Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-03-08 14:31 | |
![]() | Ingen vanlig filmtråd! Jag vet att det finns en massa filmtrådar. Den här är dock en rekommendationstråd för alla (eller ja, många) genrer i ett. Kopiera och fyll i, tack! Mitt förslag på bästa komedi: skräck: thriller: dokumentär: action: drama: musikal: äventyr: barn: anime: Har uteslutit en specifik genre av hänsyn till de minderåriga på sajten. Kommer ni på några fler så skriv till, har ni ingen att rekommendera i en viss så lämna tomt. | |
| ANDERStG | 2009-03-08 14:35 | |
![]() | Du har utseslutit EN genre? Så all film passar in i dessa fack (+ porr) och det är tydligt vart varje film hör i dessa kategorier? | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-03-08 14:36 | |
![]() | Svårigheter att läsa hela meningar? *ler sött* | |
| Pseudonymf | 2009-03-08 14:47 | |
![]() | Komedi, trhiller, drama, action, äventyr: "Skenbart - en film om tåg" | |
| Venatici | 2009-03-08 14:50 | |
![]() | komedi: 40 year old virgin skräck: Quarantine thriller: Man on fire dokumentär: Mystery of the Nile action: - drama: Donnie Darkon & Mar Adentro musikal: Chicago äventyr: Into the wild (kanske drama?) barn: Shrek 2 Kärleksdrama: Dagboken | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-03-08 14:50 | |
![]() | Normalt sett så tillhör en film en viss genre (förvisso med undertoner i en annan), därför skrev jag inte alla tänkbara (dramakomedi, actionkomedi osv) utan "grunden" borde det vara lätt att skriva in va? | |
| l0llo | 2009-03-08 15:04 | |
![]() | komedi: Yesman skräck: Mirrors thriller: Beckfilmerna dokumentär: - action: Running Scared drama: 21 musikal: Grease äventyr: The Day After Tomorrow barn: Shrek | |
| Venatici | 2009-03-08 15:11 | |
![]() | 21 gram är sjukt bra också (drama). | |
| Venatici | 2009-03-08 15:12 | |
![]() | Och 7 pounds (drama). | |
| bove | 2009-03-08 15:19 | |
![]() | komedi: A life aquatic skräck: Exorcisten thriller: - dokumentär: Statskupp framför kameran (kommer inte ihåg den internationella titeln) action: - drama: Fountain musikal: Moulin Rouge äventyr: - barn: - anime: - | |
| dragabol | 2009-03-08 15:19 | |
![]() | komedi: Tre på rymmen med N.Nolte skräck: Hostel thriller: skeleton key dokumentär: Michel Moore åker till Cuba o fixa sjukvård till amrikanare action: Apocalypto drama: The Mission musikal: Phantom of the opera äventyr: Braveheart barn: Ice Age 1 anime: ----- | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-03-08 15:58 | |
![]() | komedi: dum & dummare skräck: el orfanato thriller: the constant gardener dokumentär: a complete history of my sexual failures action: lock stock and two smoking barrels drama: cidade de deus musikal: pass äventyr: indiana Jones - raiders of the Lost Ark barn: neverending story anime: wall-e | |
| Plinka | 2009-03-08 16:09 | |
![]() | komedi: Notting Hill skräck: The Babys Room thriller: Roadkill dokumentär: En Obekväm Sanning action: M.I.P drama: Ciderhusreglerna musikal: Hair äventyr: Indiana Jones (alla) barn: Hitta Nemo anime: - | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-08 16:23 | |
![]() | Fantasy - Ringtrilogin Sci-Fi - Stjärnornas krig Anime - Casshern el. Spirited Away Tecknat - Wall-E el. Shrek Saga - Stardust Superhjältefilm - X-Men Serietidningsfilm - Underworld Äventyr - Pirates of the Caribbean-filmerna Asiatiask - Crouching Tiger, Hidden Dragon Musikal - Chicago Skräck - Liftaren Drama - Pass it forward Barn - Lejonkungen Action - Long Kiss Goodnight Komedi - 10 things I hate about you Kärleksdrama - Stolthet och fördom (miniserien) Historiskt - Nostradamus Udda - Ghost Dog (the way of the samurai) Musik - AC/DC Plug me in | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-08 16:24 | |
![]() | Och så finns det väl minst tio filmer till, i varje genre, som lätt kan stå med på listan. | |
| Uncle Sam | 2009-03-08 17:18 | |
![]() | Komedi: När lammen tystnar. Skräck: My little pony. Thriller: Disneys Skönheten och Odjuret. Dokumentär: Executions. Action: Alfons Åberg. Drama: Motorsågsmassakern. Musikal: - Äventyr: Fäbojäntan. Barn: Är fina. Anime: Suger. | |
| Quelle | 2009-03-08 17:29 | |
![]() | haha Uncle Sam... din lista var ju den bästa :) Annars instämmer jag nästan helt och fullt med katalias | |
| Aviator | 2009-03-08 17:44 | |
![]() | komedi: Cannibal Holocaust skräck: Samma som Uncle Sam thriller: Krambjörnarna dokumentär: Ichi The Killer action: Byggare Bob drama: Saw-filmerna | |
| Mimikryp | 2009-03-08 18:08 | |
![]() | Åh, jag är ju så dålig på genrer! :-( Och jag har inte sett så mycket bra film att rekommendera heller. :-( komedi: 10 orsaker att hata dig skräck: - (har verkligen inte sett någon som varit så bra att jag lagt den på minnet) thriller: - (har inte koll på genren) dokumentär: action: Speed drama: Sova med fienden musikal: Grease. äventyr: Djungel-George barn: Tom & Jerry anime: - (inte sett) | |
| andersgalmen - Ej medlem längre | 2009-03-08 18:09 | |
![]() | Komedi: You, me and everyone we know Obehaglig: Lady vengance thriller: Rear window dokumentär: Pingvinresan action: Letters from Iwo Jima drama: SIMON musikal: Moulin rouge äventyr: Queen of Africa barn: Bridge to Terabithia anime: Det levande slottet | |