Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 339 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| idolennicko | 2009-04-01 16:58 | |
![]() | Ert största 1 april skämt i dag? Heej... Idag e det första april o som alla vet så ska man ju skoja med folk!! Vad är erat största april skämt idag?? Mitt största än idag är att att vu lurade vår lärare... vi tog tillbaka klockan så vi fick sluta tidigare... men så var vi ju tvugna att ställa om klockan på vår lärares mobil så han inte kunde titta där.. så en kompis ringde till honom o sa att det var ens mamma o att hennes dotter var tvungen att låna lärarens telefon.. så fick hon ju det.. Hahaha aas kul när han fick reda på det sen xD | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-04-01 17:14 | |
![]() | Hoppas det inte var svenskalektionen.. | |
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-04-01 17:55 | |
![]() | I ett obevakat ögonblick - tryck CTRL + Alt + pil ner på chefens dator. Iakta sedan chefens reaktion då chefen ska kolla ngt på skärmen. Njut! (Avrådes om det handlar om lönesamtal eller anställningsintervju!) | |
| Tyllestar | 2009-04-01 18:07 | |
![]() | Det bästa skämtet jag hört om var när de sa att de med den nya tekniken kunde leda om golfströmmen så att de norska fjordarna blev de nya semester paradisen... * Costa del Molde & Playa del Hardanger--- Det fanns ett tel nr där man kunde ringa, och de fick veta exakt hur många som hade blivit lurade, btw sina egna skämt delar man ju inte... :p hur gör man annars ett seriöst intryck på skola/jobb/universitet imorgon?? | |
| JuicyM | 2009-04-01 18:14 | |
![]() | Dana point: Vad händer om man trycker CTRL + Alt + Pil ner? Jag provade det (nyfiken som jag är såklart), men märkte inget?! | |
| alexon | 2009-04-01 18:24 | |
![]() | jag sprang runt på göteborg och ropade "TSUNAMIN KOMMER! TSUNAMIN KOMMER!" det var en man som i all uppståndelse och panik sköt sig själv. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-01 18:35 | |
![]() | Min son väckte mej i morse med "NYHETEN"att Zlatan lagt av med fotbollen. Jag gick på den med tanke på avstängningar kombinerat med Zlatans egensinne. | |
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-04-01 19:00 | |
![]() | JuicyM: Du ska trycka ner alla tre tangenterna SAMTIDIGT. Funkar på Windows XP (de flesta datorer). Kanske inte funkar om du har ngt annat OS. | |
| P-nilla | 2009-04-01 19:08 | |
![]() | Jag lurade min man att jag vunnit en middag med Paolo Roberto...han tänkte skicka iväg mig HAHAHAHAHAHA | |
| GiraffOlle | 2009-04-01 19:22 | |
![]() | Dana Point, den var bra. Ska göra det på morsans dator nu. | |
| Mebiti | 2009-04-01 19:47 | |
![]() | Jag lurade min pojkvän att jag sett en karl som såg ut som Åke Olsson när vi var på biblioteket. Åfan sa han. April april sa jag. Han tyckte det var ganska kul. Åke Olsson är min mammas kompis föredetta man med stor mustach och pilotglasögon fast med ofärgat glas. I sina yngre dagar var han lite lik Anders Eklund. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-01 19:49 | |
![]() | Den blir svårslagen;) | |
| Mebiti | 2009-04-01 19:54 | |
![]() | Ja, jag är rätt nöjd med den faktiskt ;) | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-04-01 20:47 | |
![]() | Jag hällde apelsinjuice i killens fanta och det floppade totalt. | |
| Farzad | 2009-04-01 20:52 | |
![]() | Min bror lurade sin son på samma sätt som pappa lurade oss när vi var små. Han väckte honom o sa att en luftballong hade landat på gården. Så han sken upp o sprang till fönstret..fast där vara bara tomt o grått. | |
| prylsmart | 2009-04-01 21:47 | |
![]() | alexon: LOOOOOOOOL! | |
| Lisaa | 2009-04-02 14:36 | |
![]() | Idolennicko: det var en höjdare :-) Jag tog med skolkritor, de där små lakritsgodisarna med vitt utanpå och lade vid tavlan. (Det var på den gamla goda tiden när bergen inte hade stelnat och vi hade svarta tavlor istället för whiteboards.) Läraren tog den kritan flera gånger tills han gav upp och kastade den :-) | |
| Rooty | 2009-04-02 14:41 | |
![]() | I mitt tycke har Mebiti vunnit. =) | |
| Pseudonymf | 2009-04-02 14:51 | |
![]() | När jag stoppade in senap i en kokosboll som jag gav till min pappa :) | |
| Rooty | 2009-04-02 14:55 | |
![]() | Men senap är väl en av huvudingredienserna i kokosbollar? | |