efter att ha slängt omkring henne i hallen ett tag (vilket resulterade i att hon tappade typ hälften av håret, jag hade det i en boll i handen:/) och samtidigt haft en djup, förstående diskussion med henne, så insåg jag att allting var killens fel så jag gick för att uppsöka honom i mitt rum. då hade han klippt av sig allt sitt hår för att försöka kunna låtsas vara någon annan, så jag inte skulle se honom när han smög ut. då var det även typ 20 ungar i mitt rum som fjantade runt med någon kebabgrill. efter det blev det typ ett hopp i historien. jag beslutade mig för att, ur respekt för tjejen, försonas med hennes pojkvän (?). så vi såg på america's funniest home videos julspecial hemma hos mamma och pappa. då blev jag återigen irriterad på denna killen för han matade mina katter med tuggummi. sedan ringde telefonen så då vaknade jag. och hela denna drömmen var totalt ångestfylld eftersom jag inte visste hur jag skulle laga min säng. (som i verkligheten inte är sönder, bara i drömmen. tack och lov.) | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:29 | |
![]() | Jag hade en mardröm när jag var liten, ca 5-6 år. Det var en stor björn i vardagsrummet och jag gömde mig bakom soffan :( Var fan skiträdd :D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:30 | |
![]() | Skugga: Fasaden rämnar ja, fluffiga moln är inte riktigt det som kommer ut :D | |
| Skugga | 2009-02-26 22:34 | |
![]() | Är du säker trash? Jag tycker du verkar ganska sympatisk iaf. :) Fast å andra sidan tycker jag sällan "rosa fluff-människor" är så värst sympatiska. Oj vad jag bidrar till trådämnet. Sorry. *håller truten* | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:35 | |
![]() | Vindsus 86. :-))))) Den drömmen var verkligen konstig. Och kul! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:35 | |
![]() | Men sccchhh! Du dödar min image ;) Jag har drömt att jag slaktade lamm och åt, men öronen promt skulle vara kvar. Wierd. | |
| vindsus86 | 2009-02-26 22:44 | |
![]() | ja eller weird. ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:48 | |
![]() | det är faktiskt betapets fel att jag stavar som en avart från hönsen. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-26 23:09 | |
![]() | Hålla sig till ämnet är svårt ibland | |
| Mandark | 2009-02-26 23:14 | |
![]() | Jag drömmer alltid mardrömmar, speciellt dagen (eller heter det natten) mot dagen då jag ska träffa bossen. | |
| Mebiti | 2009-02-26 23:15 | |
![]() | När jag var liten (4-5 år) drömde jag rätt ofta att jag jag var på ett flygplan med Tarzan och nån annan tjej. Och när Tarzan pussades med den andra tjejen blev jag jättesvartsjuk och ropade dramatiskt "hjälp, Tarzan, hjälp!" och hoppade ut. Och så flög jag jättelänge innan Tarzan hoppade efter och då vaknade jag, jämt. Några år senare drömde jag en forstsättning också. Då landade jag i djungeln och svingade mig bland lianerna medans Tarzan kom efter och försökte be om ursäkt, men den gubben gick inte. | |
| Jesper M | 2009-02-26 23:32 | |
![]() | igårnatt väckte jag min tjej gapandes att någon har spytt i taket och att det såg äckligt ut! hon höll inte med och jag lovade henne tydligen att jag skall minnsan visa när vi vaknar på morgonen.... det var inget spy i taket när jag vaknade den morgonen heller :) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-02-27 00:00 | |
![]() | yolenaur, inte för att anklaga någon, men drömde du verkligen om relativitteorin? Själv drömmar jag nog mardrömar minst 2 gånger i veckan. Ofta om jordens undergång, eller häxor,varulvar och fantasiväsen. HAr gjort det så länge jag kan minnas med olika intensitet | |