Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 264 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Svante87 | 2009-03-24 21:49 | |
![]() | Förstå sig på kvinnor Vad är det för fel på många kvinnor. Dom är aldrig nöjda med det dom har utan skall alltid ha det och det. Kan aldrig varja nöjda med det dom redan har. Så tycker jag dom flesta i min bekantskapskrets har det. Medan männen för det mesta tycker allt redan är bra. Är det verligheten eller är det bara jag som inbillar mig? Ta inte frågan så allvarligt kvinnor för jag tycker om Er. | |
| Caligatia | 2009-03-24 22:16 | |
![]() | Jag har upplevt att män i precis lika hög grad som kvinnor ofta spanar över staketet för att kolla om gräset måhända är grönare på andra sidan. Människan är aldrig nöjd - men det är o andra sidan så vi utvecklas med. | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:17 | |
![]() | DE går inte förstå dom | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:18 | |
![]() | orkar inte ens kommentera det | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:20 | |
![]() | jag tycker de är bra underliga de små liven. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:21 | |
![]() | Här omkring är det tvärtom. Kvinnorna harvar på med extrapriser och slitna kläder. Männen skaffar ständigt nya bilar, skotrar, vapen, hundar och ballare vassdrag än grannen. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:22 | |
![]() | Jag tycker inte du inbillar dig svante. Till kvinnans försvar kan jag ju säga att jag aldrig bemödat mig att försöka förstå mig på en man lika mycket som min kvinna... och därmed inte lyckats hitta så många fel heller!? Misstänker dock det värsta, att kvinnor känner likadant (hur fan det nu är möjligt kan jag tycka, som är nöjd med det jag har. Det kanske är just det som är problemet iofs inser jag nu "bete dig inte som du är så jävla nöjd, ta mig inte för givet, och se för fan till att inte börja bli passiv bara för att jag försöker kontrollera dig! ;)) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:22 | |
![]() | förstår mej heller inte på kvinnor alla gånger...men inte heller alla män! men just det att kvinnor sällan blir nöjd å är så jävla bra på å gnälla å ska älta å älta å älta...å tjatas! | |
| Tvillingbror - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:22 | |
![]() | Som svar på mommesfrites: Pojkar växer aldrig upp, leksakerna blir bara dyrare;) | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:23 | |
![]() | dudeniro du är fan smart | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:24 | |
![]() | tack du katten. Jag googlar, klipper ut och klistrar in "allt jag kan" ;) | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:25 | |
![]() | det tror ja fan inte ett dyft på bra försök | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:26 | |
![]() | Katten du hakar bara på dudeniro! Du måste tänka själv! | |
| Evisaur | 2009-03-24 22:26 | |
![]() | hmm...tycker det är precis tvärtom. Iallafall i mitt liv. Jag var nöjd men inte han. =/ | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:27 | |
![]() | hittade inget bra svar på ditt senaste inlägg katten. Återkommer senare ;) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:28 | |
![]() | Svante, jag tror det varierar och beror på väldigt många olika saker. I de sociala kretsar jag rör mig är det vanligare att kvinnan lämnar mannen än tvärtom. Jag vet inte om männen är mer nöjda, eller om de sämre på att ta upp och diskutera problem/konfrontera/våga lämna. Förmodligen både och. Jag vet inte i vilken utsträckning man kan förvänta sig att förstå/bli förstådd, och i den förväntningen (och skild syn på den saken) tror jag en ganska stor del i problematiken du beskriver, och frustrationen är nod ömsesidig. Om jag hade fått en krona varje gång en kompis sagt "han förstår mig inte!".... | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:29 | |
![]() | anneli 72 ja tänker ibland | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:31 | |
![]() | Nej tjejer är inte konstiga. Allt är inte obegripligt bara för man själv har svårt att förstå. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:32 | |
![]() | Linn79, det är ju så här också, att kvinnan bryter upp, eller binder sig aldrig vid en man, vars hela kassa och fritid går åt till jakt, fiske, sport och allt som brummar. Då måste karlarna beställa en fru från bortre Asien. Och Dudeniro är en av de smartaste och trevligaste killarna i hela världen, true. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:34 | |
![]() | mommes då! ;) tack! | |