Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sanlin | 2009-04-19 09:43 | |
![]() | Sony Ericsson W302 Behöver hjälp av er snälla Betapetare! Tänkte ev köpa en Sony Ericsson W302 till min dotter som fyller år snart (8 år).Har läst om denna och sett den i butik och tycker den verkar vara en helt ok mobil till en liten tjej. Men en sak som jag läste någonstans var att den ev bara kan lagra ca tio sms!Någon som har en sådan telefon som vet något om detta?? Tacksam för all hjälp jag kan få ang denna mobil (eller om ni vet någon annan Ericsson som är bra till en mindre tjej.Det ska finnas kamera och man ska kunna spela musik på i den). | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-19 09:53 | |
![]() | Verkar inte vara någon höjdarinvestering: www.pricerunner.se/p...ec ensioner | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-19 09:54 | |
![]() | Kan ju röra sig om måndagsex också. Det finns många sådana inom mobilvärlden, har jag märkt. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-19 09:54 | |
![]() | + att de förhoppningsvis släppt någon firmware nu, som fixar de sega menyerna, osv. | |
| sanlin | 2009-04-19 10:58 | |
![]() | Tack Nattravn. Har läst många recensioner både från experter och privatpersoner.Finns många som tycker den är kanon och sen finns det de som tycker den är mindre bra.Men det verkar ändå vara övervägande mest positivt om den.Och det verkar som att de äldre recensionerna hade problem med sega menyer men inte nyare recensioner. Men som sagt vill gärna veta om någon vet nåt om detta ang sms:n. | |
| Tobbelille | 2009-04-19 12:27 | |
![]() | den (min) kan lagra betydligt fler än 10 sms, vill hon verkligen ha en mobil med bra kamera dock så ska du inte köpa den, finns ingen lampa så kameran är ingen höjdare direkt om man ska ta bilder vid mörker | |
| sanlin | 2009-04-19 12:37 | |
![]() | Tack Tobbelille! Vad skönt att det får plats fler sms (det lät lite väl lite annars). Ang kameran så är det mest att det ska finnas en kamera och det gör inte så mycket att det inte går att ta bilder i mörker.(Hon har redan en riktig kamera som hon älskar). Tack för hjälpen. Och om det finns fler som har erfarehet av denna mobil så skriv gärna! :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-19 12:41 | |
![]() | Varför är det viktigt med en dålig kamera på mobilen när hon redan har en funktionsduglig? | |
| sanlin | 2009-04-19 13:28 | |
![]() | Nattravn: Har hört och läst blandade recensioner ang kameran.Många tycker den är helt ok och vissa att den är sämre om man ska t ex ta bilder i mörkret.Men som sagt viktigast är att det finns en kamera i den som funkar. Hon är som sagt bara 8 år så det är ju inte så att hon kommer ta bilder som ska läggas in på nån blogg eller liknande.Så avancerat ska det inte vara utan lättskött enkel att använda är det som gäller (och att det är en Sony Ericsson.Är tydligen det som gäller i skolan!). Nån mer som har en sådan här mobil tro?? | |
| sanlin | 2009-04-19 13:28 | |
![]() | Tobbelille: Vad tycker du om mobilen annars? | |
| sanlin | 2009-04-19 15:02 | |
![]() | Möjligen kan jag få fler kommentarer om mobilen om det finns en länk till den.Hmm......Man kanske inte alltid vet just vad ens mobil har för beteckning men förhoppningsvis vet man hur den ser ut. ;) www.netonnet.se/?zan...93 7S317545 | |
| sanlin | 2009-04-19 17:48 | |
![]() | *tänker högt för mig själv *: Kanske fler som ser tråden nu på kvällen.Hmmm. ;) | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-19 17:54 | |
![]() | Köp till extra minne så kan du lagra mera absolut .) | |
| sanlin | 2009-04-19 17:57 | |
![]() | Jo, vi hade tänkt köpa ett extra minneskort så det får plats mer. :) | |
| sanlin | 2009-04-19 17:59 | |
![]() | Men frågan är om det just skulle hjälpa ang sms:n med ett större minneskort.Men har nu fått reda på av en som har en sådan mobil att det inte skulle stämma med att det bara skulle få plats ett tiotal sms.Så det låter ju bra! :) | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-19 17:59 | |
![]() | bra då har du en bra mobil o du kan lagra mer än tio sms :) | |
| sanlin | 2009-04-19 18:48 | |
![]() | :) | |
| Jesper M | 2009-04-19 19:01 | |
![]() | jag har sålt massvis med sådana telefoner till mödrar som varit i min butik med sina döttrar och söner. och de har generellt varit väldigt nöjda, mycket få som kommit tillbaka med trasiga telefoner och så. angående kameran som du sa var dålig i mörker så stämmer det, alla mobilkameror jag någonsin har testat (vilket är de flesta) är kassa i mörker. jag rekommenderar dig telefonen, köp gärna till ett extra minne på 2gb så har hon en utmärkt mp3spelare också! | |
| sanlin | 2009-04-19 20:04 | |
![]() | Tack Jesper för det! Det lutar nog åt att det blir en sådan! :) | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-10-02 16:31 | |
![]() | Fortsätter på denna då de annars är någon som klagar på att jag kan använda någon av trådarna som redan finns om mobiler :) Jag har länge varit kär i Sony Ericsson Jalou och har en liten fråga, om någon skulle råka ha den. Den har verkan autofokus eller blixt och min fråga är hur bilderna blir då....? Den har ju ändå 3,2 megapixel så det borde väl bli hyffsat bra bilder tänker jag. Men vet inte.. | |