Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ooord | 2009-04-14 12:50 | |
![]() | Vad din adress säger om dig. Kolla vad marknadsförare tror om dig och dina grannar, med tanke på din adress. www.teleadress.se/ht.../i ndex.jsp Där jag bor finns: Unga Välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Mindre hyresrätt i storstad/närförort Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister Det stämmer väl någorlunda. | |
| VaKul | 2009-04-14 12:53 | |
![]() | Typ: D09 Bussresor och korsord Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Ensamstående Låga inkomster Hyresrätt på liten ort Kvällstidningsläsande Traditionalist och kollektivist jodå..stämmer! VISSA delar varje fall, dvs är INTE pensionär! Än... | |
| Skugga | 2009-04-14 12:54 | |
![]() | Storebror ser dig, han vet även var du bor och vilka frukostflingor du köper. :) | |
| Skugga | 2009-04-14 12:55 | |
![]() | Typ: C06 Minglande singlar Utmärkande drag * Unga * Ganska välutbildade * Singlar * Medelinkomsttagare * Hyresrätt i medelstor stad * Nöjesintresserade * Förändringsbenägna individualister | |
| efrezina | 2009-04-14 12:58 | |
![]() | Typ: A02 Storstadspuls stämmer/stämmer inte: Unga -jo snart 25 Välutbildade -nä, bara som flygvärdinna Singlar -jAA Höga inkomster -nähä (ingen inkomst alls) Bostadsrätt i Stockholm -jo mammas.. Samhällsintresserade -javisst Förändringsbenägna individualister -njee | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2009-04-14 12:58 | |
![]() | Typ: C08 Studentliv Utmärkande drag Unga Universitetsstuderande Singlar Mycket låga inkomster Studentlägenheter Nöjesintresserade Förändringsbenägna --- Haha va oväntat då jag bor på ett campus. | |
| Måns_E | 2009-04-14 12:58 | |
![]() | Typ: G22 Guldkort och kapital Utmärkande drag Äldre Högutbildade Gifta par med barn Förmögna med höga inkomster Stora villor nära storstad Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister Stämmer väl på mina grannar, mycket stämmer inte alls på mig :) | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2009-04-14 12:58 | |
![]() | Typ: G24 Nya villor och barn Utmärkande drag Medelålders Högutbildade Gifta par med barn Stora lån och höga inkomster Nya hus i förort nära Storstad/Medelstor stad Barnfokuserade och Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| run-marie | 2009-04-14 13:00 | |
![]() | Där jag bor finns: Äldre Högutbildade Gifta par med hemmaboende barn Höga inkomster 70-talsbyggda hus i förort/storstad Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister Det stämmer faktiskt bra, pågår dock en generationsväxling sedan ett par år så nu bor det många yngre i vårt område | |
| run-marie | 2009-04-14 13:01 | |
![]() | Verkar finnas många förändrigsbenägna i alla områden :) Det måste väl vara så i tider som råder antar jag. | |
| hjortfot | 2009-04-14 13:01 | |
![]() | Hm... De påstår att min adress inte finns... Vad betyder det? att jag inte finns? Att jag lever i intet? Kram på er alla och njut av solens värme =0) | |
| run-marie | 2009-04-14 13:04 | |
![]() | Tack Hjortfot, tycker nog att det verkar som om du finns i allra högsta grad. Adressen är kanske för ny? Snart ska jag ut och njuta av solen. | |
| bove | 2009-04-14 13:05 | |
![]() | Unga Lågutbildade Singlar Låginkomsttagare/Ej inkomsttagare Hyresrätt i storstadsförort/Mellansto r stad Hög andel utlandsfödda Förändringsbenägna kollektivister | |
| bove | 2009-04-14 13:06 | |
![]() | ...och "studenter" tror jag de glömde...=) | |
| VaKul | 2009-04-14 13:07 | |
![]() | HJORTFOT: Du kanske inte behöver skriva ut hela adressen..typ "gatan" blir bara ett "g"..eller vägen(v) osv....Så funkade det för mig ! Njut av solen.. | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:13 | |
![]() | Medelålders Yrkesutbildade Gifta par med hemmaboende barn Höga inkomster Villaförort på pendlingsavstånd från storstad/mellanstorstad Barnfokuserade Traditionalistiska individualister | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:14 | |
![]() | Typ: D11 Välutbildade pantrar Utmärkande drag * Pensionärer * Välutbildade * Änka/Änkling eller Frånskild * Hög- och medelinkomsttagare med sparkapital * Bostadsrätt i storstadsförort/medelstor stad * Samhällsintresserade * Borgerliga värderingar | |
| sarasjo | 2009-04-14 13:17 | |
![]() | haha, vilken rolig idé. Utmärkande drag * Pensionärer * Yrkesutbildade * Änka/Änkling eller Frånskild * Låg- och medelinkomsttagare * Hyresrätt i små- och medelstora städer * Morgon- och kvällsstidningsläsande * Traditionalist och kollektivist | |
| Jollz | 2009-04-14 13:18 | |
![]() | "Den adress du har angivit finns tyvärr inte." =( | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:18 | |
![]() | Typ: D11 Välutbildade pantrar Utmärkande drag Pensionärer Välutbildade Änka/Änkling eller Frånskild Hög- och medelinkomsttagare med sparkapital Bostadsrätt i storstadsförort/medelstor stad Samhällsintresserade Borgerliga värderingar | |