Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 199 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-02-27 19:33 | |
![]() | Gå i sömnen.. Någon som ertappat er när ni går i sömnen ? Något kul som hände ? Har ett antal roliga, konstiga saker att berätta haha.. ni först :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:38 | |
![]() | jag minns att jag en gång i somras gick och lade mig i en säng och vaknade upp i en annan. har ingen aning om hur det gick till men om jag gick i sömnen så hittade jag i varje fall jävligt bra för att vara sovande. | |
| Snoosy | 2009-02-27 19:40 | |
![]() | viktor, har varit med om en nästan likadan, vaknade upp i soffan. Fattade ingenting. Hade dragit med mig kudde och täcke dit. Hur det gick till det vete feen | |
| Snoosy | 2009-02-27 19:41 | |
![]() | *likadan grej | |
| Prositi | 2009-02-27 19:42 | |
![]() | Jag har då och då vaknat upp i soffan i tv-rummet. Svinkallt och jag frågar mig själv vad jag gör där. En annan gång låg jag bakom dörren i datarummet...som en liten hund... | |
| Quelle | 2009-02-27 19:44 | |
![]() | När jag var ungefär 11 år, så bodde min moster hos oss. Hon hade sitt rum på nedervåningen och jag mitt på övervåningen. Jag traskade en natt ner till henne, väckte henne och sa: "Mamma har tappat allt hår". Sen gick jag upp och la mig igen. Moster blev förskräckt och fick lov att gå upp och kolla, men inte hade mamma tappat håret inte. Jag gick och pratade ju i sömnen ;) | |
| Grodhelvete | 2009-02-27 19:45 | |
![]() | Mamma berättade en dag att jag kommit in till hennes rum (hon trodde jag var vaken, så hon pratade på som vanligt) och sen började jag: "Ah, kom då!" - jätteglad mamma: "men.. vart ska vi då?" jag: "men sluta nu.. kom bara!" - lite surare mamma, som nu hade förstått att jag sov: "haha, jag kommer om du berättar vart vi ska!" jag: "KOM NU!!!" - jättearg jag, med en handflata i panna: "åhhh, juste.. det är ju studiedag!" och sen hade jag bara gått och lagt mig igen :) kanske inte så jättekul, men.. jag tycker det var kul ^^ | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:45 | |
![]() | HAHA! bakom dörrren, den var bra ^^ men fick du inte liggsår eller åtminstone ont, prositi? ja förutsatt att du inte tog med dig kudde och täcke och allt så borde du haft rätt hårt underlag. sjukt det här när man vaknar upp någonstans och inte vet hur man hämnat där. tänk om man skulle vakna upp utlåst i 10 minusgrader nån gång, liksom. | |
| Snoosy | 2009-02-27 19:48 | |
![]() | Min sambo kom in i sovrummet. Jag hade gått och lagt mig tidigare. Där stod jag vid dörren på knä. pratandes i sömnen med en påse. Var helt säker på att min brorsa var där. I påsen. Mins sambo frågade vad jag gjorde. Jag pratar med ''brorsan'' sa jag helt seriöst. Efter ett tag när jag började vakna upp, började jag bortförklara mig. haha. Allt var så verkligt. Brorsan var verkligen där i påsen hehe | |
| Prositi | 2009-02-27 19:48 | |
![]() | viktor: Nope, jag låg där på golvet utan någonting....fråga mig inte varför....hade ont? Japp... | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:50 | |
![]() | Grodhelvete: sånt där är intressant. Just konversationer. Hade en kompis som berättade i sotrt sätt vad som helst när han sov. Jag frågade honom band annat vart hans plånbok var. sen frågade jag vart hans nycklar var och han svarade att han tappat bort dem, vilket stämde. jag kunde fråga alt och han svarade sanningsenligt. jag frågade inget alltför privat då jag tyckte att detta vore etiskt fel. Men det var ett intressant fenomen. | |
| emmylicious | 2009-02-27 19:56 | |
![]() | Nån gång när jag var yngre så somnade jag hemma på soffan framför TV:n så pappa sa åt mig att jag skulle gå och lägga sig. Mamma hade redan lagt sig. Då satte jag först upp ena benet i luften, rakt upp. Sedan det andra. Därefter gick jag ut ur vardagsrummet, in i badrummet och klädde av mig, tog på nattlinne. Sen gick jag upp för trappan till övervåningen, sa godnatt till mamma och gick och la mig. Ganska duktigt att klara av alla dom sakerna i sömnen :P | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:00 | |
![]() | Inte gå i sömnen, men prata i sömnen. Jag ringde alltid och väckte min gamla pojkvän förut för att han skulle komma upp till skolan, och en morgon när jag frågade om han var uppe så svarade han "Men vad gör du nu då, om du sitter i kylskåpet och pratar?" Eeh, vaddå? "Ja, du sitter ju i kylskåpet och pratar. Vad gör du då?" Jag vet med mig att jag gick ner och kissade i duschen en gång när jag bodde hemma... Minns allt mycket klart, hur jag gick nedför trappan, in i badrummet och satte mig på huk i duschen... När jag vaknade på morgonen efter frågade pappa "Vad gjorde du där nere inatt? Var du hungrig?" Hum, kissade i duschen... | |
| Snoosy | 2009-02-27 20:02 | |
![]() | miss,, hehe gjort en sån kisshistoria själv nångång.. Peace, out ;) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:04 | |
![]() | sömngångare ja en van sådan är jag allt även en van sömnpratare sprang ner för trappan i sömnen me mamma och pappa hack i häl stannade i vardagsrummetoch sen bara vände mig om och gick upp och la mig stilla det var många år sen mamma berättar saker än | |
| Venatici | 2009-02-27 20:06 | |
![]() | Mitt ex var en riktig sömnsnackare. En gång, kände jag en hand dras över höften och midjan på mig... Och sedan säger han "Nä, det blir inget köp, det är en stor buckla i lacken här". | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:07 | |
![]() | Mera Chips mera chips sagt av mig på ett fotbollsläger | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:07 | |
![]() | Ja, men det är lite skumt att man är "vaken" men ändå inte. Minns allt, men givetvis så skulle jag aldrig göra det i vaket tillstånd. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:10 | |
![]() | man kan ju göra allt för man blundar ju inte när man går i sömnen då blir det så att man inte slår i saker har många gånger rullat ur den översta sängen i en våningsängs rullat under den understa sängen och vakna på morgonen och undra vafesen jag gjorde där enda som hördes enligt min familj var dunsen från mitt fall i golvet | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:13 | |
![]() | Min kompis har faktiskt "brutit" sin lilla snopp av att ramla nedför en våningsäng. Brutit i den bemärkelsen att han hade morgonstånd när han landade på den och blodkärl och allt annat som finns där i gick av... Passa er killar! Välj alltid underslafen om ni kan! | |