Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 171 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2009-03-14 23:21 | |
![]() | Ibland skäms jag... Jag faktiskt...ibland skäms jag över de som sänker sig till att alltid, ständigt och jämt, uppvisa bristande respekt gentemot andra människor! Någon som -inte- skriver mycket här i Forumet vill ha något sagt och folk kastar sig som illasinnade, hånfulla hyenor över personen ifråga. Trasar sönder hans/hennes tråd med dravel. Ta och fråga er dessa frågor: Hur skulle du/ni själv känna er om någon gjorde spektakel av er? Blir Du lyckligare av att göra en annan människa ledsen? Skämmer Du egentligen ut personen du hackar på eller...dig själv? ............ Forumet är till för ALLA...inte bara för en, två, tre eller 15 personer utan för Alla! Mouche | |
| Ässät | 2009-03-14 23:22 | |
![]() | Kram till Mouche! Bra sagt! | |
| TPP | 2009-03-14 23:24 | |
![]() | Som jag skrev i igår till 2 tjatter-tuppar på forumet som dillade om en Obahma film på Youtube som var 2 tim lång. Att maila eller chatta era åsikter till varandra men håll forumet fritt för tycke & tänkande | |
| krillo18442 | 2009-03-14 23:28 | |
![]() | Forumets bästa inlägg på länge. om alla gjorde som Mouche tycker skulle läsvärdet i detta forum öka 100 fallt. Min gissning är att innan inlägg 15 är denna tråd också sönder pajkastad,-(. | |
| Tess 08 | 2009-03-14 23:28 | |
![]() | Håller med mouche, och jag hoppas att jag inte hör till en av de som beter sig så... Jag försöker respektera andra som skriver och är det någon som är ny och dyker in i en tråd jag frekvent skriver i försöker jag besvara inlägg eller nåt liknande. För att inte personen ska känna sig "osynlig"... Har säkert hänt att något jag skrivit uppfattats som otrevligt, men ofta är det inte min mening. Det kan vara svårt att få fram tonläget i något när man frågar en allmän fråga till någon och denna person uppfattar frågan som spydig... Det har hänt mig. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-14 23:28 | |
![]() | Hej,Mouche! Jag heter Anneli och jag skulle vilja starta upp en egen tråd. Hur går det till är min första fråga. Min andra fråga är om man kan spärra andra från att göra inlägg. | |
| vindsus86 | 2009-03-14 23:32 | |
![]() | anneli: för att skapa egen tråd så trycker du på "skapa nytt inlägg" (tror jag det står) i forumet. är nog inte möjligt att spärra folk. | |
| Mouche - Administratör | 2009-03-14 23:32 | |
![]() | I den här tråden håller vi oss strikt till ämnet! Inget tjafs och/eller trams alltså. Frågor eller åsikter om andra saker kan med fördel tas upp i, för just de ämnena, passande tråd! Mouche | |
| vindsus86 | 2009-03-14 23:33 | |
![]() | du får hyra en övervakare som successivt tar bort inlägg från personer du inte vill ha i din tråd istället. ;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-14 23:34 | |
![]() | Tack för info! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-14 23:36 | |
![]() | Min tanke var bara om det var möjligt att skapa sig en egen blogg. | |
| Tess 08 | 2009-03-14 23:38 | |
![]() | Blogg? Ja, det kan du väl, men inte just här... Är inte bra på bloggar, men man kan ju fixa en gratis på olika sidor. De trådar som finns här är till för alla (som mouche redan skrivit) så att blogga här blir nog svårt | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-14 23:40 | |
![]() | Jag får söka på något annat ställe,antar jag. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-14 23:47 | |
![]() | Ja, det är trist när det blir på det viset Mouche. | |
| Ässät | 2009-03-14 23:52 | |
![]() | Hm.. Mouches kramar till mig har tagit slut :( *går och lägger mig* godnatt | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-14 23:53 | |
![]() | Det ironiska är att denna tråd antagligen, nej absolut, inte varit så uppstyrd och tom på diverse personangrepp och dissar om det varit någon annan än Mouche som startat den. Antar att man väljer någon som verkar svagare än en själv om man vill hacka på någon. I övrigt kan jag bara hålla med. Tycker det är bra att någon värd tar sig tid att starta en sån här tråd. | |
| Mouche - Administratör | 2009-03-14 23:56 | |
![]() | Ojojoj...Kramar i massor till min vän Ässät =) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-03-15 00:00 | |
![]() | Mouche, men kan ni inte göra något åt problemet. Jag menar, det finns vissa som hackar om och om igen. Någon konsekvens måste det väl finnas. | |
| Ässät | 2009-03-15 00:01 | |
![]() | *trippar tbx i min blommiga pyjamas med fötter och lucka därbak till datorn o får alla kramar av Mouche* Åhhhhh *gladast* :D Kram igen då :) | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-15 00:03 | |
![]() | anneli72 2009-03-14 23:28: “... Min andra fråga är om man kan spärra andra från att göra inlägg.” Om du följer tipsen i min revolutionerande tråd www.betapet.se/forum...ea did=9302 så ska du se att du kan ignorera andra, även om du inte kan hindra dem från att skriva. Rekommenderas varmt. Tråden håller sig faktiskt också dessutom ganska väl till ämnet fortfarande, nästan. | |